מצעד 2015 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 18


Sorry -Justin Bieber

43 נק'

אחד מהלהיטים הכייייי גדולים של 2015, שיצא ממש לקראת סופה. כמו שאמרתי - בשנה הזו הפך ביבר מזמר מושמץ לזמר פופ מצליח ודי לגיטמי, והשיר הזה הוא הסינגל השני מ"Purpose", שכה להצלחה אפילו גדולה יותר מקודמיו. השיר הגיע למקומות הראשונים במלא מדינות - בין היתר במולדת קנדה, ארה"ב ובריטניה. בגלגלצ השיר סיים במקום ה-8 השנתי. הוידאו קליפ של השיר, שהפך לצבעוני ומזוהה למדי עם ביבר בזכות הריקודים המפורסמים של הרקדניות בו, עומד היום על 3.2 מיליארד צפיות, והוא הקליפ הכי נצפה של ביבר, כמו גם השיר השישי הכי נצפה באתר כולו.

 

אורישקי

New member
מקום 17


Lean On - Major Lazer and DJ Snake featuring MØ

44 נק'

עוד שיר שהביא את אחד הסאונדים הכי מזוהים עם התקופה והשנה הזו - אחד הללהיטים החזקים בשנה. ההרכב "מייגו'ר לייזר" ודי ג'יי סנייק בשיתוף פעולה שזוכה לקולות הנהדרים של הזמרת הדנית מו. השיר זכה להצלחה מסחררת, הושמע בכל מסיבה אפשרית בזמנו, והגיע למקום ה-1 בארצות הברית, כמו גם באוסטרליה,הולנד,ארגנטינה,פילנד ועוד מספר מדינות. בברינטיה הגיע למקום ה-2. בגלגלצ השיר סיים במקום ה-7 במצעד השנתי.

 

אורישקי

New member
מקום 16


Big Girls Cry - Sia

45 נק'

שוב סיה, עם שיר שלמעשה יצא ב-2014 וזכה לסוג של הצלחה מחודשת ב-2015 כשיצא גם הוידאו קליפ שלו, עם מאדי זיגלר הכל כך מפורסמת. השיר אמנם לא זכה להצלחה אדירה במצעדים (77 בבריטניה ולא נכנס למאייה בבילבורד), אבל הוא כמובן הפך להיות אחד השירים המוכרים של סיה.

 

אורישקי

New member
מקום 15


The Hills - The Weeknd

45 נק'

פגישה שניה שלנו במצעד עם "סוף השבוע", שזו הייתה שנה מעולה שלו כאמור. השיר הזה יצא כסינגל השני מאלבומו השני - "Beauty Behind the Madness", וזכה להצלחה גדולה - בין היתר הגיע למקום ה-1 בארה"ב(החליף למעשה שיר אחר של עצמו....) ובניו זילנד, וה-3 בבריטניה. הקליפ של השיר עומד כעת על 1.4 מיליאררד צפיות ביוטיוב.

 

אורישקי

New member
מקום 14


The Nights - Avicii

45 נק'

אביצ'י, אחד האייקונים של הדאנס בעשור, עם אחד הלהיטים הבולטים שהפיק. שיר הנעורים הנצחי הזה הגיע בין היתר למקום ה-6 במצעד הבריטי, והפך למזוהה איתו במיוחד. באופן טרגי, אביצ'י הלך לעולמו כשלוש וחצי שנים לאחר הוצאת השיר, כשהוא בן 28 בלבד, והשיר קיבל משמעות עצובה למדי. באופן אישי השיר הזה תמיד יזכר כאד השירים שליוו את מסיבת הסיום שלי ב2016


 

אורישקי

New member
מקום 13


Marvin Gaye - Charlie Puth featuring Meghan Trainor

48 נק'

שיר שקצת הפתיע אותי לראות גבוה במיוחד בדירוג שלכם, והוא למעשה שיר הפריצה של צ'ארלי פות' שהוציא בשנים לאחר מכן כמה להיטים בולטים נוספים. בשיר מתארחת גם מייגן טריינור, השיר הגיע הישר למקום ה-1 בבריטניה, ולמקום ה-21 בבילבורד

 

אורישקי

New member
מקום 12


High by the Beach - Lana Del Rey

50 נק'

הסינגל הראשון מאלבומה הרביעי של מדכאת העשור, לנה דל ריי. השיר אמנם לא זכה להצלחת מצעדים גבוהה אבל זכה לביקורות חיוביות ווידאו קליפ מושקע שאפילו נחשבכ"אחד מקליפי הפופ הטובים של 2015".

 
למעלה