מצעד 2014 של הפורום

אורישקי

New member
מצעד 2014 של הפורום


אז אחרי עיכובים קלים אנחנו חוזרים לנו לסיכום העשור הלועזי והפעם אנחנו בשנת 2014,
15 חברי פורום דירגו 107 מתוך 160 שירים שונים, ואנחנו הגענו למצעד,
למעשה הפעם הקרב העיקרי היה בעיקר בין שלושת השירים הראשונים, שלא הגיעו למספר הנקודות הגבוה שהגיעו המקומות המקבילים אליהם בשנים הקודמות - אבל הפערים הצמודים יותר היו בבחינת השירים שהגיעו למקומות הנמוכים יותר.

תהנו
 

אורישקי

New member
מקום 40


Holding On For Life - Broken Bells

29 נק'

פותחים את המצעד עם הרכב הרוק האינדי האמריקאי - "פעמונים שבורים",והשיר הזה שיצא כסינגל הראשון מתוך אלבומם השני "After the Disco".
השיר הגיע בשיאו למקום השני במצעד הרוק האלטרנטיבי של הבילבורד

 

אורישקי

New member
מקום 39


Boom Clap - Charli XCX
29 נק'

הזמרת הבריטית צ'ארלי XCX, שהתארחה בכמה להיטים מצליחים (כולל כאלה מהשנה הזו) עם אחד מהלהיטים הבולטים של קיץ 2014, שיצא כחלק מפסקול הסרט "אשמת הכוכבים". בשיאו השיר הגיע למקום ה-6 בבריטניה, ה-8 בארה"ב וכן למקומות הראשונים בצ'כיה ובמדיה פורסט הישראלי.
במצעדים השנתיים הגיע למקום 34 בארה"ב ו62 בבריטניה.

 

אורישקי

New member
מקום 38


You Don't Know What to Do - Mariah Carey

.30 נק'

בהמשך להצלחה המפתיעה והלא צפויה של מאריה בשנה שעברה, נכנס למצעד הזה גם הסינגל האחרון מאלבומה ה-14 - "Me. I Am Mariah... The Elusive Chanteuse ". הסינגל מארח בו גם את הראפר Wale.

 

אורישקי

New member
מקום 37


Break Free - Ariana Grande featuring Zedd

31 נק'

וזו הפגישה הראשונה שלנו לאורך המצעדים עם אחת המלכות הגדולות של העשור הזה, וזמרת הפופ המצליחה ביותר בעולם בשנים האחרונות - אריאנה גראנדה. זהו הסינגל השני מתוך אלבומה השני של אריאנה - "My Everything", שזכה להצלחה אדירה באותה שנה ולמעשה התחיל לסמן את כוחה העולה, אריאנה משתפת בו פעולה עם המפיק זד.
השיר הגיע למקום ה-4 בארה"ב וה-16 בבריטניה, כמו כן למקום ה-37 בארה"ב בשנתי. לקליפ של השיר יש למעלה ממיליארד צפיות ביוטיוב.

 

אורישקי

New member
מקום 36


Am I Wrong - Nico & Vinz

32 נק'

השיר יצא עוד ב2013 בידי הצמד הנורבגי, שששינה את שמו מהצמד envy, השיר זכה להצלחה די גדולה - בין היתר כבש את המקום ה-1 במצעד הבריטי, ה-4 בבילבורד והגיע למקום ה-1 במדינות רבות נוספות. בדירוג השנתי הגיע למקום ה-14 בארה"ב וה-21 בבריטניה.

 

אורישקי

New member
מקום 35


Riptide - Vance Joy

32 נק'

משירי הרדיו הכי מצליחים בארץ בישראל, סוג של וואן היט וונדר של הזמר האוסטרלי וואנס ג'וי, השר הגיע בין היתר למקום 10 בבריטניה ו30 בארה"ב.באוסטרליה השיר הפך להיות השיר שועד הכי הרבה שבועות בטופ 100 0107 שבועות).

 

אורישקי

New member
מקום 34


Black Widow Iggy Azalea featuring Rita Ora

33 נק'

הסינגל החמישי והאחרון מהאלבום "The New Classic" של הראפרית האוסטרלית איגי אזליה, אלבום שהוציא די הרבה להיטים. השיר הוצע בהתחלה לקייטי פרי, שגם כתבה אותו ביחד עם אזליה - אך לאחר שקייטי בחרה לא לשיר אותו, שרה אותו ריטה אורה. השיר הגיע למקום ה-3 בארה"ב וה-4 בבריטניה ,ולמקום ה-26 השנתי בארה"ב.

 

אורישקי

New member
מקום 33


Something In The Water - Carrie Underwood

33 נק'

אכן יש לקארי אנדרווד איזו עדת מעריצי םלא קטנה בפורום
השיר הזה יצא כסינגל מוביל מתוך אלבום אוסף שהוציאה בשם "Greatest Hits: Decade Number 1". הבלדה הזו זכתה להצלחה די מכובדת ואפילו זכתה בגראמי.

 
למעלה