מצעד 2011 של הפורום

אורישקי

New member
Best Female


ללא ספק זו הקטגוריה החזקה ביותר בשנה הזו.
נציין את קייטי פרי וליידי גאגא - שתיהן הכניסו שני שירים לעשיריה הראשונה, אבל גם זה לא הספיק להן כדי לקבל יותר מקול אחד ולא הכניס אותן לטופ 3.

בסופו של דבר הקרב העיקרי היה בין זמרת השנה ל2010, מכונת הלהיטים התקופתית שהכניסה למצעד לא פחות מ-6 שירים, לתופעה הגדולה והזכורה ביותר ב2011, שהוציאה בה את אחד האלבומים הכי מוכרים בעשור הזה, הכניסה למצעד 5 שירים וזכתה באינסוף פרסי גראמי.

אבל הניצחון לבסוף היה חד ובפער מכובד מספיק:

1. Adele

2. Rihanna
3. Britney Spears

 

אביחי3001

New member
יפה! סחתיין עליה ועל ההישג

אני דווקא נתתי את הקול לריהאנה באמת היתה בשיאה באותה תקופה
 

inbal321

New member
ללא ספק הקטגוריה הכי חזקה

אני בעיקר מבסוטה (ומופתעת) שפרי וגאגא לא נכנסו, אבל ברור שהייתי מעדיפה את ריהאנה או בריטני
 

אורישקי

New member
מקום 5


Grenade - Bruno Mars

102 נק'

מניח שכולם ציפו לראות את השיר הזה פה, זמר השנה של הפורום מזה שנתיים - שהצליח להכניס רק את השיר הזה למצעד - אבל גבוה מאד מאד...
השיר שיצא בסוף 2010 כסינגל השני מאלבום הבכורה של ברונו, Doo-Wops & Hooligans - ומדבר למעשה על אהבה חד צדדית, זכה להצלחה ענקית בעולם וכבש את המקום הראשון במדינות רבות (כולל בארה"ב, בריטניה, קנדה, ישראל). בשנתי של גלגלצ הוא הגיע למקום 6.
השיר הועמד לקטגוריית שיר השנה והקלטת השנה בטקס הגראמי אך הפסיד, ועד היום הוא נחשב לאחד השירים המזוהים ביותר עם ברונו.

 

Lhuna1

New member
להיט קצת מאוס מהרגע שיצא לעולם, קצת חמוד, ומיקום מוגזם בהחלט

 
די אהבתי בזמנו

כיום פחות, אבל בכל זאת פרגנתי בדירוג.
אני בטוח שגם במצעד העשור של גלגלצ יתנו לו מקום מכובד.
 

אורישקי

New member
מקום 4


Shake It Out - Florence + The Machine

104 נק'

רגע לפני הטופ 4 - הרכב השנה עם השיר היחיד שהם הכניסו למצעד - אבל הכניסו אותו גבוה מאד..... מדובר בסינגל השני מתוך האלבום "Ceremonials", שהפך עם הזמן לאחד המזוהים והאהובים ביותר של פלורנס. כיף לדעת שנותנים להם כבוד בפורום.

 

אורישקי

New member
הפלופים של המצעד


ניתן קצת כבוד לכמה שירים/אמנים שבלטו בשנה הזו למדי בעולם או בפורום, אבל נשכחו למטה ולא נכנסו למצעד.:\

Lady Gaga - Born This Way / Judas
נכון שהיא כן הצליחה להכניס שני שירים למקומות מאד מכובדים בעשיריה - אבל שני הסינגלים הראשונים שלה מהאלבום לא הצליחו להיכנס אצלינו למצעד, אחרי ששניהם היו בטופ 10 של 2011 בזמנו בפורום! BTW, שהיה בזמנו הלהיט הכי מצליח שלה בשנה הזו היה מרחק 3 נקודות מכניסה למצעד (הגיע למקום ה-42). גם Judas המשוגע והמעט שנוי במחלוקת לא הצליח להיכנס למצעד וקיבל רק 16 נקודות בסה"כ - אחרי שהגיע למקום השלישי במצעד של הפורום בזמנו!

Run the World (Girls) - Beyoncé
אמנם שני הסינגלים האחרים כן נכנסו - אבל הסינגל הראשון והחופר למדי מהאלבום הזה, שגם היה הלהיט הכי גדול שלה מכולם, לא הצליח להיכנס לפורום ונשאר הרחק הרחק למטה...

Bruno Mars - Marry You / The Lazy Song
הוא אמנם קיבל את זמר השנה וגם את המקום החמישי - אבל שני הלהיטים האחרים שלו בשנה, שמאד מזוהים איתו עד היום - לא הצליחו להיכנס לבסוף לדירוג.

LMFAO
הצמד שכיכב למדי בשנת 2011 ואז התפרק - הספיק בשנה ההיא להוציא שני להיטי ענק - Party Rock Anthem, שהגיע למקום ה-44 למרות שהיה אחד מלהיטי השנה המובהקים - וגם Sexy and I Know It- שלעומתו זכה ל0 נקודות.

Jessie J
הזמרת הבריטית שסומנה כהבטחה ענקית - הוציאה אלבום בכורה מעט שנוי במחלוקת שכלל כמה להיטים ועם הזמן דעכה, לא הצליחה במבחן הזמן להכניס אף שיר למצעד הפורום. הסינגל "Nobody's Perfect" הגיע למקום ה-43 והיו חסרות לו כמה נקודות, הלהיט הענק ביותר שלה ואחד הגדולים של השנה - "Price Tag", קיבל מספר נקודות נמוך עוד יותר, וכנ"ל אליו גם סינגל הבכורה המעולה שלה - Do It Like a Dude, שקיבל הצבעה רק מאדם אחד.
 
למעלה