מצעד העשור שלי

kobyz21

New member
מצויין, אנרגיה ומסר נהדרים מחפים על שהשיר קצת פלאט

 

אורישקי

New member
מקום 5


Love Me Like You Do - Ellie Goulding
2015
דירוג שנתי: שיר השנה 2015


שיר פופ מפואר למדי, ואחת הבלדות הכי יפות שהיו בעשור הזה. חרשתי עליו בלי הפסקה בזמנו, כשליווה את פסקול הסרט "50 גוונים של אפור", והוא אחד השירים שליוו אותי הכי הרבה אי שם בתיכון.

 

אורישקי

New member
מקום 4


Take Me to Church - Hozier
2014
דירוג שנתי: שיר השנה 2014


מהשירים שהכי משמח שהגיעו למיינסטרים והצליחו ככה העשור, שיר מדהים שכידוע לכולם נכתב הרבה בהשראת האירועים ההומופוביים ברוסיה. עוד מהשמיעות הראשוונת הוא היה אהוב עליי מאד ונשאר כזה לאורך העשור, והוא גם למעשה השיר הגברי האחרון במצעד הזה.

 

אורישקי

New member
מקום 3


Set Fire to the Rain - Adele
2011
דירוג שנתי: 2

פותחת את הטופ 3, שיר שרוב העשור היה גם בטופ 2 שלי. אדל עם אחת הבלדות היפות של העשור הזה, שאישית עשתה לי את קיץ 2011 (ומתקשרת איתי מאד לטיול באירופה שעשיתי באותה תקופה....). אין יותר מדי מה לחפור כשמדובר בקול שלה, פשוט לשמוע ולהנות


 

אורישקי

New member
מקום 2


Only If For a Night - Florence + The Machine
שנה: 2012
דירוג שנתי: שיר השנה 2012


טוב, קצת מוזר להתייחס לזה כשיר שנה כי השיר הזה בעצם לא היה אף פעם סינגל, אלא פנינה מיוחדת שפותחת את אלבום העשור שלי. השיר המהפנט והמצמרר הזה נכתב בהשראת חלום שחלמה פלורנס על סבתה, ובו היא הייתה עוד בחיים. בחודש האחרון השיר הזה, שתמיד היה אהוב עליי במיוחד, קיבל משמעות מיוחדת עם פטירתה של סבתא שלי, שכמו שאמרתי הייתה אחת הנשים החשובות ביותר בחיי.

 

אורישקי

New member
שיר העשור


Rolling in the Deep - Adele
2011

למען האמת, מכל המקומות במצעד זה היה המקום היחיד שלא היה לי בו ספק בשום שלב, גם כבר לא מאמצע העשור. אמנם בזמנו אהבתי יותר את SLY וSFTTR אבל בדיעבד, זה ללא ספק השיר הכי גדול שיצא בעשור הזה.
אפשר להגיד שאדל הייתה אוברייטד בחלק מהעשור הזה , שלפעמים ההצלחה שלה הייתה קצת מוגזמת, אבל אי אפשר לקחת ממנה את הכישרון הענק. בשיר הזה היא לקחה את כל הכעס שהיה לה על האקס שלה ופשוט שפכה אותו בכמה שעות על הדף ואז על המיקרופון. התוצאה הייתה שיר מושלם מכל ההיבטים, השיר הכי גדול שיזכר בעיני מהעשור הזה, ואפילו אחד השירים שאני הכי אוהב בכל הזמנים


 

אביחי3001

New member
סיומת מוצלחת למצעד, שיר אלוף עולם


באמת שאני אוהב את הזמרת והשיר הזה במיוחד
 
למעלה