דו-קרב פסטיגל

PardoFM

New member
דו-קרב פסטיגל

אנחנו בעוד שתי קרבות פסטיגל, הפעם הנושא הוא ילדים. לא כאלו שכתבו שירים, לא כאלו שרק שרו את המחרוזת של השירים בסיום. אלא כאלו שהיה להם שירים כחלק מהתחרות, חלקם מפורסמים, חלקם פחות.
 

PardoFM

New member
דו קרב 1 - "כשהילדים שרים"

מי שמכיר את הפסטיגלים לאורך השנים, מכיר את ילדי הפסטיגל. חבורה של ילדים שעברו אודישן כדי להיות ילד פסטיגל. חלום של כל ילד. הדבר הזה הופסק לאחר פסטיגל של שנת 2008. לרוב הילדים היו אחראים על מחרוזת שירי הפסטיגל לקראת "החלק האמנותי". אבל היו שנתיים, שהילדים עצמם, הם חלק מהתחרות.


בפסטיגל של 1999.(פסטיגל המילניום) זה קרה לראשונה עם מילים של אפרים סידון, לחן של מירון מינסטר. בין הילדים שתראו כאן, תוכלו למצוא את לירון כרקוקלי מX פאקטור, ואת רוני נדלר כוכבת ילדים בהווה.

כוכב הילדים - ילדי פסטיגל 99


השיר הבא הוא מפסטיגל 2006(פסטיגל הממלכה האבודה). נכתב על ידי יואב גינאי והולחן על ידי רמי קלינשטיין. בין הילדים תוכלו למצוא את מאיה ליבני שגם היא ניסתה את מזלה באחד הX פאקטורים ואת טופז אבדנג שהייתה בעונה הראשונה של The Voice, בנבחרת של שלומי.

כשהילדים שרים - ילדי פסטיגל 2006



 

אורישקי

New member
כשהילדים שרים
איזה שיר מקסים

גם של 99 חמוד
 

PardoFM

New member
דו קרב 2- כשהילדים הם הכוכבים

היו גם ילדים שכיכבו בפסטיגל, כשהם כוכבים ברמה שווה למבוגרים שבהם. שהתחרו עם השאר, אחד מהם זכה להצלחה יחסית גדולה באחד הפסטיגלים.


השיר הראשון הוא שיר שנכתב לפסטיגל של שנת 1997. על ידי אהוד מנור והולחן על ידי מירון מינסטר. הילדים ששרו את השיר הזה, הם אולי הילדים המפורסמים של אותה תקופה, נליה צמחמן ותום אבני ששנה לפני כיכבו בספר הג'ונגל המפורסם. הם הגיעו בפסטיגל הזה למקום השני כשרק "עולם האגדה" של היי פייב, ניצח אותם.

1. לונה פארק - תום אבני ונליה צמחמן


השיר השני, הגיע שנה לאחר מכן, ובמקרה הזה הוא לא הושר על ידי שני זמרים. אלא חולק לשניים ואני אסביר, יהונתן מגון(מי שלא מכיר, מי שזוכר את הילד ששיחק בסדרה "בעיקבות הסיפורים הקסומים" בערוץ הילדים, ששיחק בסרט "התגנבות יחידים) וגיל סגל שבעיקר התעסק בדיבוב, התחלקו בהופעות הפסטיגל. ובזה של 1998. היה לכל אחד מהם את השיר שנכתב על ידי אורי פסטר והולחן על ידי משה קפטן. בקליפ זה גיל סגל

2. יחד נתגבר - גיל סגל/יהונתן מגון



 

PardoFM

New member
לגבי השיר של תום ונליה יש לי תאוריה קטנה אגב.

יש לי תאוריה מעניינת לגבי השיר הזה. מי שזוכר את הפסטיגל הזה, השיר הזה לא הוצג כמו שאר השירים, כלומר לא היה את "שיר מספר...", אלא כבר התחיל השיר. התאוריה שלי? השיר הזה הובא סמוך לתחילת הפסטיגל, לאחר מקרה הרצח של ענת אלימלך. כדי שיהיה שיר תשיעי בפסטיגל, אז "הוציאו אותם ככה".
&nbsp
ואגב, עם אתם מעוניינים לשמוע את הביצוע השני של השיר השני, זה של יהונתן מגון, בבקשה
&nbsp
&nbsp

 
למעלה