מסכמים שבוע

ady18

Well-known member
מסכמים שבוע


שירי השבוע

משהו טוב השבוע

משהו פחות טוב השבוע

מאכל השבוע

תוכנית השבוע\סרט

מה מחכה לו בשבוע הבא-
 

ady18

Well-known member
מסכמת

שירי השבוע:
מוטי טקה יצאתי עם קצינה
המתוקות האחרונות אריק ברמן
קוק בצהרים הנטשות
הטוב:אני משתלבת בפרויקט בשני החלקים חיפוש והקלדה אבל לא קל לא לוותר לעצמך וגם הם רוצות והפרויקט הזה לא נגמר.וניסתי לשתף מנהלת אמרה שלא מוותרים מתמודדים ואני צריכה לגלות יותר סבלנות דרש ממני הרבה אומץ.
פחות טוב:האוטבוס לא הגיע השבוע.והלחץ בעבודה לא קל לי כל כך.מרגישה שמצפים ממני כמו היום שנגמר לי הכוח.
מאכל:אוזני המן שוקולד.
תוכנית חדשות 12 במיוחד הראיון עם בני גנץ.
מחכה:רק היום נצא למסעדה חברים מצומם לחגוג לי, ובשאר השבוע גם שמזג האוויר יהיה פחות סוער ויותר רגוע.ובעבודה שבוע קל יותר.
 

feldman89

Well-known member
השיר של אריק ברמן נפלא


את ממש מתקדמת יפה ותקחי דברים בקלות ואני גם ממליץ לך להסתכל על הטוב שעשית עד היום. גם אני עובד על עצמי וזה לא פשוט אבל משתלם להיות אופטימי ולהסתכל על הטוב
תהני במסעדה ותחגגי כמו שמגיע לך
 

ady18

Well-known member
האם אותך מענינית מערכת הבחירות ? או מתעלם ממנה?

 

feldman89

Well-known member
אני מתעניין במידה חלקית, לא יכול לשמוע כל היום על זה

מה שאותי מצער זה שכל אחד מהמועמדים לבחירות יושב ומלכלך על האחר ובראשם ביבי הזה שראוי לבעיטה בישבן מצד העם ולצערי יש סיכוי שהוא ייבחר שוב(כי לעם יש זיכרון קצר לצערי הרב כי מר). אני בכל מקרה מצביע לבני גנץ כי אין לי כל כך אופציה טובה יותר. בעיקר מקווה שייבחר בני גנץ ולא נתניהו. אני גם רוצה לומר שלנתניהו יש חלק בהרס המדינה הזאת ואיך שהיא נראית היום, הוא הרס כל חלקה טובה. לא בא לי להמשיך לדבר על פוליטיקה אבל מאחר ונשאלתי אז הנה הבעתי את דעתי
 

ady18

Well-known member
ולמה הנטשות פחות מתחבר\לא מכיר את קוק בצהרים?

 

feldman89

Well-known member
לא מכיר את השיר. אני אבדוק אותו בשבת

דווקא אני מתחבר למוסיקה של ההרכב הזה
 

אורישקי

New member
בעיני הוא ראש הממשלה הכי גדול שידענו מאז לוי אשכול

וזה למרות שיש לי בעיה עם ההתנהגות שלו ובעיקר עם זה שהוא לוקח חלק די גדול ברידוד השיח הציבורי.
אבל - זה ממש לא בא ממנו.
מבחינת ההישגים ומצב המדינה בעשור שלו אין אף אחד שיכול עליו.
 

