מצעד שירי גלי עטרי

feldman89

Well-known member
מקום 43


"מטריות"

מתוך: האלבום חבק אותי לאט, משנת 2003

שיר מהמם ואנדרייטד שגיליתי בשנים האחרונות והתאהבתי. השיר לקוח מאלבום הקאמבק של גלי חסק אותי לאט והוא הסינגל הרביעי(הרשמי) שיצא אי שם בינואר 2004. השיר צעד במצעד רשת ג' אך לא הפך ללהיט בולט או יוצא דופן בניגוד לסינגלים שהקדימו אותו. מילים של מאיר גולדברג המוכשר, לחן של קורין אלאל המחוננת והביצוע של גלי מופלא!! גלי יודעת לרגש גם בשיר פופ סטנדרטי.

 

feldman89

Well-known member
מקום 42


"ריו דה ז'נרו"

מתוך: האלבום חבק אותי לאט משנת 2003

עוברים לעוד שיר מתוך אותו אלבום מצוין והפעם השיר ריו דה ז'נרו שיצא כסינגל חמישי ואחרון בקיץ 2004. השיר זכה גם הוא לצעוד ברשת ג' לפחות וזכה לחיבוק מסוים למרות שלא הפך לקלאסיקה ידועה במיוחד. אני אוהב את השיר הזה מאד מאז שגיליתי אותו בפרויקט המצעדים השנתיים של אריה
גלי זמרת פופ מושלמת והשיר הזה מעיד על כך! זהו שיר קצבי שאת מילותיו כתב זאב נחמה המצוין וגם הלחן שלו במשותף עם תמיר קליסקי. פשוט כיף להתענג על המוסיקה שלה!!!


 

feldman89

Well-known member
מקום 41


"מישהו אוהב אותך"

מתוך: האלבום אהבה למרחקים ארוכים משנת 2015

וקפיצה קדימה בזמן- לעבר אלבום האולפן אהבה למרחקים ארוכים שהוא אלבום האולפן האחרון שלה לבינתיים. השיר הזה הוא שיר אהבה לטיני יפהפה וקסום שיצא כסינגל שישי באוגוסט 2015 והיה הסינגל החותם את האלבום. אני זוכר שהתאהבתי בו מיד בשמיעה ראשונה וזה לא השתנה. השיר לא הפך ללהיט כלל ובקושי זכה להשמעות ברדיו האזורי והממלכתי. מה שכן הוא נכנס ללהיטי ריקודי עם ועושים לו כוריאוגרפיה וזה מעיד על איכות השיר. באלבום עצמו יש גם גרסה אקוסטית נוספת לשיר הזה שנכנסה כרצועת בונוס. מה אומר ומה אגיד- גלי שרה חודר וכובש


 

feldman89

Well-known member
מקום 40


"ילדה קטנה"

מתוך: האלבום אהבה למרחקים ארוכים משנת 2015

נשארים בעשור הזה ובאלבום הנוכחי ועוברים לשיר בשם ילדה קטנה. זה שיר אהבה שמבוצע בשירה קטנה יותר ואינטימית של גלי ומאד מרגש אותי. השיר יצא כסינגל שלישי בנובמבר 2014 לרדיו וזכה למעט השמעות ובטח יחסית לשני הסינגלים שיצאו לפניו. את השיר והאלבום כולו הפיק מוסיקלית עמוס בן דוד שהיה המעבד בכוכב נולד שנים רבות. את המילים והלחן יצר כפיר אפשטיין שמוכר לנו כזמר בלהיט "אמונה" מלפני 11 שנים. ממליץ להאזין לשיר הזה, מגלים פנינה. הוא מין שיר המשך במילים לפחות לשיר "קסמים"!

 

feldman89

Well-known member
מקום 39


"שם בשמיים"

מתוך: האלבום אהבה למרחקים ארוכים" משנת 2015

עוד שיר נפלא ואנדרייטד ממש מתוך האלבום המעולה אהבה למרחקים ארוכים. השיר הוא הסינגל הרביעי מתוך האלבום שיצא כחודש לפני צאת האלבום לאור. השיר יצא בינואר 2015 והותיר עלי רושם כביר
יש בו מין סגנון גוספל וסבול- משהו שחור עם גרוב מצוין והמון נשמה בביצוע. למרות שגם השיר הזה פוספס ברדיו ובקרב הציבור הרחב(כולל כאן בפורום) הוא מאד מרגש ונוגע בי ואני צרכן של המוסיקה שלה. לדעתי האלבום הזה הוא אנדרייטד ומאד מרגש ואני מאמין שאולי עם הזמן יגלו אותו. גם גלי ציינה בראיון בשנה שעברה שלדעתה השירים שלה החדשים כיום לא פחות טובים ואיכותיים מהשירים שביצעה בגיל צעיר יותר והיא צודקת לגמרי! את המילים לשיר הזה כתב איתן נחמיאס גלס ואת הלחן כתבה לאה שבת. גלי נפלאה!


