מצעד 2012 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 19


Flower - Kylie Minogue

49 נק'

והנה מזמרת פופ ותיקה לזמרת פופ עוד יותר ותיקה.... חייב להגיד שהפתיע אותי לראות איך פרגנתם לשיר החמודי הזה של קיילי, מהזמרות שאני אישית יותר אוהב. הבלדה הזו יצאה כחלק מאלבום מיוחד בשם "The Abbey Road Sessions" שכולל הקלטות מיוחדות של קיילי לרגל 25 שנות קריירה שלה.

 

אביחי3001

New member
שיר מפואר ומרגש


גם היא מזוהה יותר כזמרת עם שירי פופ קצביים וחבל שבלדות פחות עושה כי שם מתגלה צד יותר רגיש ומיוחד ולכן טבעי שאבחר בשיר כזה
 

inbal321

New member
הייתי בטוחה שרק אני אצביע לזה


מחמם את הלב לראות את השיר הזה פה
 

אורישקי

New member
מקום 18


Blue Jenas - Lana Del Rey

51 נק'

ב2011 הוציאה לנה דל ריי כזכור את Video Games שהפך אותה לאחת הזמרות המדוברות של העשור, לקראת סוף 2011-תחילת 2012 היא הוציאה את האלבום Born To Die שהפך לאחד המדוברים באותה שנה, והסינגל הנ"ל הוא השלישי מתוכו. השיר לא זכה להצלחה ענקית במצעדים אבל נחשב לאחד האהובים של לנה. במצעד השנתי של ישראל הגיע למקום ה-23.

 

Fall To Grace

New member


מאז היא רק נכלאה בקלישאות של עצמה (עם פה ושם שירים טובים כמו הקאבר לSublime השנה) אבל האלבום הזה הוא אחד החשובים והאייקונים של העשור הזה.
 

אורישקי

New member
מקום 17


Arms - Christina Perri

54 נק'

השיר המקסים הזה של כריסטינה פרי יצא בכלל ב-2011, הוא לא זכה להצלחה בעולם, אבל איכשהו בישראל הוא נתפס דווקא ב2012,כיאה לדיליי מוגזם למדי, ואף הגיע למקום ה-9 בשבועי של מדיה פורסט, וה-31 בשנתי של גלגלצ. מאד שמח שפרגנתם לו פה כראוי.

 

kobyz21

New member
ענק, מדהים ביופיו, בלדה קסומה ביותר, דירגתי מקום ראשון!

 

אורישקי

New member
מקום 16


Where Have You Been - Rihanna

54 נק'

שיר שחשבתי שנראה גם בטופ 10 במצעד הזה, והפגישה הראשונה שלנו במצעד עם האלילה ריהאנה. השיר יצא כסינגל החמישי מאלבומה Talk That Talk והפך מהר לאחד מהלהיטים הגדולים והמדבקים ביותר של השנה הזו. השיר הועמד לפרס גראמי, והגיע בין היתר למקום החמישי בבילבורד, ולמקום ה-11 בשנתי של גלגלצ. במצעד השנתי של הפורום דאז הוא הגיע למקום הרביעי!

 
למעלה