מצעד 2014 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 23


Into the Blue - Kylie Minogue

44 נק'

סינגל הבכורה מתוך אלבומה העשאים של דוכסית הפופ, "Kiss Me Once", שאף הגיע למקום הראשון במצעד הדאנס של הבילבורד.

 

אורישקי

New member
מקום 22


Love Never Felt So Good Michael Jackson and Justin Timberlake

45 נק'

הסינגל יצא מתוך האלבום השני של מייקל ג'קסון שיצא אחרי מותו - "Xscape", אל מלך הפופ מצטרף בשיר הזה גם היורש שלו - ג'סטין טימברלייק. בשיר שכולו כיף אחד גדול ועם קליפ שהוא מחווה אחת גדולה למייקל ג'קסון. באותה תקופה בערך JT הופיע בארץ, וזו אחת ההופעות שאני הכי כועס על עצמי שלא הלכתי אליהן


 

אורישקי

New member
מקום 21


Animals - Maroon 5

45 נק'

שיר דאנס-פופ מעולה של מארון 5, ועליי הוא גם האהוב ביותר שלהם בעשור הזה כנראה. השיר זכה להצלחה מכובדת כשהגיע למקום ה-3 בארה"ב
בישראל השיר הגיע למקום ה-6 במצעד גלגלצ השנתי

 

1Shir

New member
הכי טוב עד עכשיו

למרות שהיה שיר שדירגתי יותר גבוה

אבל אם אתה לקחת איחור קליל של שבועיים וחצי אחרי שדירגתי עם דמעות בעיניים כי לא רציתי לעכב אותך...

אני מהמרת הימור פרוע במיוחד על חצי טופ20 שירים שדירגתי
(לא נראה ריאלי אבל מי יודע)
 

אורישקי

New member
Best Group


טוב, זו לא הייתה הקטגוריה הכי חזקה ובולטת בשנה הזו. 7 הרכבים שונים קיבלו קולות. כשלמעשה את המקום הראשון חולקים שני הרכבים די ותיקים שקיבלו כל אחד 3 קולות:

1. U2 & Maroon 5

2. Rixton



 

אורישקי

New member
מקום 20


Human - Christina Perri

46 נק'

הזמרת המקסימה כריסטינה פרי הכניסה באופן מעניין 4 שירים למצעדי העשור - שני הלהיטים הגדולים יותר שלה סיימו במקום 39 במצעד השנתי - ואילו דווקא שני השירים האחרים סיימו בטופ 20. הבלדה המקסימה הזו הגיעה בשיא למרקום 31 בארה"ב והיא הסינגל המוביל מתוך אלבומה השני והאחרון עד כה - "Head or Heart".

 

אורישקי

New member
מקום 19


Rather Be - Clean Bandit featuring Jess Glynne

46 נק'

יריית הפתיחה של ההרכב קלין בנדיט, מהבולטים בחצי השני של העשור - שידועים ביצירת מוזיקת דאנס-אלקטרונית מוצלחת שמשלבת בה גם מאפיינים של מוזיקה קלאסית. השיר הזה היה הלהיט הענק הראשון שלהם - וגם שיר הפריצה של הזמרת ג'ס ג'לין שהמשיכה להוציא כמה להיטים לאורך כל העשור. הוא הגיע למקום ה-1 במצעד הבריטי, ה-10 בבילבורד וכמו כן במקום ה-2 בשנתי הבריטי וה-41 בארה"ב השיר זכה בפרס גראמי עבור הקלטת הדאנס הטובה ביותר.

 

אורישקי

New member
מקום 18


Happy - Pharrell Williams

47 נק'

אחד ה-להיטים הענקיים של השנה. פארל וויליאמס עם שיר קצבי שהושמע בכל חור וצא למעשה כחלק מהסרט "גנוב על המינימונים". השיר זכה בשני פרסי גראמי, כבש את המצעדים בכל העולם והיה גם שיר השנה בארה"ב ובבריטניה! בישראל השיר הגיע למקום ה-2 במצעד השנתי.

 

אורישקי

New member
מקום 17


Shake It Off - Taylor Swift

48 נק'

עוד להיט ענק ,שסימל סופית את המעבר של טילור מהקאנטרי לפופ, השיר יצא כסניגל המוביל מהאלבום הסופר מצליח "1989" שאת שאר הסינגלים המצליחים ממנו נראה כבר ב2015. השיר זכה להצלחה ענקית, כבש מצעדים בכל העולם, ואף הועמד לשלושה פרסי גראמי - ביניהם לשיר והקלטת השנה.
הקליפ של השיר הוא הקליפ הנצפה ביותר של הגברת ביוטיוב -למעלה מ2.8 מיליארד צפיות נכון לכתיבת שורות אלה, והוא השיר ה-11 הנצפה ביותר באתר.

 
למעלה