מצעד העשור הישראלי שלי

אורישקי

New member
מקום 36


אייל גולן - כשאחר
שנה: תשע"א
מקום בדירוג השנתי שלי: 7

לא חסכתי ביקורת מאייל גולן בעשור הזה, אבל לכל הדעות זה השיא שלו בעשור הזה. הביצוע והשיר הכי מרגש וכנה שהוא הצליח להוציא, וככל הנראה גם הכי מוערך שלו. השיר יצא מתוך האלבום "חלק מחיי" והיה הלהיט המזוהה ביותר מהאלבום הזה, וללא ספק נכתב בהשראת הפרידה מאילנית לוי שנה קודם.

 

אורישקי

New member
מקום 35


עברי לידר - מישהו פעם
שנה: תשע"ב
מקום בדירוג השנתי שלי: 4

שיר הנושא מאלבומו השביעי של עברי לידר, וגם הלהיט המזוהה והטוב ביותר גם בעיני, מתוך הרבה שירים טובים שהוציא בעשור הזה. הבלדה הזו הפכה לאחת הבלדות המושמעות ביותר ברדיו הישראלי באותה שנה ואולי גם בכל העשור. דרך אגב - אם תשימו לב זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים במצעד הזה בלהיט די גדול של זמר שמושר מנקודת מבט של בחורה, מעניין

 

אורישקי

New member
מקום 34


עידן עמדי - אלייך
שנה: תשע"ב
מקום בדירוג השנתי שלי: 3

השיר המקסים הזה, יצא כסינגל האחרון מאלבום הבכורה "עידן עמדי", והפך לאחד השירים המצליחים ביותר שלו. שיר אהבה מקסים שיש שאומרים שנכתב בכלל כשיר אהבה לארץ. עידן הוא ללא ספק אחד הזמרים הכי בולטים בעשור מבחינתי, השאלה האם פה תמה דרכו במצעד? והאם הוא יהיה זמר העשור?

 

אורישקי

New member
מקום 33


טונה ומיקי גבריאלוב - קאובוי
שנה: תשע"ח
מקום בדירוג השנתי שלי: 2

נמנעתי עד כמה שאפשר מלהכניס למצעד שירים שאני אוהב מאלבומים שלא יצאו ממש כסינגלים, כי אז לא היה לזה סוף. בכל מקרה - למזלי השיר הזה כן יצא, סוג של, כסינגל - מהאלבום השני של טונה, "טונה פארק", והוא ללא ספק השיר הכי טוב באלבום הזה מבחינתי. השיר, כמו כל האלבום - מדבר על ההפיכה של טונה לאחד האומנים הבולטים במיינסטרים בעקבות ההצלחה של האלבום הקודם שלו. השילוב של מיקי גבריאלוב בשיר הזה, בעיני, הוא לא פחות מגאוני.

 

אורישקי

New member
מקום 32


32. יובל דיין - לילותיי
שנה: תשע"ז
מקום בדירוג השנתי שלי: 5

הסינגל השלישי מתוך האלבום השני של יובל - "ליבי ער", הוא גם השיר השביעי שלה (עד כה) במצעד שלי ואחד המשובחים שבהם, הוא יצא ממש בתפר שבין תשע"ו לתשע"ז ועל כן לדעתי קצת פוספס במצעדים השנתיים, אבל זה לא מנע ממנו להפוך לאחד השירים היפים והזכורים שלה יותר, בזכות מילים מעולות וכמובן הקול שלה שיחודי רק לה.

 

אורישקי

New member
מקום 31


עילי בוטנר וילדי החוץ - טיפות
שנה: תשע"ה
מקום בדירוג השנתי שלי: 9

ושוב אנחנו עם תשע"ה, השנה האהובה עליי כמו שכבר הבנתם בעשור, ועם עוד להקה שראינו לא מזמן.
השיר הזה יצא כאחד משני סינגלים ללהקה באותה שנה - כשבאופן די נדיר ולראשונה, עילי שר בו את הבתים, בזמן שאדר שרה את הפזמון. מה שהופך את השיר הזה לאחד השירים האהובים עליי של העשור, וגם של ההרכב הזה - הוא כמובן הביצוע הבאמת אדיר של אדר גולד, זמרת מיוחדת ברמות, עוד מאז כוכב נולד.

 
למעלה