מצעד 2014 של הפורום

Fall To Grace

New member
WTF


בלדה מלאכותית ולא נוגעת שלוותה בשני קליפים יפים ואפקטיבים אבל לא מספיק שיכסו על השיר.
 

אורישקי

New member
Best Male


הקרב היה צמוד בין שני זמרים בריטים צעירים ומוכשרים,

אחד מהם הוציא את אלבום הפריצה שלו - "In the Lonely Hour", השני הוציא את האלבום השני שלו - "x". השני זכה בפרסי הבריטס באלבום השנה, הראשון ניצח את השני בקרב על "אלבום הפופ של השנה" בגראמי, אבל הפסיד בקטגורית אלבום השנה באותו טקס.

אבל אתם בחרתם לתת להם 4 קולות לכל אחד - ובכך לסיים את זה בתיקו

1. Ed Sheeran & Sam Smith
2. Avicii

להנאתכם מצורפים שני שירים שלהם שלא נכנסו



 

אורישקי

New member
מקום 5


Crying For No Reason - Katy B

80 נק'

איזה הפתעה משמחת הייתה לראות את השיר המדהים הזה מגיע כל כך גבוה! הזמרת הבריטית קייטי בי, שהייתה ממש ממש אהובה פה בפורום בזמנו (בניגדו להצלחה הממאד מינורית שלה בעולם...) הוציאה את השיר הזה כסינגל השני מהאלבום "Little Red", השיר הזה - שיר שמשלב בין דאנס לרגש בצורה נהדרת, זכה להצלחה מאד מאד מינורית בעולם - ובבריטניה הגיע למקום ה-5, בישראל הוא כן מושמע עד היום מדי פעם ברדיו ובצדק.

 

אורישקי

New member
מקום 4


Thinking Out Loud - Ed Sheeran

85 נק'

אחד משני זמרי השנה שלהם, עם השיר היחיד שהכניס למצעד אמנם, אבל ללא ספק אחת הבלדות הענקיות של העשור. אד שירן הוציא את השיר כסינגל ה-3 מהאלבום "X". השיר יצא בספטמבר ולמעשה נקלע בין השנה הזו ל-2015, במצעד הבריטי הוא הגיע למקום ה-1 נשאר בטופ 40 במשך שנה שלמה ובכך היה השיר היחיד לעשות זאת הוא הגיע למקומות 2 בארה"ב ובקנדה ובכך למעשה הפך לשיר הכי מצליח שלו (עד שעברו שנתיים וחצי והגיע להיט ענק אחר....).
קליפ השיר עומד על 2.8 מיליארד צפיות והוא מהנצפים ביוטיוב, והשיר זיכה את אד שירן במועמדות בטקס הגראמי 2016 עבור הקלטת השנה, שיר השנהוביצוע הפופ הטוב של השנה - והוא זכה בשניים האחרונים.

 

אורישקי

New member
מקום 3


Chandelier - Sia

94 נק'

אפשר לאהוב ואפשר לשנוא - 8 מדרגים דירגו אותו, ביניהם שניים במקום הראשון - ויש כאלה שפשוט לא אוהבים אותו (כמוני). אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בלהיט הענק של סיה ואחד ההמנונים הגדולים של העשור הזה, שהיה גם שיר השנה של גלגלצ באותו זמן - והגיע בין היתר למקום ה-6 בברינטיה וה-8 בארה"ב.
אחרי כמה שנים טובות שבהן הייתה פעילה בעיר במחתרת,, ואז הפריצה למיינסטרים בעקבות שיתופי הפעולה של דייויד גואטה - אפשר להגיד שהשיר הזה סגר את המעגל עבור סיה שזכתה להכרה כאחת האומניות החזקות ביותר בעולם.

 

אורישקי

New member
מקום 2


All of Me - John Legend

112 נק'

קרב צמוד היה בין שלושת המקומות הראשונים - ובעיקר בין הטופ 2, שהוכרע בסוף ממש על חודן של כמה נקודות. אחת הבלדות-קיטש הגדולות ביותר שידעו בעשור הזה, שהכניסה מאז אינספור זוגות לחתונה. השחקן והזמר ג'ון לג'נד הוציא את השיר הזה בסוף 2013, והוא הגיע למקום הראשון בבילבורד האמריקאי - ובכך הדיח משם את "Happy", הוא הגיע למקום הראשון גם בקנדה, ניו זילנד ואוסטריה בין היתר. בבריטניה הגיע למקום ה-2. השיר זכה בפרס גראמי אחד, ובמצעד השנתי של גלגלצ הגיע למקום ה-3.

 

kobyz21

New member
נשגב, בלדה סנטימנטלית יוצאת מגדר הרגיל, מכשפת ועוצרת נשימה

 

אורישקי

New member
שיר השנה


Take Me to Church - Hozier

117 נק'

בקרב צמוד - שיר השנה הוא יצירת המופת של הוזייר, כמו שני קודמיו - השיר דורג בידי 2 מדרגים במקום הראשון. סה"כ 7 מדרגים דירגו אותו - אבל 2 מתוכם במקום הראשון ועוד 2 במקום השני. השיר הוא למעשה שיר מחאה שמופנה בעיקר כלפי רוסיה וההומופביה שבה, קליפ השיר שמתאר רדיפה אחרי זוגות הומוסקסואליים מחזק את זה, ויצר קלאסיקה ענקית של העשור.
השיר הגיע למקום ה-4 במצעד השנתי של גלגלצ, בארה"ב הוא התגבר רק בסוף השנה, כשבשיא הוא הגיע למקום ה-2, כמו גם בבריטניה ו בקנדה.
השיר היה במקום ה-14 בסיכום שנת 2015 של הבילבורד, ובמקום ה-3 לאותה שנה בבריטניה, וגם הועמד לקטגוריית שיר השנה בגראמי.

 
למעלה