מצעד 2017 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 34


Thunder - Imagine Dragons

28 נק'

2017 הייתה שנה מעולה בשביל ההרכב "דמיין דרקונים" שהוציא בו כמה שירים מצליחים מאד, השיר הזה היה אחד מהם, מדבור בסינגל השני מאלבומם השלישי "Evolve". השיר הגיע למקום ה-4 בארה"ב (שיר הטופ 10 הרביעי שלהם בסה"כ) וה-20 בבריטניה, והקליפ שלו גם כן עומד היום על למעלה ממילאירד צפיות.

 

אורישקי

New member
מקום 33


Issues - Julia Michaels

29 נק'

פריצה קטנה בשנה הזו הייתה ג'וליה מייקלס, עם השיר הזה שהיה להיט לא קטן (11 בארה"ב, 10 בבריטניה). השיר הזהאפילו קיבל מועמדות לשיר השנה בגראמי - הישג די מכובד בשביל זמרת חדשה לגמרי.

 

אורישקי

New member
מקום 32


Humble - Kendrick Lamar

29 נק'

אחד ההמנונים החשובים של השנה (שבעיני היה צריך ללא ספק להגיע למקום גבוה יותר...) קנדריק לאמר עם השיר הראשון בקריירת הסולו שלו שהגיע למקום ה-1 בבילבורד ובעצם הפך אותו לאחד האומנים המדוברים והחשובים ביותר של אותה שנה. השיר זכה להצלחה ענקית, הושמע בכל מקום כממעט, זכה לקליפ מושקע וייחודי והגיע בין היתר למקום ה-1 בשבועי בבילבורד, ה-4 בשנתי בארה"ב . כמו כן הוא הועמד ללא פחות מ4 קטגוריות בטקס הגראמי - עבור הקלטת, הופעת הראפ, שיר הראפ והקליפ הטובים ביותר של השנה.

 

kobyz21

New member
חביב, לא הרבה מעבר למרות התדמית והמיתוג הרם שיש לשיר

 

אורישקי

New member
מקום 31


High On Humans - Oh Wonder

29 נק'

טוב, זו עוד יציאה מפתיעה לגמרי שלכם - השיר הזה של צמד אנגלי בשם "Oh Wonder", לקוח מתוך אלבומם השני בסה"כ - "Ultralife" וזכה פה להרבה אהבה. יפה יפה.

 

אורישקי

New member
השיר הגרוע של השנה


3 שירים שונים קיבלו נקודות,

אבל רק שיר אחד נבחר על ידי שני אנשים!
והוא ללא ספק אחד הלהיטים הגדולים ובעיקר החרושים שידעה השנה הזו... שכלל הרבה אמנים שכיבדו אותנו בפיסות טראש איכותיות כל העשור


Jason Derulo featuring Nicki Minaj and Ty Dolla Sign - Swalla

 

אורישקי

New member
מקום 30


Man Of War - Radiohead

29 נק'

ממשיכים עם עוד הרכב ותיק ומאד אהוב בארץ, שגם הופיע ביולי 2017 בארץ! השיר יצא במהדורה המחודשת של האלבום הקלאסי "Ok Computer" שיצאה ב2017, 20 שנה לאחר האלבום המקורי.

 

אורישקי

New member
מקום 29


It Ain't Me - Kygo and Selena Gomez

32 נק'

אחד הלהיטים המקסימים של השנה הזו לטעמי, הדי ג'יי קייגו הוציא את השיר, ששרה סלנה גומז וזכה להצלחה די מכובד ת(7 בבריטניה, 10 בארה"ב וגם 25 ו27 בשנתיים בהתאמה).

 
למעלה