מצעד 2011 של הפורום

אורישקי

New member
מצעד 2011 של הפורום


שנת 2011, איזו שנה נוסטלגית ומלאה בלהיטים ענקיים!

ברונו מארס וקייטי פרי המשיכו להצליח ולהוציא להיטים - בהמשך נישיר לשנה שעברה פלורנס אנד דה מאשין הוציאו לקראת אלבום נוסף שבעיני הוא מהאלבומים הטובים שיצאו בעשור הזה. קולדפליי ובריטני ספירס חזרו עם להיטים חדשים, ליידי גאגא שהמשיכה להיות תופעה גדולה עם האלבום "Born This Way", ג'ניפר לופז דפקה את הקאמבק של החיים שלה. זמרות חדשות כמו ג'סי ג'יי ולנה דל ריי קיבלו התייחסות ראשונה במצעדים, LMFAO הוציאו שני להיטים ענקיים רגע לפני שנעלמו לרגע. ריהאנה - כנראה בשנה הכי מוצלחת בקריירה שלה, המשיכה את רצף הסינגלים של Loud וגם הוציאה אלבום נוסף לקראת סוף השנה - וכמובן האישה והתופעה אדל, שכבשה את העולם בשנה הזו עם האלבום "21".

15 מדרגים שונים דירגו 95 מתוך 155 שירים, ואנחנו קיבלנו את הטופ 40 של השנה!

המעקב אחרי תוצאות המצעד היה מאד מעניין. לקראת אמצע ההצבעות, היה ניכר שהטופ 3 הפך להיות מובהק ובפער מספיק גבוה משאר השירים - אבל המקומות בו התחלפו בלי הפסקה. למעשה עד לפני ההצבעה של קובי היה תיקו בין המקום הראשון והשני - עד שקובי עזר לנו לשבור את התיקו ולקבוע מנצח.
במקביל - גם על מקומות 4-10 היו קרבות די רציניים לאורך כל השנה - וגם במקומות מתחת ובתחתית המצעד היו הרבה החלפות, שהובילו לכמה תוצאות מפתיעות והשאירו כמה להיטים גדולים בחוץ!

עוד דבר מאד מעניין היה לראות ש27 מתוך 40 מהשירים שנכנסו הם סינגלים של זמרות! (לא כולל כמובן שיתופי פעולה שזמרות מתארחות בהן), ככה שאפשר להבין מאד בקלות מי המין ששלט בשנה הזו....


יאללה תהנו
 

אורישקי

New member
מקום 40


Man Down - Rihanna

29 נק'

כמה מתאים שאנחנו פותחים את המצעד עם זמרת השנה של שנה שעברה, שזו ממש לא הפעם האחרונה שנפגוש אותה במצעד הזה...
Man Down, שיר בסגנון רגאיי שקצת מתחבר לשורשים הברבדיים של ריהאנה, הוא הסינגל החמישי מהאלבום Loud מפוצץ הלהיטים, והוא מדבר על אישה שנפגעת מגבר, רוצחת אותו ובורחת מרשויות החוק!
השיר זכה לקליפ מתאים וכמו ריהאנה - כמובן שגם שנוי במחלוקת

 

PardoFM

New member
אני חייב להגיד שאני אישית, לא הכי אוהב את ריהאנה

כאילו היא טובה, אבל בחירת השירים שלה לא לטעמי
 

אביחי3001

New member
שיר יפה סה"כ


לא תמיד היא קולעת לטעמי אבל מעדיף אותה על פני ביונסה ועוד הרבה זמרות חדשות שצצות כל הזמן......
 

אורישקי

New member
מקום 39


Jar of Hearts - Christina Perri

29 נק'

חייב להודות שציפיתי שבפורום השיר הזה יצליח יותר... שיר הבכורה הקיטשי והדרמטי של כריסטינה פרי - שיצא לקראת סוף 2010 ובוצע לראשונה ב"So You Think You Can Dance". השיר זכה להצלחה מכובדת וכמובן שבגלגלצ נזכרו בו בכלל ב2012, שם הוא הגיע למקום ה-19 במצעד השנתי.

 

inbal321

New member
פעם מאוד אהבתי אותו אבל החרישות המאיסו אותו עלי

שיר מרגש, קל להתחבר אליו למי שנשבר לו הלב
 

Fall To Grace

New member
בלדה יפה. מפתיע במיקומו הנמוך

זו בעיקרון זמרת שלא ממש פרצה אבל הותירה 2 להיטי ענק מתחת לרדאר (המצעדים לא משקפים) - זה והשיר מדמדומים (A Thousand Years)
&nbsp
אני דווקא יותר אוהב את האנדרייטד שלה - Arms וHuman
&nbsp
 

OneMoreTry

New member
נראה לי ששמתי את זה בטעות במקום ה-1 שלי


ז"א זה שיר סבבה, נעים ונחמד..אבל נראה לי שבלבלתי אותו עם שיר אחר. בכל זאת שמח שהצליח להיכנס בזכות הדרוג שלי
 

אורישקי

New member
מקום 38


Wonders - The Sound of Arrows

30 נק'

"צליל החיצים" הם צמד סינת-פופ שבדי, שהוציא את האלבום Voyage. - ומתוכו השיר הנ"ל שיצא כשיר האחרון. שיר מיוחד למדי שהופתעתי לראות שהצליח להיכנס למצעד!

 
למעלה