מצעד 2012 של הפורום

אורישקי

New member
מצעד 2012 של הפורום


זה הזמן להגיע למצעד 2012 של הפורום,

ב2012, בניגוד ל2011 שבה היו כמה זמרות (ועוד כמה הרכבים/זמרים מעטים) ששלטו באופן די מוחלט על המצעד בשנה שעברה - המצב היה מאד מעניין. לא היה איזה אומן שבלט באופן ניכר מעל כולם - אבל כן היו המון שירים מהמון סגנונות, אומנים ותיקים שהפתיעו בקאמבקים, אמנים שהמשיכו ברצף ההצלחה שלהם וגם אמנים חדשים שהוציאו כמה מהלהיטים הגדולים של השנה.

15 מחברי הפורום דירגו 104 מתוך 166 שירים שהועמדו לבחירה. בסופו של דבר סוכם הטופ 40.
אישית היו כמה שירים שציפיתי שיגיעו למקומות גבוהים יותר ממה שהגיעו במצעד - וגם כמה הפתעות של שירים שהגיעו רחוק ולא הייתי בטוח לגבי עתידם. גם כאן השירים שבטופ 10 השתנו לאורך ההצבעה - אבל דווקא המקום הראשון נשאר בו די יציב משלב אמצע ההצבעה (בכל זאת, הוא גם דורג על ידי הכי הרבה מדרגים).

אז בואו נתחיל!
 

אורישקי

New member
מקום 40


Stronger (What Doesn't Kill You) - Kelly Clarkson

26 נק'

אולי ההפתעה הכי גדולה מבחינתי במצעד! אחרי שהפורום הכניס לטופ 20 בשנתיים העוקבות שני שירים פחות מוכרים של קלרקסון - הייתי בטוח שהשיר הזה, שהוא כנראה הלהיט הכי גדול שהיה לה מאז 2006 אולי, יגיע למקום מאד גבוה... אבל יש הפתעות בחיים! השיר יצא כסינגל השני מהאלבום שהוא גם שיר הנושא שלו, וזכה להצלחה גדולה למדי - בין היתר הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד (השיר השלישי של קלי שהגיע להישג הזה) וגם הועמד לשלושה פרסי גראמי - ביניהם עבור שיר והקלטת השנה.

 

inbal321

New member
היא לא אהודה בהגזמה. כשיש לה שירים טובים

מפרגנים לה, לא יותר. והיא דווקא ממש לא הייתה במקומות כאלה גבוהים במצעדים האחרונים (לא כמו אמנים אחרים שממלאים את הטופ 10 בקלות עם רוב הסינגלים שלהם מאותה השנה). אני אגב הצבעתי רק לalready gone עד עכשיו, וגם זה במקום ממש נמוך.
 

OneMoreTry

New member
חביב..אני מקווה שעוד תביא משהו גדול כמו ב-2005

אני מעדיף את הצבע קול שלה על רוב המתחרות המצליחות יותר כרגע: גרנדה, סוויפט, פרי.
 

Fall To Grace

New member
מפתיע


דווקא ראוי ליותר הפעם

&nbsp
שיר פופ מעולה שאהבתי מאוד בהתחלה ואז שנאתי (ואותה) שהתחיל ממש להצליח ואת כל התקופה הזו שהייתה מעפנה בשבילה
&nbsp
הודות ללפיסינק ברופול דראג רייס חזרתי לאהוב את זה
 

אורישקי

New member
מקום 39


A Thousand Years - Christina Perri

27 נק'

באופן מעניין אנחנו פוגשים במקום ה-39 את אותה זמרת שהייתה בו בשנה שעברה - כריסטינה פרי. השיר הנ"ל, שאולי הפך למזוהה ביותר איתה, לקוח מפסקול הסרט "דמדומים - שחר מפציע 1", שיצא בסוף 2011. שיר אהבה מקסים, מתוך סרט שהוציא שני להיטים גדולים...

 

אורישקי

New member
מקום 38


Power And Control - Marina and the Diamonds

27 נק'

מרינה, בתקופה שהייתה מרינה אנד דה דיימנוס - לא הייתה איזו הצלחה מסחררת עולמית אבל הייתה מאד מאד אהובה פה בפורום. השיר הזה יצא כסינגל השני מתוך האלבום "Electra Heart". בעולם הוא הגיע בשיא למקום 193 במצעד הבריטי, לעומת זאת בפורום הוא היה בזמנו המקום ה-5 במצעד השנתי!!!

 

אביחי3001

New member
שומע לראשונה, שיר טוב


מה שכן, אני לא מחסידי הדאנס והאלקטרו פופ בעשור הנוכחי ולכן אני לא מתפעל מאד מהשיר
 

Fall To Grace

New member
תקופה חלשה שלה אבל שיר נהדר!

כל הפרויקט של אלקטרה הארט של להיות כוכבת פופ מן המניין בצורה מודעת לא שרד את מבחן הזמן כל כך מבחינת השירים. ההפקות באלבום נורא גנריות ונורא זמניות.
&nbsp
היא חזרה לעצמה ובעצם זיקקה לעצמה סגנון שהוא מאוד פופי אבל גם מאוד היא בשני האלבומים הבאים.
&nbsp
 

אורישקי

New member
מקום 37


Guardian - Alanis Morissette

28 נק'

אלאניס מוריסט אמנם הייתה בשיא שלה כמובן בשנות ה-90, וגם בתחילת האלפיים. אבל ב-2012 היא הוציאה את אלבומה השמיני -
Havoc and Bright Lights", האלבו םהראשון שלה מאז 2008. השיר המקסים הנ"ל הוא הסינגל הראשון מהאלבום הזה, שאותו היא כתבה לבנה הראשון - שנולד בין האלבומים. השיר הגיע לטופ 20 במספר מצעדים, ובוצע כאן בהופעה שלה בשנה שעברה, שהייתה מעולה.

 
למעלה