השיר היומי ליום רביעי 3.4

feldman89

Well-known member
הייתי שרה- רוני דלומי


שיר חדש שיצא היום לאור כסינגל. איך אני אוהב שיש משמעות ופרשנות לשירים. השיר הזה מדבר על געגועים ובחורה המתבוננת בעבר ומתגעגעת לתקופה התמימה בה היא היתה שרה בבית הוריה. רוני דלומי מבצעת נפלאה ורק משתבחת עם הזמן!!! זה כנראה הסינגל השלישי מתוך האלבום האולפן הרביעי שלה(הדואט המצליח עם דודי בר דוד לא בטוח שייכנס לאלבום).

 

feldman89

Well-known member
דווקא מצליחה יפה בהשמעות וברדיו עדיין

היתה לה הפסקה של שנתיים מאז האלבום הקודם שממנו יצא הלהיט הגדול "איש של לילה" ושני שירים מצליחים נוספים "לשמור עלי" ו"תסתכל עליי" שנכנסו לפלייליסט בגלגלצ. מאז עד יולי 2018 היא באמת שתקה ולא הוציאה אף שיר אז על פניו חשבו שהיא נעלמה. ביולי היא שיחררה את השיר "כל הזמן" שנכנס לפלייליסט של גלגלצ והיה ללהיט, גם הסינגל השני מתוך האלבום החדש "12 בלילה" הצליח בגדול ונכנס לפלייליסטים השונים(כאן ג' וגלגלצ). הדואט עם דודי בר דוד "מי לאב" הצליח גם הוא בעיקר בכאן ג' ונראה לי שגם מושמע בתחנות הרדיו האזוריות. תראי, יש סיכוי שהיא כבר לא תכניס עוד להיטים למצעדים השנתיים בגלגלצ וכאן ג' כמו בעבר אבל ברדיו היא מושמעת יפה והשירים שלה יחסית זוכים לכמות צפייה נכבדת.
 

אריה31

Member
מנהל
Black heels of Dakota - Doris Day

דוריס דיי חוגגת היום 97 אביבים!!!

השיר הזה הוא מ-1953

 

feldman89

Well-known member
שיר חמוד, אני מניח ששמעת אותו ברגעי קסם אתמול

אני הכי אהבתי בתכנית אתמול את השיר האיטלקי של ריטה פבונה, שיר יוצא מן הכלל ושיר השנה שלי לשנת 1969. אני במיעוט לגבי ההערכה הרבה לשירים בשפות הלטיניות(איטלקית, ספרדית ופורטוגזית בעיקר)

 
למעלה