מצעד 2017 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 9


Shape of You - Ed Sheeran
51 נק'

יש שירים שגם אין צורך להציג.... זה אחד הלהיטים הכי גדולים שאני זוכר שיצאו בכל שנותיי בחיים, ולא היה אפשר להתחמק ממנו בכל מקום. השיר הוביל, ביחד עם "הטירה על הגבעה" את האלבום "x" הכל כך מצליח של אד שירן. הוא הגיע למקום ה-1 בכל מקום, ובין היתר היה שיר השנה בבריטניה,ארה"ב וגם בגלגלצ. השיר הוא שיר העשור בגרמניה, אוסטריה, בריטניה, מקום 3 במצעד העשור של הבילבורד. וכמובן גם שיר העשור של קהל הבוחרים של גלגלצ. הוא גם זכה בפרס גראמי ו... מדורג במקום ה-9 במצעד הבילבורד של השירים המצליחים בכל הזמנים!
אנחנו מקוריים יותר ונותנים לו להסתפק במקום 9 בשנתי


 

אורישקי

New member
מקום 8


Havana - Camila Cabello featuring Young Thug

52 נק'

נשארים בגזרת הלהיטים עם מי שהפכה בשנה הזו מחברת להקת בנות לכוכבת על. קמילה קבלו הוציאה את השיר הזה שחוזר לשורשים הקובנים שלה מתוך אלבום הבכורה שלה - "Camila". השיר זכה מהר מאד להצלחה עולמית מסחררת, כבש את המצעדים החשובים כולם במקומות הראשונים, והגיע גם למקומות מכובדים במצעדים השנתיים (4 בגלגלצ, 4 ו-17 בארהב ובריטניה בהתאמה ב2008). ללא סגפק אחד השירים שלא היה אפשר לפספס בשנה הזו.

 

אורישקי

New member
מקום 7


Anywhere - Rita Ora

58 נק'

למקום ה-7 מגיעה ריטה אורה, זמרת שאיכשהו תמיד עברה ליד בעשור הזה אבל אף פעם לא ממש הגיעה לשיא התהילה. כנראה שהשיר האופטימי והמקסים הזה ממש מתאר את הקריירה שלה ולכן אין פלא שהוא הפך לאחד המוכרים והאהובים שלה, במיוחד כאן בארצינו הקטנטונת. בבריטניה הוא הגיע בשיא למקום 2.

 

kobyz21

New member
כמו בסלינה גומז, זמרת קלישאתית מדי עבורי, לא עושה לי את זה

 

kobyz21

New member
משנה את דעתי, שיר דאנס מיוחד עם וייבים סוחפים, אדיר

 

אורישקי

New member
מקום 6


Certainty - Temples

58 נק'

אחד משלושת הרכבי השנה שלכם
עם שיר מיוחד שזכה מאז ומתמיד לאהבה פה בפורום (במצעד המקורי שלנו בזמנו היה מקום 10, עכשיו עלה אפילו יותר!), שיר רוק פסיכדלי שנשמע מהשניה הראשונה כמו סוג של קלאסיקה, במיוחד עם המנגינה ברקע. וכבוד לפורום על בחירה המקורית!

 

אורישקי

New member
Best Male


7 זמרים שונים קיבלו קולות,

אחד מהם קיבל 2 קולות
ואצחד מהם קיבל 4, וזכה בקטגוריה הזו באופן הכי ברור שיכל להיות, בפעם השניה שלו העשור. זו אולי השנה הכי מוצלחת בקריריה של ו עם אחד האלבומים הכי רווי-להיטים שידענו בעשור האחרון:

1. Ed Sheeran

2. Dan Auerbach

מצורף להודעה - שיר שכמעט ונכנס למצעד, ולמעשה היה בתיקו על הכניסה

 

אורישקי

New member
מקום 5


Perfect - Ed Sheeran

72 נק'

הסינגל הרביעי והלפני האחרון מהאלבום "+" הכל כך מצליח. בלדת הכריסמס הקיטשית הזאת שיצאה בדיוק לקראת תקופת החגים הצליחה להמיס את כל הלבבות הרומנטיים בעולם, הגיעה למקום ה-1 באינספור מדינות, ובין היתר למקום ה-2 במצעד השנתי ל2018 בארה"ב והשישי בבריטניה, וגם למקום ה-3 בארה"ב. השיר גם הגיע למקום ה-5 במצעד העשור בבריטניה וגרמניה, ה-8 באוסטרליה, ה-14 בגלגלצ וה-15 בארה"ב. לשיר, שהפך מאז לאחד משירי החופה הכי חרושים שיש בישראל - יש גם ביצוע מפורסם שמושר בדואט של אד עם ביונסה.

 
למעלה