מצעד 2012 של הפורום

אורישקי

New member
מקום 21


It Will Rain - Bruno Mars

43 נק'

בפעם השלישית בעשיריה הזו אנחנו פוגשים את ברונו מארס - והפעם עם שיר שיצא ממש בסוף 2011 והחלטתי להכניס בסוף לרשימה של 2012. השיר יצא כסינגל המוביל מתוך הסרט "דמדומים - שחר מפציע 1", שכבר ראינו נציגות שלו במקום ה-39... השיר זכה להצלחה ענקית ובין היתר הגיע למקום ה-3 בבילבורד, ולטופ 10 בעוד מספר מדינות שונות.
בעיני מדובר ללא ספק באחת הבלדות הכי יפות שברונו הוציא, והרבה השוו אותה ללהיט הגדול שלו מהשנה הקודמת - Grenade, ואפילו לשיר Wild Horses הקלאסי של רוילנג סטונז.

 

inbal321

New member
מצוין, בלי לארח ראפר לא קשור באמצע,

בלי הפקה גרנדיוזית יתר על מידה (אבל כן מושקעת ומדוייקת), בלי שופוני ופוזות. שיר אדיר
 

אורישקי

New member
Best Male


הקטגוריה הכי צמודה השנה, שההחלטה בה לא הוכרעה עד ההצבעה האחרונה.

6 זמרים שונים קיבלו קולות, מתוכם 3 קיבלו 2 ומעלה.
הקרב הצמוד, שהוכרע על חודו של קול, עמד בין מי שהחזיק בתואר הזה כבר בשני המצעדים הקודמים, ולמרות שהשנה הזו הוא פחות בלט מבשתיים הקודמות, דווקא הפעם הוא הכניס שלשוה שירים בהשתתפותו למצעד. לעומתו התמודד מישהו שהוא לא זמר כמו רוב האנשים שבקטגוריה הזו, אלא מפיק ודי ג'יי, מהגדולים והותיקים שבעולם ,שבעיני רבים השנה הזו היא אולי שנת השיא שלט...

אבל בסופו של דבר החלטתם שמה שהיה הוא שיהיה:

1. Bruno Mars

2. David Guetta
3 Flo Rida
 

PardoFM

New member
אני הצבעתי לפלו-רידה

לטעמי הוא בלט יותר והביא אחלה שירים. ברונו מארס מצויין אבל זאת השנה שלו לדעתי, כנ"ל גואטה
 

אורישקי

New member
מקום 20


Criminal - Britney Spears

48 נק'

בריטני היקרה הוציאה ב2011 את האלבום "פאם פאטאל", שהכניס שני שירים למצעד שלנו. לקראת סוף 2011 היא הוציאה גם את השיר Criminal שיצא כסינגל הרביעי והאחרון מהאלבום. הסינגל, שבלט בעקבות נגינת החליל והאווירה הפופית שלו, לא סכה להצלחת מצעדים רבה אבל כן הושמע בארץ די הרבה.

 

אביחי3001

New member
מופלא!

זאת הבריטני שאני אוהב כל כך, שברירית, חמה ורכה. אומנם תמיד היא היתה מזוהה כזמרת פרפורמרית עם שירי פופ דאנס קצביים וקליטים, אבל דווקא בבלדות ושירים כאלה מתגלה פן וצד אחר שלה
 
למעלה