מצעד העשור שלי

אורישקי

New member
מקום 30


Do I Wanna Know? - Arctic Monkeys
2013
דירוג שנתי: 3

הרכב הרוק ארקטיק מאנקיז הוציא כידוע את האלבום AM, שהכניס אותם למיינסטרים ולמעשה היה אחד מאלבומי הרוק היחידים במיינסטרים, בעשור שכולו פופ. אישית בזמנו חשבתי שזו סתם גחמה גלגלצית אבל עם הזמן הבנתי שבאמת מדובר בשיר רוק ובאלבום אדירים.

 

אורישקי

New member
מקום 29


Blank Space - Taylor Swift
2015
דירוג שנתי: 4

עוד שיר שגדל עליי עם הזמן, כשהוא יצא בעיקר לא הבנתי מה ההתלהבות והחפירות מכל דבר שהיא מוציאה,וכך היה עד שהכרתי והתעמקתי בשיר הזה יותר, והבנתי שהוא בעצם שיר ציני ודי גאוני על מערכת היחסים המורכבת של הגברת עם התקשורת. סוג של "מבול" של קרן פלס רק בגרסא לועזית. ביחד עם הקליפ הדי הזוי, נוצר השיר הטוב ביותר שטיילור סוויפט הוציאה בקריירה שלה.

 

אורישקי

New member
מקום 28


I'm Not the Only One - Sam Smith
2014
דירוג שנתי: 4

עוד שיר שגיליתי די בדיעבד
זה קרה לי די הרבה עם שירים מ2013-2015, בעיני השיר "Stay" של סם סמית' הוא שיר טוב אבל קצת מאוס, והשיר הזה הוא ללא ספק הטוב ביותר שלו מבין השניים, בלדה יפה שמתעסקת בתחושת בגידה מאהוב, ביצוע ענק של סם סמית' וקטע כינורות יפהפה.

 

אורישקי

New member
מקום 27


Stolen Dance - Milky Chance
2014
דירוג שנתי: 3

נשארים עם אחד הלהיטים הגדולים בארץ בשנת 2014 (שנחרש בלי הפסקה בפרסומות של רנואר
), אחד המקצבים היותר קליטים של שיר בעשור האחרון.

 

אורישקי

New member
מקום 26


Uptown Funk - Mark Ronson featuring Bruno Mars
2015

דירוג שנתי: 3

אחד ההמנונים הכי גדולים שיצאו בעשור הזה ללא ספק, וגם שיר העשור בארצות הברית. מארק רונסון הפיק, ברונו מארס הביא את כל היכולות שלה וביחד נוצר להיט עצום שכולו כיף, ושלא הפסיק להתנגן בכל מקום אפשרי בערך. בסביבות פבראואר-מרץ של אותה שנה הייתה תקופה שהשיר הזה היה לגמרי ה-שיר שלי ולא יכלתי להפסיק לשמוע אותו, ובניגוד להרבה להיטים אחרים בעשור (כמו למשל "Shape Of You"........) הוא גם עדיין לא יצא לי לגמרי מכ להחורים.
 
למעלה