 

feldman89

Well-known member
מקום 38


"ממריאה ברוח"

מתוך: האלבום ממריאה ברוח משנת 1984

בשנת 1983 הקליטה גלי את אלבומה השלישי ממריאה ברוח בהפקה מוסיקלית של הגאון- מתי כספי. שיר הנושא הוא הסינגל השני שיצא לאור מתוכו בשלהי שנת 1983 בטרם יצא האלבום נחשף לחנויות. השיר הוא פאנקי קצבי ואני חייב להתווודות שפעם לא אהבתי אותו(בגיל 13) אך דעתי השתנתה במהלך השנים ומאז התחברתי אליו. המילים של זאב אולמן והלחן של מתי עצמו. השיר יצא והפך ללהיט גדול במצעדים ובהשמעות ברדיו. אפשר להגיד שהוא שרד טוב את מבחן הזמן ואני שמח שגלי מוערכת כיום כי הבנתי שבזמנו קראו לה משתכנזת והתנשאו עליה ועל הסגנון שלה.

 

inbal321

New member
וואי איזה הפקה שמתאימה למתי כספי, איך אף פעם לא שמתי לב

לזה... באמת שיר פאנקי. אני אישית לא כ"כ אוהבת. אגב לקרוא למישהו "משתכנז" זה ההפך מהתנשאות...(זה לרמוז שהאדם שקוראים לו כך הוא המתנשא, כביכול)
 

feldman89

Well-known member
מקום 37


"אגדה"

מתוך: פסטיגל 1992 תשנ"ג

גלי לא נחשבת לזמרת שירי ילדים באופן די מובהק אך היו לה הבלחות לפסטיבלי ילדים בכמה הזדמנויות. בדצמבר 1992 היא מגיעה לפסטיגל לראשונה ומבצעת בתחלק התחרותי את השיר "אגדה". השיר הגיע למקום ה- 4 בלבד בפסטיגל אך הוא זכה להצלחה יפה ברדיו ואף כבש את המצעד של רשת ג'. את המילים כתבה לאה גולדברג והלחן הוא של ארקדי דוכין ועיבוד של עובד אפרת. גלי יודעת לרגש בכל שיר והיא פשוט נהדרת וקצת נמאס לי לחזור על עצמי

מתנצל על האיכות והסאונד בקישור שיש ברשותי


 

feldman89

Well-known member
מקום 36


"חברות"

מתוך: האלבום סימנים, משנת 1994

חוזרים לאלבום הנהדר סימנים והפעם לשיר ענק ואנדרייטד מתוכו. השיר יצא כסינגל בתחילת שנת 1994 וזכה להצלחה יפה בהשמעות ובמצעד רשת ג'. את המילים כתבה צרויה להב המוכשרת ואת הלחן יצרה גלי בעצמה שסיפרה בתכנית "הראשון בבידור" שלקח לה מעט זמן באופן פתיע להלחין את השיר על הפסנתר. את השיר היא ביצעה ב"הראשון בבידור" וגם בתכנית נוספת שכרגע שמה ברחה לי. שיר פשוט קולח וקליט!!

 

feldman89

Well-known member
מקום 35


"השיר שיביא לך אהבה"

מתוך: האלבום סימנים משנת 1994

נשארים באותה תקופה ועוברים ללהיט הגדול ביותר מתוך האלבום סימנים- השיר שיביא לך אהבה. למעשה מדובר בסינגל הראשון שיצא מתוך האלבום אי שם בשלהי 1993(נראה לי בחודש דצמבר). ההצלחה של השיר לא איחרה לבוא והוא שהה 4 שבועות ברציפות בראש המצעד השבועי של רשת ג'. הופק גם קליפ מיוחד שצולם עבור השיר וגלי ביצעה אותו בכמה תכניות: "זהו זה", "הכיתה המעופפת" בערוץ 6 הילדים וגם בתכניות נוספות. מדובר בשיר העצמה נשי והוא מחמם לי את הלב כבר כמה שנים טובות. השיר הוא להיט ענק ששרד את מבחן הזמן ומושמע עד היום. איזו גלי זו
את המילים והלחן אגב יצרה לאה שבת


 

inbal321

New member
שיר יפה מאוד


עכשיו כשאתה אומר, שוב, כמו בשיר הקודם עם מתי כספי, באמת נשמע לי לאה שבת טיפוסי
 

feldman89

Well-known member
מקום 34


"ביום שאחרי"

מתוך: האלבום ביום שאחרי משנת 1992

הגענו שוב לאלבום המהמם "ביום שאחרי" וכעת פנינו לסינגל השני מתוכו שהוא שיר הנושא את שם האלבום שלה. השיר יצא בנובמבר 1991 כסינגל והוא הצליח יפה בהשמעות ובמצעדים(טופ 10 ברשת ג' ולהיט בראש) אם כי פחות מהסינגל הראשון- חזקה מהרוח. את המילים הנהדרות כתבה אסתר שמיר ואת הלחן יצר דריו מלכי והעיבוד של וירצברג. שיר נפלא בכל היבט אפשרי ובימים אחרים הייתי אולי מעלה אותו בדירוג. לשיר צולם קליפ בלהיט בראש.

 

inbal321

New member
השיר הזה ממש מוכר לי

מהפזמון הכרתי אותו... אני צריכה להתעמק בו פעם, אבל הוא נשמע יפה
 
למעלה