feldman89

Well-known member
המשפט היחיד השגוי שאמרת בפורום לצערי הרב, אל תיעלב מזה

ביבי גדול? מה בדיוק הוא עשה לטובה בעשר השנים האלה? חוץ מלהחזיר את גלעד שליט שגם זה לא ביוזמתו, הוא רק דרדר את המצב במדינה בכל ההיבטים. להזכירך- הוא העלה את גיל היציאה לפנסיה מגיל 65 לגיל 67 כדי שאנשים לא יזכו להגיע לגיל הזה ולא יוכלו להנות מעמלם משך השנים. דבר כזה זה בלתי נסלח. חוץ מזה, הוא החדיר את משפחתו לתוך הפוליטיקה, הביא את חוק הלאום המטופש, הביא את בנט לשר חינוך ולא שינה כלום כמעט בחינוך, הכניס לתוקף את חוק אי המתן לקהילה הלהט"ב אפשרות להיות הורים, לא לוקח אחריות בעצמו על מעשיו ומשליך אותם על אחרים ותוקף אנשים שלא עשו לו עוול. המצב הבטחוני לא השתפר כמעט בכלום ולראיה שחטפנו מתקפות בעת האחרונה ולא הגבנו מספיק בתקיפות. יש בעיה גם עם ניצולי השואה שחלקם מתחת לקו העוני, מה היה קורה אם הוא היה תורם מהנכסים שלו ורכושו ושם תקציב למענם?! חוץ מזה הוא נמצא תחת האשמות שלא ניתן לצאת מהן בקלות ולא מתפטר. משמע, הוא מוכן למכור את גופת אמא שלו בשביל השלטון ויש לו עור של פיל או תנין בעיני. יצחק רבין ז"ל לעומתו, ברגע שנודע לתקשורת על הרכוש שצברה אשתו לאה רבין- התפטר מיד(בשנת 1977). גולדה מאיר ז"ל התפטרה מיד אחרי הכישלון של מלחמת ויום הכיפורים. אהוד ברק התפטר גם הוא בעקבות האינתיפאדה אל אקצה. רק ביבי לא מתפטר. זה בטח מעיד על משהו ולצערי לא משהו חיובי. כל מה שעשה כשגריר ישראל ובצבא בטלך כ- 60, הוא לא עשה מאית ממה שעשו בגין, בן גוריון ויצחק רבין עבור המדינה. עצוב לי לשמוע מאדם חכם כמוך את השטות הזאת ועוד יותר עצוב לי שאנשים לא קולטים מה הוא באמת עשה ולא עשה
 

