מצעד 2015 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 6


Style - Taylor Swift

78 נק'

עוד הפתעה משמחת מבחינתי הייתה לראות שפרגנתם לשיר המעולה הזה של טיילור סוויפט, הסינגל השלישי מהאלבום עטור הפרסים והמכירות "1989", שיר הנסיעה הנהדר הז זכה, כמו כל שירי האלבום, להצלחה די מכובדת. הוא הגיע למקום ה-6 בארה"ב, ול-29 במצעד השנתי.

 

אורישקי

New member
Best Female


7 זמרות שונות קיבלו קולות, אבל הפעם המקום הראשון היה ברור לגמרי - רק אחת התעלתה מעל כולן - סיה,ריהאנה,אלי גולדינג,אדל ואחרות, וקיבלה 4 קולות,

היא הוציאה בשנה הזו את אלבומה הרביעי, "1989", שהפך לאלבום המצליח ביותר שלה והוציא שרשרת להיטים - שכולה זכתה להצלחה ענקית בבילבורד - בין היתר השיר המצורף שזכה לקליפ אייקוני למדי אבל לא נכנס למצעד,

וזו כמובן
Taylor Swift

 

אורישקי

New member
מקום 5


Uptown Funk Mark Ronson featuring Bruno Mars

98 נק'

טרי מהיום - השיר הזה הוכתר כיום כשיר העשור בארה"ב, והוא אכן ללא ספק אחד השירים הכי מוכרים מהעשור הזה. מארק רונסון מפיק, ברונו מארס והגרוב שלו שרים ואנחנו מקבלים להיט שפשוט לא היה אפשר לפספס אותו לשניה בשנת 2015. השיר יצא כבר בנובמבר 2014, מה שגרם לו גם להיכנס למקום ה-38 במצעד גלגלצ ל2014. ההצלחה הכל כך חריגה שלו הביאה את גלגלצ לעשות מעשה תקדימי והעמידה אותו שוב למצעד 2015 - שם הוא הגיע למקום השני.
השיר כבש פסגות בכל העולם - כולל בארצות הברית ובריטניה, שם הוא גם היה שיר השנה (וכאמור - שיר העשור בארצות הברית).
השיר זכה בשני פרסי גראמי, ביניהם על הקלטת השנה, והוא גם חולק עם "Grenade" את תואר השיר הכי מצליח של ברונו (עד כה) במצעדים שלנו....
לשיר יש כרגע גם 3.7 מיליארד צפיות ביוטיוב,, מה שהופך אותו לשיר הרביעי הנצפה ביותר, והסרטון הרביעי הנצפה ביותר באתר.

 

אורישקי

New member
מקום 4


FourFiveSeconds - Rihanna, Kanye West, and Paul McCartney

105 נק'

משיתופי הפעולה המפתיעים שהיו בשנה ואולי בעשור הזה. ריהאנה, קניה ווסט, ופול מקרטני, שלושה אייקוניים מוזיקליים בדרכם, מתאחדים לשיר פולק מינימליסטי , פשוט וקולע - שהפך לאחד הלהיטים הבולטים בתחילת השנה הזו. השיר הגיע למוקם ה-4 בארה"ב וה-2 בבריטניה..

 

אורישקי

New member
מקום 3


Hello - Adele

115 נק'

שבעה מדרגים, מתוכם 3 במקום הראשון - גרמו לשיר הזה להוביל לאורך החלק הראשון של ההצבעה, בזזמן שהוא מתחרה עם השיר שבמקום הראשון, כמו שאמרתי - ההצבעות האחרונות שינו את המאזן.
ממש לפני ארבע שנים השיר הזה היה בשיא ההיסטריה שסביבו. אחרי ההצלחה המטאפורית של "21" לא היה ברור מה יתקדם עם הקריירה של אדל והאם היא תצליח לשחזר את ההצלחה, השיר הזה ללא ספק שיחזר כל הצלחה שאפשר. הקליפ שלו ביוטיוב נצפה 27.7 מיליון פעמים ביממה שלאחר יציאתו - מה ששבר שיא ביוטיוב. תוך 89 ימים השיר עבר את מיליארד הצפיות, מה ששבר שיא שלם ביוטיוב. הוא נכנס הישר למקום ה-1 בגלגלצ - וזכה גם בתואר שיר השנה של התחנה. הוא הגיע למקום ה-1 במקומות רבים אחרים בעולם - בין היתר בארה"ב ובריטניה. ב2015 השיר הגיע למקום ה6 במצעד השנתי של בריטניה, וב2016 למקום ה-7 במצעד השנתי של הבילבורד. השיר זכה גם בשלושה פרסי גראמי עבור שנת 2016 - כשיר השנה, הקלטת השנה וביצוע הפופ סולו הטוב ביותר.

 
למעלה