מצעד תשל"ח של אביחי

אביחי3001

New member
מקום 14


מי המנטה מי המסטיק מי השוקולד- שוקולד מנטה מסטיק


למרות שניסו ליצור מתחים בין הבנות, השלוש בנות הן חברות באש ובדם מהיום הראשון של גיוסן ללהקת הנחל במאי 1969. המספרים האישיים של הבנות עוקבים והן ישנו באותו אוהל מיטה ליד מיטה כמו ששרו על הבמה. לכן שאלו אותן מי המנטה מי המסטיק ומי השוקולד ואין תשובה על כך עד היום. לכן הן בחרו לבצע שיר ללא תשובה חד משמעית כי כבר נמאס להן לענות על השאלה. השיר בוצע במסגרת פסטיבל שירי ילדים בחג החנוכה תשל"ח 1977 והוא הגיע רק למקום ה- 7. זה היה השיר שלמעשה סומן כפייבוריט לזכות בגלל הפופולאריות של ההרכב(ע"פ דברי רז שכניק בתכנית אלבומי מופת לפני מספר חודשים כשאירח את הבנות)

 

אריה31

Member
מנהל
רז שכניק השתתף בעצמו בפסטיבל הזה

כילד בן 6 הוא שר את "לא רוצה לישון"
ג'וזי כץ ביצעה את השיר בתחרות של המבוגרים
השיר סיים במקום ה-10

רז שכניק יושב לידי במשחקים של מכבי ת"א
 

אביחי3001

New member
אתה זוכר מצוין אריה, כל הכבוד


אכן הוא סיפר בתכנית של אלבומי מופת שהוא שר את "לא רוצה לישון" בחלק של הילדים.

יפה לו ולך לשבת זה על יד זה במשחקי מכבי ת"א
 

אריה31

Member
מנהל
למען הדיוק, באותה שורה

היו כמה שנים שישבנו אחד ליד השני
בעונה האחרונה הוא ישב בכסא מספר 6 ואני בכסא 9
 

אביחי3001

New member
מקום 13


החולמים אחר השמש- הפרברים


שיר ענק ענק שאני אוהב ככל שהשנים חולפות של הרכב שמיימי. השיר הוא מתוך האלבום של ההרכב "החולמים אחר השמש" שהצליח יפה והביא כמה להיטים. ממליץ מאד להאזין ולהיווכח כמה יפה השיר

 

אביחי3001

New member
מקום 12


מוסיקה- צביקה פיק


זאת תקופת שיא ההצלחה של פיק כאומן וכוכב בציבור(שלהי שנות ה- 70). הוא הוציא להיטים רבים וכיכב בכל מקום. אחד השירים המצליחים ביותר שנכללו באלבומו הכי מצליח מבחינה מסחרית "מוסיקה", היה השיר "מוסיקה" הידוע בשם "מעלה מעלה". אני מאד אוהב את צביקה פיק, חבל שלא הוציא מוסיקה כבר הרבה שנים... ועדיין הוא מגדולי הזמרים!!!! הפופ יושב עליו כמו כפפה ליד!!

 

אביחי3001

New member
מקום 11


יהיה טוב- דיויד ברוזה


בשנת 1978 הצטרף כאמור למופע "שיחות בסלון" והצליח מאד שם כמחליפו של יצחק קלפטר. בהמשך השנה הוא בחר להקליט ולשחרר שיר חדש של יונתן גפן "יהיה טוב"- שיר מהמם וחזק שלו שעושה נעים לומשרה רוגע עד היום. השיר זכה להצלחה רבה ונכלל באלבום הבכורה של ברוזה כעבור שנתיים. מה אומר- ביצוע כובש!!!

 

אביחי3001

New member
מקום 10


עוד לא אהבתי די- יהורם גאון


שיר שהפך גם הוא לקלאסיקה ושיר בולט בריקודי עם ומושמע עד ימינו. השיר כתבה והלחינה נעמי שמר ז"ל שהיא מגדולות המלחינות והיוצרות בתרבות עד כה. ויהורם
זמר אנדרייטד כאן ובציבור

 
למעלה