אורישקי

New member
אגיב לך על הכל יקירי

* נתניהו החדיר את משפחתו לפוליטיקה? המשפחה שלו סובלת מהתקפות שלא היו כמוהן במדינת ישראל הרבה לפני שהבן האידיוט שלו התחיל לפתוח את הפה. בשום מצב לא קרה שהתקשורת ירדה לחיים של לאה רבין לצורך העניין, למרות שהיא הייתה אישיות לא פחות בעייתית משרה. או לחילופין לחיים של פולה בן גוריון שהייתה ידועה כקלפטומנית. לא מת על ההתנהלות של המשפחה הזאת אבל ההתקפות האישיות התחילו הרבה ממנה.
* חוק הלאום ממש לא חוק מטופש - הוא מעגן בחוק את כל מה שהמדינה הזאת קמה עליו ולא פוגע בשום דבר בזכויות של אף אזרח במדינה.... ההתנגחות בחוק הזה הייתה נטו פוליטית.
* בנט היה שר חינוך מעולה (וזה למרות שאני לא סובל אותו) והעלה את ההישגים במערכת החינוך. ובתור מי שמתעסק קצת ובקיא בנושא של 5 יח"ל מתמטיקה אני יודע שזה נכון.
* שום ממשלה במדינת ישראל לא תוכל להוביל בכזאת קלות חוק לטובת הקהילה הלהט"בית, בשיטת הממשל בישראל כל ממשלה כמעט תצטרך להיות תלויה בקול החרדי. ההכרה בקהילה הלהט"בית זה תהליך שיקח לו זמן וכמו שאפשר לראות יותר ויותר אנשים בליכוד תומכים ב קהילה הגאה.
* המצב הביטחוני לא השתפר? תשווה את כמות ההרוגים שידענו תחת עשור של נתניהו לכמות הרוגים שהיו תחת 3 שנים של אולמרט? או בעצם תחת כל תקופת ראש ממשלה אחר שהיה במדינה....וכל זה כשנתניהו למרות שהוא הכי סובל מזה בבייס המצביעים הפוליטי שלו אף פעם לא מזגזג בנושא וממעיט כמה שאפשר מלגרור את ישראל למלחמה גדולה. למרות כל הבלאגן שהלך במזרח התיכון בעשור הזה - שבו מדינות נפלו ומשטרים חדשים עלו - ישראל עדיין נשארה יציבה.
* למה נתניהו צריך לתרום מנכסיוומרוכשו למען אזרחים בישראל? למה לצורך העניין שמעון פרס שהיה איש עשיר ונהנתן לא פחות מננתניהו לא מקבל את הביקורת הזאת?. קצת שכחו את זה אבל כדי שהמדינה תתמוך ותסבסד את כל האזרחים המבוגרים אנחנו נצטרך להוציא המון המון כסף מתקציב המדינה שילך מאיתנו. ואני רגיש לנושא הזה כי גם סבא וסבתא שלי הם אנשים מבוגרים ולא עשירים במיוחד, ועדיין - הם עבדו במהלך חייהם וחסכו מספיק כסף גם לימים קשים..
* יש לו עור של פיל או תנין - זאת דווקא נקודה לטובתו.
* כמה תיקונים לגבי נושא המתפטרים: רבין התפטר ב77 אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה דאז אהרון ברק הקנה את זה תמורת ביטול הגשת כתב אישום כנגדו ונגד אשתו. דרך אגב - אם רבין היה צדיק כזה גדול הוא לא היה חוזר אחר כך לפוליטיקה (ואולי חבל שכך, כי אז היו נמנעות מאיתנו הצרות שגררו הסכמי אוסלו) , גולדה התפטרה ובצדק אחרי לחץ ציבורי עצום ואחרי שהממשלה בראשותה הייתה אחראית למחדל הכי גדול של מדינת ישראל, ברק ממש לא התפטר - הוא לא יכל יותר לשלוט בממשלה הזאת מכיוון שהוא היה ראש הממשלה הכושל ביותר שמדינת ישראל ידעה - הממשלה שלו הייתה נופלת ממילא מכיוון והוא אכן התמודד ללא בושה בבחירות שלאחר מכן - והפסיד כישלון מוחץ.
* לגבי התיקים של נתניהו - הם לא מעלים ריח טוב אבל א. הוא עוד לא עומד בפני משפט ב. ההתנהלות של המשטרה, התקשורת והפרקליטות בתיקים האלה גם היא מסריחה ביותר - ראיון הזוי של מפכל משטרה בעובדה, שנתיים של הפגנות לא פוסקות בבית של היועמ"ש כדי לגרור לחץ ציבורי, פרשת 3000 המאד רגישה שנתניהו מעולם לא היה חשוד בה ומהרגע הראשון נעשה ניסיון לקשר את נתניהו אליה בכוח - בשם הפרשה ובהתנהלות בתקשורת, והשיא של הסיפור - שום התייחסות לכל כך הרבה ח"כים, מימין ושמאל שקידמו חוקים לטובת נוני מוזס בקדנציות השונות. במידה ונתניהו יפול במשפט הוא יצטרך לשאת על זה את הדין, בעיני גם במידה ואחרי שימוע הוא ילך למשפט הוא יצטרך לפרוש כי לא חושב שראש ממשלה יכול להתעסק בהליכים משפטיים ובמקביל לנהל את המדינה. זה מה שגם יקרה לדעתי - ועדיין, אני מאד מקווה שמי שיובילו את המדינה אחרי נתניהו יהיו אנשים מהליכוד (ואולי גם איילת שקד
) ולא המריונטות של כחול לבן.
* יש לי הרבה ביקורת על ההתנהגות של נתניהו, בעיני כראש ממשלה הוא צריך להתעסק בלאחות את השברים שיש במדינה ולא להסתכסך יותר ויותר עם קהלים הולכים וגדלים של המדינה, אבל את השיח הזה הוא לא הראשון שיוצר והוא גם לא האחרון שייצור אותו. יש לי גם בעיה עם הקמפיין המעצבן של הליכוד עכשיו (אבל שוב, זה לא הקמפיין המכוער היחיד שיש במערכת הבחירות הזאת). מעבר לזה אני חושב שהוא צריך לפנות את מקומו לדם חדש בימין ועדיין - בעשור האחרון יש אחוז נמוך יותר של חללי צהל/נפגעי פעולות האיבה (צוק איתן שהיה מבצע קל ביחס לתקופות הקשות האחרות של המדינה זה הדבר הכי חריג שהיה בעשור הזה), שפל באחוזי האבטלה, עלייה באחוזי התיירות, שגשוג ביחסים הבינלאומיים של המדינה,, בניה מסיבית של כבישים חדשים, פתיחה של תחנות רכבת חדשות, התחלה של בניית רכבת קלה במרכז ועוד המון דברים אחרים שלא היו וקפאו על השמרים בתקופת מדינות אחרות.

