מצעד 2016 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 11


Love Yourself - Justin Bieber

52 נק'

רגע לפני הטופ 10 - אנחנו מגיעים לשיר השנה בארה"ב! הבלדה האקוסטית והיפה הזו יצאה ממש בסוף 2015 כסינגל השלישי מהאלבום Purpose. הסינגל הזה המשיך את ההצלחה המסחררת של שני קודמיו - כשהגיע למקום הראשון באינספור מצעדים -כולל ארה"ב ובריטניה. השיר סיים במקום הראשון השנתי של ארה"ב, השני של גלגלצ וה-8 של בריטניה. במצעדי העשור: 14 בבריטניה ו42 בבילבורד.
השיר גם זכה לוידאו קליפ נהדר וזכור למדי, והוא הועמד לשני פרסי גראמי - ביניהם לשיר השנה.

 

Fall To Grace

New member
אף פעם לא הבנתי את הסחפת סביב השיר הזה

מדובר בבלדה די מביכה בעיניי.
 

אורישקי

New member
Best Female


זו הייתה שנה די טובה לזמרות - שהוציאו כמה מהאלבומים הבולטים השנה, ביונסה עם "Lemonade" ריהאנה עם "Anti", סיה עם "This Is Acting" אריאנה גרנדה עם "Dangerous Woman"...
אבל בסופו של דבר מי שקיבלה 5 נקודות וניצחה בקטגוריה הזו בלי בעיה, בפעם השניה בעשור - היא ללא ספק אחת מתופעות העשור הבולטות, היא בלטה עם המשך הסינגלים מאלבומה "25" שכהרגלה מכר עותקים רבים ברחבי העולם, והיא כמובן:

1. Adele

2. Beyoncé & Sia

מצרף כאן את אחד השירים האהובים עליי מאותו אלבום, שנוגן הרבה באוטו של המורה שלי לנהיגה


 

אורישקי

New member
מקום 10


Water Under The Bridge - Adele

63 נק'

זמרת השנה שלכם אדל, עם שיר מעולה שקיבל כבוד בפורום. השיר יצא כסינגל הרביעי והאחרון הרשמי מהאלבום. הוא הגיע למקום ה-39 במצעד הבריטי וה-26 במצעד הבילבורד. בישראל השיר הגיע למקום ה-1 ובשנתי - למקום ה-30.

 

אורישקי

New member
מקום 9


Give You What You Like - Avril Lavigne

63 נק'

כן כן, זה לא חלום ולא מדובר במנהרת זמן, אבל אבריל לאבין הגיעה לטופ 10 השנתי במצעד בשנות ה2010!
בלדת הפולק-פופ (הדי יפה, יש לציין) הזו יצאה כסינגל החמישי והאחרון מהאלבום "Avril Lavigne", אלבומה החמישי והרגוע למדי של אבריל. הסינגל לא זכה להתייחסות והצלחה גדולה במיוחד (בניגוד לשאר הסינגלים מהאלבום שקיבלו קצת יותר התייחסות), אבל בפורום נתתם לו כבוד רב.

 

Fall To Grace

New member
שיר מעולה. רק מה הקשר?

הוא יצא שנתיים אחרי וזה ב2015.
&nbsp
בהחלט מהטובים שלה.
 

אורישקי

New member
מקום 8


Love On The Brain - Rihanna

63 נק'

במקום השמיני אנחנו מקבלים את ריהאנה בשיר שהוא בעיני ללא ספק אחד השיאים המוזיקליים שלה....
השיר "Love On The Brain" יצא כסינגל הרביעי מהאלבום "Anti" , מדובר בבלדת סול שמזכירה לגמרי מוזיקה ישנה משנות ה-50 וה-60, ויש רבים שהצביעו על דמיון למוזיקה של איימי ווינהאוס המנוחה. הביצוע הקולי של ריהאנה זכה לשבחים רבים, והשיר זכה להצלחה מכובדת בבילבורד - מקום 5.בשבועי, וה-33 בשנתי של 2017. בבריטניה השיר לא הצליח במיוחד והגיע רק למקםו 175.
השיר גם היה לשיר ה-30 של ריהאנה שמגיע לטופ 10 בבילבורד, מה שהפך אותה לאחת מבין שלושה אומנים בלבד שהגיעו להישג הזה - ביחד עם מדונה והביטלס.

 

אורישקי

New member
מקום 7


Starboy - The Weeknd featuring Daft Punk

64 נק'

לאחר ההצלחה המסחררת ב2015, סוף השבוע חזר בספטמבר 2016 עם אלבום חדש שהוציא כמה להיטים גודלים נוספים. השיר "Starboy", הוא גם שיר הנושא של האלבום והסינגל הראשון והמוביל מתוכו, השיר האלקטרוני הזה הפך מהר מאד ללהיט ענק - הוא הגיע למקום ה-1 בארה"ב וה-2 בבריטניה, ומבחינת המצעדים השנתיים - הגיע למקום 34 ו56 בבריטניה וארה"ב בהתאמה ב2016, ושנה לאחר מכן - עלה למקום 20 השנתי בארה"ב

 
למעלה