מצעד 2015 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 24


Dead Inside - Muse

36 נק'

ההרכב מיוז, שזכה כאן להצלחה די גדולה במצעדי העשור הקודם, עם שיר שיצא כסינגלל השני מתוך אלבומם השביעי. השיר הצליח בעיקר במצעדי הרוב - בין היתר במצעד הרוק של הבילבורד - שגם הגיע למקום ה-1

 

אורישקי

New member
מקום 23


Ship to Wreck - Florence + The Machine

37 נק'

פגישה שניה במצעד עם פלורנס אנד דה מאשין, ההרכב הנהדר והפעם זה הסינגל השני שהוציאו באותה שנה - שהיה דגם להיט רדיו בישראל שהגיע למקו םזהה כמדומני במצעד של גלגלצ...

 

אורישקי

New member
מקום 22


What Do You Mean? - Justin Bieber

37 נק'

וזה המפגש הראשון עם ג'סטין ביבר - וזהו הסינגלה ראשון מתוך אלבומו "Purpose" שזכה להצלחה ענקית, למעשה האלבום הזה הפך את ביבר מילד מושמץ לזמר פופ מצליח ומוערך למדי (אני זוכר שאפילו אני התביישתי בהתחלה להודות שהשירים שלו פשוט טובים)
.השיר הזה זכה להצלחה ענקית - הגיע למקומות הראשונים במדינות רבות - בין היתר באנגליה ובריטניה, והיה השיר הראשון של ביבר להגיד למקום הראשון בבילבורד. הקליפ עומד על למעלה מ-2 מיליארד צפיות וגם הוא מהנצפים ביותר ביוטיוב.

 

אורישקי

New member
מקום 21


I'm A Ruin Marina - And The Diamonds

.37 נק'

מרינה והיהלומים, למרות שלא פרצה במאה אחוז למיינסטרים, הפכה לזמרת די אהובה על הפורום וקיימים כאן כמה אנשים שאוהבים תמיד את שירי,ה מה שמשמח
השיר הזה יצא כסינגל השלישי מאלבומה "Froot".ץ

 

אורישקי

New member
Best Group


הקטגוריה הכי צמודה השנה....

7 הרכבים שונים קיבלו קולות,
שלושה מהם קיבלו שניים ולמעשה חולקים בתיקו את הקטגוריה!
אחד מהם זוכה בקטגוריה הזו כבר בשנה השלישית בעשור הזה, הרכב אחר הוא הרכב בנים שזכה כאן לכבוד הכי גדול בכל שנות העשור, והרכב אחר הוא הרכב שהוציא כמה להיטים השנה - שאחד מהם היה גם קרוב מאד להיכנס למצעד אך לא נכנבס!

Florence and the Machine
+
One Direction
+
Years & Years






 

אורישקי

New member
מקום 20


Stitches - Shawn Mendes

39 נק'

הזמר הקנדי הצעיר ואליל-הבנות עם אחד מלהיטיו הגדולים ביותר (יש שיגידו הגדול ביותר....), השיר יצא כסינגל השלישי מאלבום הבכורה שלו - "Handwritten", וזכה להצלחה די מכובדת - בין היתר הגיע למקום ה-4 בארה"ב וכך הפך לשיר הראשון שלו שהגיע לטופ 5 בארה"ב, וגם למקום הראשון בבריטניה. בגלגלצ השיר זכה לסוג של הצתה מאוחרת - והגיע למקום ה-28 בשנתי של... 2016.

 

Fall To Grace

New member
הצליח באופן כללי יותר בעולם ב2016

אומנם זמר חלבי ומשעמם אבל יש לו כמה שירי פופ מצוינים, וזה ביניהם (ותודה למפיקים סקנדינביים
)
 

אורישקי

New member
מקום 19


One Last Time - Ariana Grande

43 נק'

אריאנה גרנדה, המלכה של החצי השני של העשור, בשיר שלמעשה יצא כסינגל החמישי והאחרון מהאלבום הסופר מצליח שלה מהשנה הקודמת - "My Everything". השיר, בלדת פופ יפה ומרגשת, הגיע בשיאו למקום ה-13 בארה"ב ובכך הרס את רצף שירי-הטופ-10 של גרנדה בבילבורד. השיר זכה לתחייה מחדש כשנתיים לאח רהוצאתו, גרנדה הוציאה את השיר מחדש באירופה לאחר הפיגוע שנערך בהופעתה במנצ'סטר - והשיר הפך למזוהה במיוחד עם הפיגוע ועם אריאנה.

 
למעלה