מצעד 2011 של הפורום

inbal321

New member
......

Born this way וגם run the world- מאוד מאוד מפתיע! למרות שלא הצבעתי לאף אחד מהם, לא הייתי מנחשת בחיים שהם לא יכנסו. שניהם היו להיטים ענקיים. היה לי ברור שהשיר של ביונסה יעקוף את השניים האחרים שלה. גם המגמה אצל ליידי גאגא קיצונית- או שירים בטופ 10 או שירים שלא נכנסים בכלל למצעד. לשני השירים האלה יש גם קונטקס חברתי שהטמיע אותם בזיכרון.
השירים של ברונו מארס- גם מאוד מפתיע (למרות שהם בלאי).
 

אורישקי

New member
מקום 3


Someone Like You - Adele

158 נק'

והנה התחלנו את הטופ 3 עם אדל, כוכבת השנה.
וכאן אנחנו עם הסינגל השני מ"21", שאני חושב שאין כמעט צורך להציג אותו. הבלדה היפה והמרגשת הזו, שנכתבה לבן הזוג של אדל לשעבר - כבשה את העולם (הרבה בזכות הביצוע הבלתי נשכח של אדל בפרסי ה-BRIT דאז.השיר כבש מקומות ראשונים במדינות רבות בעולם - כולל בבילבורד האמריקאי - שם הוא החליף את Rolling In The Deep (הישג נדיר לזמרת בריטית במצעדים האמריקאים). בישראל השיר נבחר להיות שיר השנה, וגם פה הוא היה לא רחוק בכלל מהתואר הנכסף.



 

1Shir

New member
לא רציתי גם שהוא יהיה בטופ2

לא הצבעתי לו
2 הראשונים הם 2 הראשונים שלי
 

OneMoreTry

New member
יא...סוג של הפתעה !!

למרות שלא בא לי שיהיה לה טופ 3 שלם כמו בגלגל"צ
 

אורישקי

New member
מקום 2


Set Fire to the Rain - Adele

165 נק'

ואנחנו ממשיכים עם אדל, והפעם עם שיר השנה בזמנו של הפורום - שבמשך חלקים רבים מההצבעה גם הוביל את ההצבעה. מדובר בסינגל השלישי מתוך האלבום "21", הבלדה המרגשת הזו המשיכה את ההצלחה של Rolling In The Deep ושל Someone Like You, ובשיא גם דורגה במקום הראשון בארה"ב ובבריטניה. בישראל השיר זכה במקום ה-5 במצעד השנתי של גלגלצ.



 

אורישקי

New member
שיר השנה


Rolling in the Deep - Adele

178 נק'

צדקו מי שניחשו שהיא תכבוש לנו את הטופ 3, ואני חושב שאין מתאים מלתת את המקום הראשון לשיר שהפך את אדל מזמרת בריטית צעירה ומוכשרת לכוכבת העל ולאחת התופעות של העשור.
השיר יצא כסינגל הראשון והמוביל מתוך האלבום "21", וזכה להצלחה מטאורית בעולם - הא מכר למעלה מ-17 עותקים בעולם, מתוכם 8.4 בארה"ב. הגיע למקומות הראשונים בכל המצעדים החשובים, כבש את מצעדי סיכום השנה (בין היתר - מקום ראשון בבילבורד,הולנד,קנדה, מקום 2 בארץ), וזכה ב3 פרסי גראמי - ביניהם עבור שיר השנה, הקלטת השנה וקליפ השנה .
אפשר להגיד הרבה דבים על תופעת אדל - וגם לדבר על האם היא אי פעם תצליח לשחזר את ההצלחה של האלבום ההוא, אבל אין ספק שמדובר בקלאסיקה מודרנית בהתהוות.

 
ראוי מאוד


השלישייה הראשונה בדיוק כמו במצעד חצי העשור (2010-2014) של הפורום.
כולל הסדר!

תודה על ההשקעה
 
למעלה