מצעד 2015 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 11


Wildest Dreams - Taylor Swift

51 נק'

פגישה רשונה במצעד עם אחת מהמועמדות הבולטות לתואר זמרת השנה - טיילור סוויפט. זהו הסינגל החמישי מתוך אלבומה הסופר מצליח "1989". השיר זכה כמו כל קודמיו להצלחה מכובדת והגיע למקום ה-5 במצעדי הבילבורד.

 

Fall To Grace

New member


מאוד לנה דל ריי ובאלבום Lover מהשנה השפעה מלנה גדולה אפילו יותר.
&nbsp
שיר מהמם ושלא נדבר על הקליפ ההיסטרי!!
 
ניחושים לטופ 10

ה-6 הבאים ככל הנראה יופיעו:
Love Me Like You Do
Hello
FourFiveSeconds
Blank Space
Uptown Funk
Heroes
 

אורישקי

New member
Best Male


היה קרב צמוד למדי

6 זמרים שונים קיבלו קולות,
שניים מהם קיבלו כל אחד 2 הצבעות - אחד עשה מהפך תדמיתי של ממש השנה שכבר דיברנו עליו, ואחד הוא למעשה זמר השנה של 2014 שחלק מהשירים שלו המשיכו להשנה ונתנו לאנשים לתת לו קול
ואחד בסופו של דבר ניצח בקרב עם 3 הצבעות, בשנה שבה הוא ללא ספק בלט - והכניס לא פחות מ-3 שירים למצעד:

1. The Weeknd

2. Ed Sheeran, Justin Bieber
 

אורישקי

New member
מקום 10


Can't Feel My Face - The Weeknd

53 נק'

זמר השנה שלכם עם השיר המצליח שלו ביותר במצעד, וכנראה גם המזוהה ביורת איתו מהשנה הזה. שיר הפופ הזה שיצא כסינגל השלישי מאלבומו השני, " Beauty Behind the Madness", המשיך את ההצלחה של קודמו, "The Hills" וגם של "Earned It" מחמישים גוונים של.... השיר הגיע למוקם הראשון בבילבורד, ולאחר כמה שבועות הוחלף בסינגל הקודם - The Hills, הוא הגיע למקום ה-1 במספר נוסף של מדינות, ביניהן קנדה, דרום אפריקה וניו זילנד, ולמקום ה-3 בבריטניה.
השיר הועמד גם לשני פרסי גראמי, ביניהם להקלטת השנה, נבחר ל"שיר הטוב של השנה" של מגזין הרולינג סטונז והגיע למקום ה-6 במצעד גלגלצ, ולמקום ה-12 במצעד הבילבורד השנתי.

 

אורישקי

New member
מקום 9


Alive - Sia

57 נק'

הסינגל הראשון מאלבומה השביעי של סיה - "This Is Actin", שיצא ממש בסוף ספטמבר. השיר למעשה נכתב בהתחלה עבור אדל, ויועד לאלבומה "25", היא החליטה לדחות אותו ברגע האחרון, והשיר הוצע גם לריהאנה שדחתה אותו גם כן (לדעתי האישית... חבל) סיה בחרה בסוף לשיר אותו בעצמה עם קולה הייחודי, וכמובן שהשיר זכה לקליפ בכיכובה של מאדי
השיר זכה להצלחה יחסית בינונית במצעדים הגדולים =- 30 בבריטניה ו-56 בארה"ב, אבל זכה להערכה גדולה וןביקורות חיוביות. בארץ נדמה שהשיר הזה הצליח במיוחד, והגיע למקום ה-15 בשנתי.

 

kobyz21

New member
מצויין, בלדת העצמה נהדרת, למרות שמשהו בה לא מתממש עד הסוף

כמו הניסיון להיות המנון עוצר נשימה...
 

אורישקי

New member
מקום 8


Ghosttown - Madonna

68 נק'

הפתעה די גדולה הייתה לי לראות שהשיר הזה הצליח ככה בפורום, אבל הוא דורג גבוה מאד אצל כמה אנשים. זה למעשה השיר הראשו ןשמלכת הפופ, שגם זכתה בתואר המפוקפק "השיר הגרוע של השנה", הכניסה למצעדי העשור שלנו. אין ספק שהעשור הזה פגע מאד בתדמית שלה, אבל מדי פעם היו לה בו כמה שירים יפים, והבלדה היפה הזו היא אחת מהן. השיר לא זכה להצלחה מסחררת אבל קיבל ביקורות חיוביות על הביצוע הקולי, הליריקה, ויש שהשוו אותה בו אפילו לקארן קרפנטר...

 

Fall To Grace

New member
אומנם הקול שלה נשמע כמו תחת היום

אבל זו באמת בלדה יפה ונוגעת שחבל שנבלעה בין ים הטראש שהיא אוהבת לעשות.
 

אורישקי

New member
מקום 7


Hotline Bling - Drake

70 נק'

לקראת סוף 2015 יצא השיר הזה, שהפך לאחד הלהיטים הענקיים של השנה, ויש שיגידו המזוהה ביותר עם דרייק עד היום. השיר היה הסינגל הראשון מאלבומו "Views". השיר, זכה לוידאו ויראלי עם צעדי ריקוד מפורסמים לגמרי שזכה אפילו לפארודיה בהשתתפות המועמד (דאז) לנשיאות ארצות הברית - דונאלד ג'יי טראמפ.
השיר הגיע בין היתר למקום ה-2 בבילבורד, ולמקום ה-3 בבריטניה. בטקס הגראמי של השנה העוקבת הוא זכה בשני פרסים על שיר הראפ והופעת הראפ הטובים ביותר.

 
למעלה