מצעד 2017 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 28


Reverend - Kings Of Leon

33 נק'

הסינגל השלישי מתוך אלבומם השביעי והאחרון עד כה של "קינגס אוף לאון". השיר הצליח להגיע בין היתר לטופ 100 בבילבורד - הישג לא רע בשביל שיר רוק בימינו

 

אורישקי

New member
מקום 27


No Lie - Sean Paul featuring Dua Lipa

34 נק'

למקום ה-27 מגיע שון פול, אמן שחזור על עצמו איכשהו לאורך כל העשור ומצליח להוציא לא מעט להיטים, בשיתוף פעולה עם דואה ליפה - ששנת 2017 הביאה לפריצה הרשמית והענקית של הבחורה המגניבה הזו. השיר הזה הפך ללהיט לא קטן ובין היתר הגיע למקום 10 במצעד הבריטי.

 

אורישקי

New member
מקום 26


Million Years Ago - Adele

35 נק'

שיגעון האלבום "25" של אדל נמשך וזו השנה השליששית ברצף ששיר שלה נכנס למצעד השנתי מהאלבום הזה. הקטע המעניין בשיר הזה (שהוא ללא ספק מהבולטםי באלבום) הוא... שהוא בכלל לא יצא כסינגל. עעם זאת הוא הפך למוכר מאד ברחבי העעולם וצעד גם במצעד הבריטי. בישראל השיר הזה זכה לאהדה מיוחדת ואפשר להגיד שגלגלצ הוציאו אותו כסינגל על דעת עצמם - והוא אכן סיים במקום ה-15 בשנתי של גלגלצ.

 

אורישקי

New member
מקום 25


Swish Swish - Katy Perry featuring Nicki Minaj

35 נק'

פגישה ראשונה במצעד עם לא אחרת מקייטי פרי
שהוציאה בשנה הזו את אלבומה החמישי - "Witness". השיר "Swish Swish" יצא כסינגל השלישי מתוכו, והוא עורר מיד תשומת לב כשכולם הבינו שהוא למעשה מגיב לשיר "Bad Blood" של היריבה המושבעת. טיילור סוויפט. השיר זכה להצלחה בינונית במצעדים ביחס לקייטי פרי (19 בבריטניה, 46 בארה"ב), אך הפך לדי מוכר וכמובן זכה לקליפ ילדותי וביזארי כהרגלה של קייטי פרי.

 

אורישקי

New member
מקום 24


Believer - Imagine Dragons

35 נרק

שוב אימג'ין רדגונס, בשנה נהדרת שלהם. עם אחד הלהיטים הבולטים ביותר בשנה הזו. השיר "Believer" יצא כסינגל המוביל מהאלבומם השלישי - "Evolve", והפך ללהיט ענק. הקליפ שלו עומד על למעלה ממיליארד צפיות ביוטיוב. בבילבורד הוא הגיע למקום 4 בשבועי ו9 בשנתי, וגם בגלגלצ הוא הגיע למקום 6 במצעד השנתי וללא פחות מ-24 במצעד העשור! אתם נתתם לו מקום נמוך יחסית.

 

אורישקי

New member
מקום 23


For What It's Worth - Liam Gallagher

36 נק'

חבר אואזיס האגדי, ליאם גלאגר, עם כניסה די מפתיעה למצעד. השיר הזה יצא כסינגל השלישי מאלבום הסולו הראשון שלו כסולן - "As You Were", שגם זיכה את המפיק שלו במועמדות לגראמי.

 

kobyz21

New member
גדל עלי עוד יותר מאז שדירגתי, שיר ענק, מופלא שבמופלאים

 

אורישקי

New member
מקום 22


Shine On Me - Dan Auerbach

36 נק'

כניסה מפתיעה יחסית למצעד של דן אורבך, סולן להקת הבלאק קיז שזהו שיר מתוך אלבומו השני - "Waiting On a Song", האם נראה גם את השיר המוכר יותר מהאלבום הזה בהמשך המצעד?

 

אורישקי

New member
מקום 21


Fun - Blondie

36 נק'

רגע לפני שאנחנו סוגרםי עשיריה שניה עוד הפתעה די גדולה יחסית, ההרכב הותיק בלונדי עם הדינוזאורית האגדית דבי הארי הוציא ב2017 את האלבומו ה-11! זהו הסינגל המוביל מתוכו שזכה להרבה אהבה בפורום

 
למעלה