מצעד 2016 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 6


Stressed Out - Twenty One Pilots

66 נק'

למקום ה-6 מגיעים 21 הטייסים, עם השיר השלישי והמצליח ביותר שלהם במצעד שלנו. שיר הראפ-רוק יצא למעשה עוד במרץ 2015 כסינגל שיווקי מהאלבום "Blurryface", אבל יצא רשמית רק בסוף 2015. השיר הפך להצלחה די גדולה, והגיע עד למקום ה-2 בבילבורד וה-12 בבכיטניה.במצעד השנתי הגיע למקום 5 בארה"ב, 11 בגלגלצ ו31 בבריטניה. השיר זכה בפרס גראמי אחד - עבור ביצוע הפופ הטוב ביותר לצמד/הרכב והועמד גם לקטגוריית הקלטת השנה היוקרתית.

 

אורישקי

New member
Best Male


ג'סטין ביבר המשיך בשנה הזו את השנתיים האולי הכי טובות ומוערכות שלו,
הדי ג'יי אלן ווקר הוציא שני להיטים שזכו להצלחה די גדולה פה,

אבל לבסוף הזוכה היה מישהו שהכניס רק שיר אחד למצעד שלנו - למקום השביעי, זה לא מנע ממנו לקבל 4 הצבעות - הוא זוכה בקטגוריה הזו כבר בשנה השניה ברצף - והוא כמובן:

1. The Weeknd

2. Alan Walker, Justin Bieber

 

אורישקי

New member
מקום 5


Rockabye - Clean Bandit featuring Sean Paul & Anne-Marie

66 נק'

ההרכב הנהדר קלין בנדיט, חבר לזמרת אן מארי ולראפר שון פול,\ וביחד עם מוזיקה קליטה ומילים שמדברות על אימהות חד הוריות, נוצר אחד משירי הדאנס הבולטים של אותה תקופה, וגם אחד מהיפים ביותר של העשור הזה לטעמי, ולהיט ענק שיצא למעשה בסוף 2016, ובעיני רבים גם שויך לשנת 2017. השיר הזה הגיע למקום ה-1 בבריטניה וה-9 בארה"ב. במצעד העשור - למקום ה57 בבריטניה.
גם בישראל השיר הזה זכה להצלחה די ענקית, ושהה מספר רב של שבועות במקום הראשון של גלגלצ, בשנת 2017 הוא הגיע למקום 5 במצעד השנתי. בזמנו, כשהשיר עוד היה להיט טרי - הוא היה לא פחות משיר השנה של הפורום!
הקליפ של השיר עומד על למעלה מ2 מיליארד צפיות, מה שהופך אותו גם ללהיט הכי גדול של קלין בנדיט באתר.

 

אורישקי

New member
מקום 4


Lost on You - LP

67 נק'

הזמרת לאורה פרגוליצקי, הלא היא LP, היא כותבת שירים ותיקה שכתבה בין היתר שירים לשר, בקסטריט בויז, ריהאנה וכריסטינה אגילרה. לפני האלבום הזה היא הוציאה כבר שלושה אלבומים, אבל רק באלבום הרביעי שלה היא הגיעה להכרה בינלאומית, כשהבולט מכולם היה הבלדה היפה הזו, שאמנם לא זכתה להצלחה ענקיתתתת בארה"ב אבל הגיע למקום ה-1 ב13 מדינות שונות. ביניהן ישראל - שבה השיר היה אחד מהשירים המושמעים ביותר ל-2016.
במצעד השנתי של גלגלצ היא הגיעה למקום ה-17.

 

אורישקי

New member
מקום 3


Cheap Thrills - Sia featuring Sean Paul

71 נק'

ב-2014 סיה הגיעה אצלינו למקום השלישי וב2016 היא משחזרת את ההישג עם אחד הלהיטים הגדולים של השנה. השיר הזה יצא בתחילת 2016 כסינגל השני מתוך "This Is Acting", והמשיך את ההצלחה האדירה של סיה בשנים האחרונות. הרמיקס עם שון פול הפך אותו בכלל ללהיט מסיבות שמושמע עד היום, והוא אפילו גרם לסיה להגיע, לראשונה, למקום ה-1 במצעד הבילבורד. היא הגיעה גם למקום 2 בבריטניה. הגרסא עם שון פול גם זכתה למועמדות גראמי.
במצעדים השנתיים: השיר הגיע למקום ה-3 בבריטניה, ה-11 בארה"ב - וכמובן זכתה כשיר השנה של גלגלצ..

 

אורישקי

New member
מקום 2


When We Were Young - Adele

88 נק'

היא הייתה מאדדד קרובה להשיג שיר שנה שני בעשור הזה, אבל ממש בשתי ההצבעות האחרונות זה התהפך. זה הסינגל השני של אדל מ"25", ובעיני הוא טוב בהרבה מ"Hello". אדל כהרגלה עושה את מה שהיא יודעת לעשות טוב - לכתוב בלדות מרגשות על געגוע ולשיר אותן, והשיר הזה כמובן זכה להצלחה די נאה - בין היתר מקום 9 בבריטניה ו14 בבילבורד, וכמובן - 22 בשנתי של גלגלצ


 
למעלה