המצעד הרביעי שלי - Britpop

חולוני

New member
מקום שני

Suede - So Young במקום השני נמצאת הלהקה שבעצם הוציאה את אלבום הבריטפופ הראשון ב-93. הלהקה נקראת על שם השיר Suedehead של מוריסי והיא בעצמה שילוב בין הפופ של הסמית'ס לגלאם-רוק של דיוויד בואי והשיר הזה הוא השיר הכי אהוב עליי שלהם. הקליפ
 

חולוני

New member
והמקום הראשון

Pulp - Common People באמצע הניינטיז, בשיא מלחמת הבריטפופ, כששאלו מי יותר טובים - בלר או אואזיס? כל מי שמבין עניין ידע בעצם שהתשובה הנכונה היא פאלפ. לטעמי להקת הבריטפופ הגדולה ביותר שהוציאה 3 אלבומי מופת ברציפות - His 'n' Hers ב-94, Different Class (שבהחלט היה ברמה אחרת לגמרי) ב-95 ו-This Is Hardcore המרגש ב-98. השיר הזה הוא הלהיט הכי גדול שלהם שהגיע למקום ה-2 במצעד הבריטי. הקליפ
 

חולוני

New member
אה, ושכחתי לציין

שוויליאם שאטנר המלך עשה לשיר הזה קאבר קורע!
 

DAN1EL

New member
שיר טוב ../images/Emo97.gif

(לא מקום ראשון, וגם לא הכי טוב של פאלפ, אבל טוב)
 

חולוני

New member
מסכים שהוא לא הכי טוב של פאלפ

אבל השיר האהוב עליי של פאלפ הוא בכלל לא סינגל. מה השיר האהוב עליך שלהם?
 

חולוני

New member
אה..שיר בנזונה

אבל הליריקה של קומון פיפל יותר טובה ולכן אני אוהב אותו יותר. ובכלל ג'רביס קוקר הוא אחד הכותבים הכי שנונים של 20 השנים האחרונות.
 

ערן1987

New member
יש את הקליפ של השיר מדי פעם ב-VH1

אף פעם לא התלהבתי ממנו יותר מדי
 

חולוני

New member
אז תשמע איזה אלבום שלהם

ממליץ בעיקר על "דיפרנט קלאס" שממנו לקוחים השירים האלו.
 

The Human

New member
להקה בינונית מינוס..

על סוג האמנים האלה הייתי אומר "יותר פוזות מת'כלס.." והשיר הזה ורוב השירים שלהם הם דוגמה מובהקת לכך... לגבי שאר המצעד... אהבתי מאוד את החמישיה האחרונה שלך דווקא.. חשבתי שהשיר הכי מפורסם של Ash הוא Shining Light המצויין שיצא ב-01'.. למרות שגם השיר הזה נחמד..
 

חולוני

New member
כנראה לא באמת שמעת אותם לעומק

יצא לך פעם לשמוע אלבום שלם שלהם? הם ללא ספק הלהקה הכי טובה של הבריטפופ. אתה רוצה להגיד לי ששירים גדולים כמו - Babies Help The Aged ו-Razzmatazz הם שירים בינוניים? ו-Shining Light אמנם לקוח מהאלבום הכי טוב של אש לדעתי (Free All Angels) אבל Girl From Mars יותר מוכר.
 
למעלה