מצעד 2012 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 15


Born to Die - Lana Del Rey

57 נק'

עוד שיר שציפיתי שיגיע כאן יותר גבוה - במצעד הפורום בזמנו הוא הגיע למקום השלישי! שוב לנה דל ריי, עם הסינגל השני שהוא גם שיר הנושא מאלבום הבכורה המדובר שלה (שלמרות שאני לא אוהב את כל השירים בו, לדעתי הוא שיא שהיא לא התקרבה לשחזר מאז). השיר זכה גם לקליפ זכור למדי. במצעד השנתי של גלגלצ הוא הגיע גם כן למקום ה-15.

 

אורישקי

New member
מקום 14


Payphone - Maroon 5 featuring Wiz Khalifa

59 נק'

שוב מארון 5, הפעם עם "Payphone", הסינגל המוביל מתוך "Overexposed" שבו הם מארחים את וויז קליפה. השיר זכה לקליפ מושקע למדי בסגנון "מהיר ועצבני" שכזה, וזכה להצלחה גדולה למדי - מקום 2 בשבועי של בילבורד, ו4 בשנתי. בגלגלצ הגיע למקום ה-18 השנתי.

 

PardoFM

New member
דירגתי את זה מקום 16

אני חייב לדעתי, קצת גבוה מדי לשיר הזה. הוא שיר טוב, לא יותר מכמה כאלה שהוא עקף
 

Fall To Grace

New member
שיר איום, נורא, מחריד, מזעזע שלא שרד את מבחן הזמן

איך זה הגיע למיקום כזה?

&nbsp
יאק.
 

אורישקי

New member
מקום 13


Wildest Moments - Jessie Ware

70 נק'

עוד הפתעה משמחת של שיר שלא דירגתי אבל נחמד לראות שזכרתם אותו! הזמרת הבריטית (שהיא גם יהודיה גאה!), ג'סי ווייר, הוציאה ב2012 את אלבום הבכורה שלה, Devotion, וזהו הסינגל השלישי מתוכו, שבזמנו הושמע מלאאא בגלגלצ. שיר מקסים.

 

Fall To Grace

New member
שמח שהיא נכנסה. הקטע שזה אלבום מופת והשיר הזה רחוק

מלהיות הכי טוב שם אבל הוא הכי מיינסטרים אז אני שמח שיש לה ייצוג.
&nbsp
ד"א היא כתבה אותו על החברה הכי טובה שלה.
 

אורישקי

New member
מקום 12


Some Nights - Fun

70 נק'

ההרכב פאן היה דבר די גדול לרגע לפני שנעלם.... מדובר בסינגל השני שלהם וגם שיר הנושא מתוך אלבומם השני. השיר הגיע למקום ה-3 בבילבורד ולמקום ה-32 בשנתי של גלגלצ. לאן יגיע הלהיט הגדול יותר שלהם?

 

PardoFM

New member
שיר מצויין ולהיט גדול

נראה לי הקליפ הזה קצת הרס לשיר שהוא עם עיבוד טוב. אבל הקליפ לא עזר לו יותר מדי
 

אורישקי

New member
מקום 11


Euphoria - Loreen

72 נק

רגע לפני הטופ 10 אנחנו מגיעים לשיר מהאירוויזיון - תחרות שלא באמת מצליחה תמיד להוציא שירים שהופכים ללהיטים בסדר גודל ענק - אבל אחת לכמה זמן זה קורה בגדול. הזמרת לורין השבדית הייתה הפייבוריטית הבלתי מעורערת לזכיה, עם שיר מעולה, ביצוע קולי נהדר והופעה מרהיבה ומבוימת היטב, היא כבשה את הניצחון באירוויזיון 2012 שנערך בבאקו. לורן זכתה בדוז פואה מ18 מדינות שונות - מספר שיא באירוויזיון. השיר הפך ללהיט ענק ומידי בכל רחבי אירופה, ונחשב לאחד המנצחים המוכרים מהתחרות.

 
למעלה