מצעד 2016 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 17


Work - Rihanna featuring Drake

44 נק'

שיר שני במצעד לריהאנה, והפעם מדובר בסינגל הראשון מהאלבום "Anti". השיר יצא בתחילת השנה והפך לאחד הלהיטים הענקיים של ריהאנה - הוא שהה 9 שבועות בפסגת מצעד הבילבורד, והפך לשיר השני המצליח ביותר של ריהאנה במצעד הזה. הוא גם היה לשיר ה-27 שלה שמגיע לטופ 10, ובכולל גרם לה לעקוף את הביטלס מבחינת מספר השבועות שבהם שיר שלה כבש את המקום הראשון בבילבורד.
השיר הגיע גם למקום ה-4 בשנתי האמריקאי, ה-9 בבריטניה וה-15 בגלגלצ, והועמד לשני פרסי גראמי - ביניהם הקלטת השנה.
מדובר בשיתוף הפעולה השלישי של רירי ודרייק, שיש לציין - לא הכניס עוד אף שיר למצעד, כולל את הלהיט הענק "One Dance".

 

אורישקי

New member
מקום 16


Be The One - Dua Lipa

46 נק'

כניסה מעניינת ללהיט שאין ספק שהזמן הפך אותו למוכר יותר, הזמרת הבריטית דואה ליפה עם סינגל הבכורה שלה - שזכה להצלחה יחסית מכובדת - מקום 1 במצעד הדאנס של הבילבורד (אך לא נכנס לטופ 100), ומקום 9 במצעד הבריטי. השיר הוא סימן להצלחה הצפויה לבוא של הגברת בשנים הבאות.

 

inbal321

New member
הוא למעשה הצליח ב2017 (היא הוציאה אותו פעמיים)

שיר מצויין
 

אורישקי

New member
מקום 15


Ride - Twenty One Pilots

47 נק'

שוב "21 טייסים", שזו הייתה שנה מעולה שלהם. הפעם עם הסינגל החמישי מהאלבום "Blurryface" שכעיקרון יצא ב2015 אבל הצליח במיוחד ב-2016. השיר זכה להצלחה גדולה גם כן, והגיע למקום ה-5 במצעד הבילבורד, וה-20 במצעד השנתי. השיר הוא שיר רגאיי-פופ מגניב למדי, והיום הוא עומד על כמעט מיליארד צפיות ביוטיוב.

 

אורישקי

New member
מקום 14


Cold Water - Major Lazer featuring Justin Bieber and MØ

48 נק'

השילוב בין האנשים האלה שיצרו די הרבה להיטים בשנתיים של 2015-2016 המשיך - הפעם מייג'ור לייזר היו על המוזיקה ומי ששרו היו ג'סטין ביבר ומו. הדבר יצר את אחד מלהיטי הקיץ הגדולים והמוצדקים של השנה, והאהובים עליי באופן אישי - מקום 1 בבריטניה ו2 בארה"ב. בשנתי - 14 בבריטניה, 25 בארה"ב ו8 בגלגלצ! במצד העשור הבריטי השיר הגיע למקום 91

 

אורישקי

New member
מקום 13


Sing Me To Sleep - Alan Walker

49 נק'

שוב אלן ווקר והזמרת איסלין סולהים, והפעם עם שיר שיצא אחרי הלהיט "Faded", ואמנם הצליח קצת פחות ממנו אבל עדיין זכה להצלחה מכובדת אצלינו במצעד. לשיר צולם קליפ וידאו בהונג קונג שמזכיר מאד את הקליפ של "Faded".

 

אורישקי

New member
מקום 12


24k Magic - Bruno Mars

50 נק'

ברונו מארס, מהזמרים היציבים והחזקים ביותר בעשור, עם עוד להיט. השיר יצא ממש בסוף הזה - אוקטובר 2016, כסינגל הראשון וכסינגל הנושא מאלבום הסולו השלישי של מארס. השיר היה להיט מידי, שהגיע למקום 4 בבילבורד ו5 בבריטניה.
השיר גם הגיע למקום ה-5 במצעד השנתי של גלגלצ!
השיר הפך לאחד המצליחים של ברונו מכל הזמנים, הקליפ שלו עומד כיום על למעלה ממיליארד צפיות, והוא זיכה את ברונו בטקס הגראמי עבור 2017 בקטגוריית הקלטת השנה ואלבום השנה בעבור אותו אלבםו. שיר אחד מהאלבום, "That's What I Like" - זכה בקטגוריה השלישית החשובה - שיר השנה.

 
למעלה