הוא לא מושלם אבל להתעלם מכל ההישגים שלו זה פשוט לא נכון.
 

feldman89

Well-known member
רבין היה בנאדם עם מצפון, אני לא יודע אם הסכמתי בול לדעותיו

אך הוא לא היה עסוק כל היום בהלגיב לתקשורת ולהתגונן ובטח לא לתת לבניו לדבר בתקשורת. מאיפה אתה מכיר את לאה רבין ז"ל בשביל לומר שהיא היתה בעייתית? אני לא מכיר אותה ובכל זאת בגלל שלא שמעתי עליה מעולם לטוב וגם לרי זה סימן שהיא לא שמה עצמה כאישה חשובה בגלל היותה אשת ראש הממשלה.
רבין לא טעה עד כדי כך בהסכם אוסלו, הוא ניסה לקרוא נכון את המפה ובעיני קרא נכון. הוא זכה להסתות לא מצודקות בהתייחס לפועלו בהמשך כל שנות חייו. ביבי בעצמו הסיט נגדו וזה נכון עובדתית, היה לו נוח לצאת נגדו וזה לא מפתיע שמיד אחרי הרצח הוא נבחר לקנדציה שבה לא עשה שום דבר טוב באמת או זכיר וזה כילד בן 10 אני זוכר היטב כמה הוריי שבחרו בו ב- 96, התאכזבו מהחוסר מעש ופילוג העם שלו. הוריי לא בחרו בו עוד ב- 99 בגלל הדיבורי סרק שלו לעומת אפס ביצועים ומעש. תניהו לא לקח ולא לוקח לוקח אף פעם אחריות על שום מעשה שיוצא מהממשלה או הגופים השלטוניים. עור של פיל ובנאדם ללא ערכים ומצפון. ואגב, הוא בבורות שלו ניסה לסלף את ההיסטורי ולהמעיט את האחריות של הגרמנים הנאצים לשואה של יהודי אירופה והרי אבא שלו היה ניצול שואה והיסטוריון. הייתי מצפה שישים תקציב ראוי ורציני ויעריך את ניצולי השואה כראוי מתוקף היותו בן למשפחה ניצולת שואה. אלא שזה לא מעניין אותו ומה שאמר ירמיהו הנביא למלך יהויקים בביקורת שלו נכון על ביבי במאה אחוז: הוא עסוק בלרומם את ביתו, ולבנות את "משכנו וארמונו" ולגנוב מהעם והציבור. וזה הציטוט: "כי אין עיניך וליבך, כי אם על בצעך ועל הדם הנקי לשפוך ועל העושק ועל המרוצה לעשות". מסתבר שבמרחק 0300 שנה, לא השתנה הרבה בפוליטיקה. ביבי מרגיש עצמו כמו המלך יהויקים. הוא עסוק בהישרדות פוליטית. עור של פיל- זה לא דבר חיובי, צריך לדעת לפרוש בשיא.
 

אורישקי

New member
לאה רבין ז"ל הייתה דמות מאד שנויה במחלוקת

ידועה כנהנתנית, סיפור המניות וסיפור הסיכה שנפלה לה בטקס חתימת הסכם השלום עם ירדן שכיתת טירונים שלמה חיפשה לאחר מכן מראות את זה. לעומתה סוניה פרס למשל מעולם לא זכתה לביקורת ובצדק.
התהליך של אוסלו היה כישלון אחד גדול, ברור שהוא לא בא ממניעים רעים וברור שאין שום מקום לאלימות פוליטית אבל הוא נתן הכרה לאש"ף שהיה עד השנים האלה ארגון מאד מבודד שישראל דחקה לתוניס, הריבונות שנתנו לאש"ף הביאה אותנו למצב שאנחנו נמצאים בו היום.
ביבי אמנם היה יו"ר אופוזיציה תקיף כמו שמצופה מיור אופוזיציה אבל אפשר לראות המון סרטונים שבהם הוא עוצר הפגנות אחרי שצעקו קריאות בסגנון "רבין בוגד" (מזמין אותך לחפש ביוטיב).
לגבי לפרוש בשיא - על זה אני מסכים איתך, לדעתי יוטב למדינה אם הוא יפנה את מקומו אחרי הבחירות ומישהו אחר מהליכוד ירש אותו.
 

