מצעד 2014 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 11


Only Love Can Hurt Like This - Paloma Faith

56 נק'

רגע לפני הטפו 10, הפתעה די משמחת בדמות אלומה פיית' - זמרת סול,פופ בריטית שהוציאה כמה שירים מעולים בעשור (כמו 30 minutes love affair
). השיר הנ"ל נכתב בידי הפזמונאית המוכרת דיאן וורן שאחראית על כמה להיטי ענק, ביניהם - "I Don't Want To Miss A Thing", "Un-Break My Heart" ו""Can't Fight the Moonlight" ". השיר הגיע בשיא למקום ה-6 במצעד הבירטי.

 

Fall To Grace

New member
ואם היה צדק - היה מקום ראשון!

בלדת פופ מושלמת וגולת הכותרת של זמרת ענקית.
 

אורישקי

New member
Best Female


זה היה קרב צמוד למדי - 8 זמרות קיבלו קולות,

4 שונות קיבלו 2 קולות,
ועוד זמרת אחת שהובילה וקיבלה 3 קולות,

היא הוציאה את אלבומה החמישי השנה, זו אולי השנה הכי מוצלחת שלה בעשור - והיום היא כנראה נחשבת כזמרת הכי גדולה ומפורסמת בעולם.

1. Beyoncé

2. Sia, Sophie Ellis-Bextor, Katy B & Katy Perry

 

אורישקי

New member
מקום 10


Dark Horse - Katy Perry featuring Juicy J

58 נק'

אחד מלהיטי הענק של קייטי פרי - שיר טראפ שיצא כסינגל השלישי מאלבומה Prism, השיר זכה לקליפ ויראלי למדי שעומד היום על 2.6 מיליארד צפיות ביוטיוב (והוא השני הכי נצפה שלה באתר אחרי "Roar" שהגיע לאותו מקום בשנה הקודמת). השיר זכה להצלחה ענקית בארה"ב - כבש את הבילבורד והגיע למקום השני במצעד השנתי. השיר גם הועמד לפרס גראמי.

 

LeAnnDylan

Well-known member
אחד השירים הכי טובים שלה

ובכלל אחד משירי הפופ האהובים עליי בכל הזמנים!
 

אורישקי

New member
מקום 9


I'm Not the Only One - Sam Smith

59 נק'

שיר מדהים שאני מאד שמח לראות שפרגנתם לו ובגדול, בלדת סול נהדרת של סאם סמית' שעוסקת בבגידה, מאותו אלבום שפרסם אותו וזיכה אותו בכזו הצלחה,וכבשה את המקומות הראשונים בקנדה, דרום אפריקה - וכמו כן מקום 3 בבריטניה ומקום 5 בארה"ב.

 

kobyz21

New member
ענק, לצערי פספסתי בדירוג, בלדת סול פצצתית, מפנקת ביותר

 

אורישקי

New member
מקום 8


Bang Bang - Jessie J, Ariana Grande, and Nicki Minaj

66 נק'

אחרי שפגשנו במצעד הזה לראשונה את אריאנה גרנדה (כן, את "Problem" המצליח לא הכנסתם למצעד), זה גם המפגש הראשון לאורך כל העשור עם שתיים נוספות שהוציאו לא מעט להיטים - ג'סי ג'יי וניקי מינאג'. הטריו הזה יצא כסינגל מאלבומה השלישי והמעט מאכזב של ג'סי ג'יי - "Sweet Talker", ובהמשך נכלל גם ב"My Everything" של אריאנה. השיר זכה להצלחה ענקית - כבש את המצעד הבריטי והגיע למקום 3 בארה"ב.

 

אורישקי

New member
מקום 7


Drunk in Love - Beyoncé featuring Jay Z

70 נק'

יותר מעשור אחרי שהוציאו ביחד את Crazy In Love, הוציאו הצמד שהפך לבלתי מנוצח את - Drunk In Love, שיר R&B סקסי למדי עם הפקה מחשמלת ומילים מיניות ביותר, שהפך לאחד השירים האהובים שיצאו לביונסה. השיר זכה להצלחה ענקית והגיע בין היתר למקום ה-2 בארה"ב, וזכה בשני פרסי גראמי. קליפ השיר צולם כולו בשחור לבן. השיר יצא כסינגל השני מהאלבום "Beyonce", וזכה לביקורות חיוביות רבות., בין היתר נבחר כלהיט הטוב ביותר של 2014 במגזין הרולינג סטונז.

 

kobyz21

New member
טוב מאוד, מושקע ויפה אבל לא מצליח להסעיר כמו שהוא מנסה

 

אורישקי

New member
מקום 6


Unconditionally - Katy Perry

74 נק'

חייב להגיד שזו אחת ההפתעות היותר גדולות שהיו לי במצעד הזה - שיר שלא הייתי בטוח אם בכלל יכנס למצעד - קייטי פרי בבלדה רגועה שמתעסקת באהבה חסרת תנאים. השיר יצא כסינגל השני מתוך Prism של קייטי פרי - בסוף 2013, והפך להיות השיר הכי מצליח שלה עד כה במצעדים שלנו. במונחי קייטי פרי (של אז) מדובר בכישלון יחסי במצעד - "רק" מקום 14 בארה"ב ו25 בבריטניה.

 

LeAnnDylan

Well-known member
מושלם


חבל שהיא הפסיקה לבצע אותו בטור שלה. ללא ספק אחד הטובים שלה.
 
למעלה