מצעד 2017 של הפורום

מעולה!! השיר הזה הגיע לו לכבוש את מצעדי

אירופה כמו שקרה אז כשהתקמבקו בניינטיז עם "מריה".
 

אורישקי

New member
Best Female


קטע מאד מעניין היה פה
לא פחות מ-8 זמרות שונות נבחרו!

7 מהן קיבלו רק קול אחד

בעוד אחת מהן, קיבלה 2 קולות ובכך נבחרה לה להיות זמרת השנה! לראשונה אצלינו העשור הזה. היא הוציאה בשנה הזו את אלבום האולפן החמישי שלה, שאמנם לא זכלהצלחה המטורפת שידעו קודמיו אבל בעיני היה לא פחות טוב מהם.

Katy Perry

מצורף השיר שלה, "בון אפטיט", שלא נכנס לטופ 40 (למעשה פספס אותו בנקודה)

 

אורישקי

New member
מקום 20


Versace on the Floor - Bruno Mars

37 נק'

ברונו מארס זה שם שהיה לא פעם ולא פעמיים במצעדים שלנו, והנה הוא שוב מכניס שיר לטופ 20, בפעם המי יודע כמה. הבלדה המקסימה הזו יצאה כסינגל השלישי מהאלבום המצליח "24K Magic". בעיני היא קצת אנדרייטד ברוב העולם אבל אתם בחרתם לפרגן לו עם מקום מכובד של ממש בטופ 20 השנתי שלנו!

 

אורישקי

New member
מקום 19


Something Just Like This - The Chainsmokers and Coldplay

37 נק'

הייתי בקורס ממש בתחילת השירות הסדיר שלי כשראיתי פתאום שקולדפליי והצ'יינסמוקרז הוציאו שיר משותף, ובלי יותר מדי ספק כמובן שהיה ברור לי שהשיר יהפוך ללהיט, ובצדק. השיר הזה הגיע בין היתר למקום 3 בארה"ב ו2 בבריטניה. במצעדים השנתיים הגיע למקום 9 בבריטניה, 5 בארה"ב ו11 בשנתי של גלגלצ. ובעיני אחד היפים של שני ההרכבים מהעשור הזה.

 

1Shir

New member
אני הייתי בקורס כאשר מדונה הוציאה את MUSIC

הייתי בתורנות מטבח והוא שמע רדיו והיה את השיר הזה ולא יכולתי להפסיק לשמוע האזנה ראשונה את השיר החדש של מדונה אז קיבלתי עונש שאיחרתי לחזור מתורנות מטבח
 

אורישקי

New member
מקום 18


Attention - Charlie Puth

39 נק'

עוד אחד מהלהיטים שהיה קשה לפספס בשנה הזו. צ'ארלי פות' עם אחד הלהיטים הכי מצליחים שלו (אולי אפילו הכי מצליח משירי הסולו), עם וייבים אייטיזים למדי, קצב ופזמון קליטים ברמות. השיר הגיע למקום הראשון במספר די רב של מדינות, ובין היתר לטופ 10 בבריטניה ובארצות הברית.

 

אורישקי

New member
מקום 17


Chained To The Rhythm - Katy Perry featuring Skip Marley

43 נק'

זמרת השנה של הפורום, קייטי פרי, עם הסינגל המוביל מתוך אלבומה החמישי. השיר זכה להצלחה מכובדת יחסית - והגיע בין היתר למקום ה-4 בבילבורד וה-5 בבריטניה. במצעדים השנתיים הוא כבר הגיע למקומות נמוכים יותר.

 

אורישקי

New member
מקום 16


Sweet - Cigarettes After Sex

43 נק'

עוד הפתעה יפה ואיכותית של הפורום. "סיגריות אחרי סקס" הם הרכב פופ אמביינטי, והשיר הזה לקוח מתוך אלבום שנושא את שמם. שיר אווירה מיוחד שדי הופתעתי לגלות בעקבות המצעד הזה!

 

אורישקי

New member
מקום 15


Cold Little Heart - Michael Kiwanuka

43 נק'

מייקל קיוונקה, אומן שפרץ בעשור ונחשב די מבטיח ואהוד על ידי המבקרים עם אחד מהשירים הבולטים שלו. השיר הפך למפורסם במיוח לאחר ששומש כשיר הנושא של הסדרה המוערכת והמצליחה "שקרים קטנים גדולים".

 
למעלה