feldman89

Well-known member
ציין גם את הפיצויים המיותרים שהוא החליט לשלם לארדואן וטורקיה

ברוב הפחדנות והטיפשות שלו, הוא הסכים לפצות את ארדואן האנטי ישראלי בגלוי וביודעין על מה שקרה בספינת המרמרה כשלמעשה התקיפו והיכו חיילי צה"ל. מאיפה לדעתך הוא שילם לו? לא מכיסו אלא מהכיס של העם והציבור. זה בלתי יעבור בשקט אבל כנראה שרק מעטים זוכרים את זה לפני הבחירות. מה יש לך לומר על זה? זה נראה לך מוצדק לשלם פיצויים לארדואן? ובסוף ממילא השגריר הישראלי סולק בבושת פנים. יצא שלא רק אנחנו משלמים פיצויים אלא גם מקבלים יחס מגעיל שם ואנשים ישראלים ממשיכים לטוס לטורקיה. הישגים גדולים אתה אומר? ההישגים שהוא השיג הם פחות או יותר מה שהשגנו בסוף שנות ה- 60 וה- 70 מבחינה כלכלית. גם חגיגות ה- 70 וההוצאות הרבות שגרמה להן מירי רגב הזאת(עוד אחת שאני מת עליה בלשון המעטה) זה לכל היותר פלצנות, בזבזנות. מנהיג צריך לחשוב על טובת העם ולא על עצמו והטובות הנאה שהוא ישיג מעצם תפקידו. מצטער, אותי לא תשכנע לגבי ביבי!! מצידי הוא יכול ללכת קיבינימט ואני אמשיך לשנוא אותו כי הוא פילג את העם הזה כבר בשנות ה- 90 בקדנציה הראשונה(והרבה אנשים שונים בקרבי ,משפחה וגם לא משפחה אמרו זאת כולל אופירה אסייג). במקום לקרב לבבות ולאחד את העם, הוא יצר קיטוב, שנאת חינם ורדיפת בצע. וישראל כבר למעשה לא דמוקראית מרגע שמנסים למנוע מאנשים ואומנים בפרט להביע את דעתם.
 

feldman89

Well-known member
ומה לגבי הפיצויים לטורקיה? לא ענית על השאלה הזאת

מה שרציתח לומר זה שביבי לא לוקח החלטות ועומד מאחוריהן, הוא לא עקבי וזה שיחק לרעתו. נוח לו לזרוק ולהטיל אשמה על אחרים. הייתי שמח מאד לבחור בליכוד אבל לאמ למישהו מתוך האנשים שנותרו שם(ביטן, אמסלם, רגב וכל היתר.....).
 

אורישקי

New member
לגבי טורקיה

גם אותי זה מאד עיצבן בזמנו.
אבל זה היה מהלך די מתבקש שדי נכפה עלינו מהצד של אובמה - כדי להיעזר יותר באובמה לדברים יותר חשובים נתניהו הוריד מכבודו. מבאס עד כמה שאפשר.
יותר קשה לי עם זה שישראלים עדיין נוסעים היום לטורקיה למרות כל מה שהיה.
לא מסכים לגבי "הליכוד של היום" - מאד אוהבים לזרוק את השלישיה הזאת ולהגיד שהם המדגם המייצג של הליכוד. בפועל ברשימה של הליכוד גם ללא ביבי וגם ללא האנשים האלה יש המון אנשים מוכשרים, רהוטים ומנוסים. בין אם זה גדעון סער, ארדן או כץ מהשרים הבכירים, ניר ברקת ויואב גלנט מהחומר החדש, יריב לוין שהיה שר מעולה וגם הרבה ח"כים חדשים יחסית ומאד מאד טובים כמו אמיר אוחנה, יואב קיש והאהובה עליי מכולם - שרן השכל. מרוב שאוהבים להתעסק בכל שטות שמירי רגב מוציאה מהפה שוכחים שיש עוד המון ח"כים מעולים ברשימה של הליכוד. באופן כללי לליכוד יש היום את הרשימה הכי טובה מכל המפלגות. מקווה שגם איילת שקד תחבור לליכוד בהמשך כי היא מאד ראויה להיות בהנהגת המדינה.
כן מסכים שנתניהו אוהב להטיל אשמה על אחרים (את זה עושים לצערי כל הפוליטיקאים) ולדעתי השנים הרבות בשלטון שחקו אותו. על זה אני מסכים איתך.
 

Lhuna1

New member
כל הכבוד על אתגרים חדשים כל הזמן
שיהיה שבוע פחות לחוץ.

 

ady18

Well-known member
לקראת סיום הפרוקיט אני מעריכה לא נסים בול בשני, אבל כמה ימים

אחרי כולי תקווה שלא פער הגדול ההגשה היא ליום שני .ויש לנו עוד דברים.
תודה לך......
 
למעלה