מצעד 2015 של הפורום

אורישקי

New member
מצעד 2015 של הפורום


הגיע הזמן להגיע למצעד 2015 של הפורםו, אנחנ וכבר במצעד השישי!
107 מתוך 156 שירים דורגו - ואנחנו עם הטופ 40 שלנו, במצעד שמערב בתוכו שילוב נהדר של להיטים, יציאות אלטרנטיביות למיניהן ואומנים שזוכים בפורום לכבוד רב.

התוצאות במצעד היו מעניינות - היה קרב אדיר בין שני שירים, עד שבשלוש ההצבעות האחרונות בערך השיוויון נשבר - והשיר שהוביל לרוב הזמן הדרדר עד למקום השלישי, כשהמקום הראשון זכה בפער הכי מוחץ עד כה

אז תהנו!

יאללה תהנו
 

אורישקי

New member
מקום 40


Drag Me Down - One Direction

28 נק'

השיר הראשון של הרכב הבנים המצליח של העשור במצעדים שלנו. זהו גם סינגל הבכורה מאלבומם החמישי והאחרון - "Made in the A.M". זהו גם הסינגל הראשון שהוציאו ללא חבר הלהקה זיין מאליק שעזב אותה כמה חודשים לפני. השיר הגיע בין היתר למקום השלישי במצעד הבילבורד ולפסגת המצעד הבריטי

 

אורישקי

New member
מקום 39


On My Mind - Ellie Goulding

28 נק'

2015 הייתה אחלה של שנה בשביל אלי גולדינג, השיר המפורסם מ"50 גוונים", שיתוף פעולה מוצלח עם מייג'ור לייזר וגם הלהיט החמודי הזה שיצא בספטמבר, כסינגל הראשון מתוך אלבומה השלישי - "Delirium". השיר הגיע למקום ה-5 בבריטניהו ה-13 בארה"ב.

 

אורישקי

New member
מקום 38


I Really Like You - Carly Rae Jepsen

29 נק'

חייב להודות שהופתעתי למדי מהכניסה של השיר הזה, במיוחד אחרי שלא הכנסתם בכלל ב-2012 את ה-להיט הענק שלה "Call Me Maybe". השיר הזה של קרלי ריי ג'פסן יצא כסינגל הראשון מהאלבום השלישי שלה - "Emotion". הוא זכה להצלחה יחסית בינונית בארה"ב (39 בבילבורד), אבל הגיע עד למקום ה-3 בבריטניה.

 

אורישקי

New member
מקום 37


Fight Song - Rachel Platten

29 נק'

שיר הנושא מהEP של הזמרת האמריקאית רייצ'ל פלטן, שהפך גם למזוהה ביותר איתה. השיר זכה להצלחה די מכובדת - מקום 1 בבריטניה ו-6 בארה"ב.

 

kobyz21

New member
טוב מאוד, קטע פופ חמוד למרות שמדי אמריקן איידולי כזה

 

אורישקי

New member
מקום 36


Black Magic - Little Mix

31 נק'

הסינגל הראשון מאלבומן השלישי של הרכב הבנות הבריטי - "Get Weird" ((שלמעשה תמיד הרגיש לי מאד מיותר
). השיר זכה להצלחה די גדולה - ובין היתר הגיע למקום ה-1 במצעדים הבריטי והאירופאי.

 

kobyz21

New member
בינוני, אכן שיר פופ די נדוש, הרכב חמוד ויותר כיפי בדר"כ

 

אורישקי

New member
מקום 35


Runnin' (Lose It All) - Naughty Boy featuring Beyoncé and Arrow Benjamin

32 נק'

שיתוף פעולה מרטיט של המפיק נאוטי בוי, עם יקווין בי, זמרת העשור של הפורום בשנה הקודמת, וכמו כן הזמר "חץ בנימין", שיתוף הפעולה הזה הפך להיות אחד הלהיטים הגדולים ביותר של סתיו 2015

 

kobyz21

New member
קטע המנוני יפה מאוד למרות שקצת מאומץ ומלאכותי(בכל זאת ביונסה

 

אורישקי

New member
מקום 34


Adventures Of A Lifetime - Coldplay

32 נק'

עוד אחד מהלהיטים הבולטים של סוף השנה, והפעם קולדפליי עם הסינגל המוביל מאלבומם השביעי- "A Head Full of Dreams". השיר זכה להצלחה מכובדת לגמרי (בריטניה - 7, ארה"ב - 13) וכמובן גם לפרגון די גדול בגלגלצ. אפשר להגיד שהשיר הוא אחד הסימנים הכי בולטים למעבר של קולדפליי מהרכב שנחשב להרכב רוק להרכב שמוציא המנוני פופ, וכמובן שיש את קליפ הקופים הכל כך מזוהה שלו.

 
למעלה