את מי אתם מעריצים

idodo cohen

New member
אכן

ולזכותו ייאמר שאביב גפן הוא קצת יותר מחצי ממנו בגיל, ונראה גרוע בלי חולצה באותה מידה P: צריך לקרוא למגרש השדים!
 

Dannycom

New member
עונה

מי האמן: רוקפור (להקת רוק פסיכודלי ישראלית ששרה בשנים האחרונות באנגלית ופועלת בין ארצות הברית לישראל). מתי התחלתי לאהוב את האמן: ראש השנה תשס"ב (ספטמבר 2001) כשקיבלתי את האלבום "האיש שראה הכל". ההערצה פרצה בפתאומיות ומאז הכל היסטוריה. מה השיר הראשון שאהבתי? "חור בלבנה" היה הראשון אך שירים נוספים באלבום "האיש שראה הכל" הגיעו מיד ובמיוחד "האיש שראה הכל", "מכונת הזמן" ו"קטיפה שחורה" וכמו כן השיר "One Fantastic Day" מתוך האלבום בעל אותו השם היו להיטים בחודש הראשון. הלהיט הגדול ביותר אצלהם "כל כיוון" הגיע רק אחרי חצי שנה, נבחר לשיר האהוב ביותר אצלי בשנת 2002 והפך לסמל לתקופה שלמה. במה מתבטאת ההערצה שלי: קודם כל קונה כל דיסק שהם מוציאים בצורה אדוקה וזה לא מעט בהתחשב בעידן האימיול. כמו כן משתדל ללכת להופעה לפחות פעם אחת אחרי כל אלבום שהם מופיעים וכמו כן משתדל להגיע להופעות שהם נותנים במסגרת ימי סטודנט או בחינם. עד היום הייתי בשלוש הופעות של הלהקה: באוקטובר 2003 ב"בארבי", בינואר 2004, בהופעה פתוחה ב"האוזן השלישית" לכבוד יציאת האלבום "Nationwide" ובמאי 2006 במסגרת יום הסטודנט באוניברסיטת תל אביב. מה אני אוהב בהם: כמובן את המוסיקה המיוחדת שלהם. הלהקה לוקחת את המוסיקה הפסיכודלית של שנות השישים ועושה להם מחווה אדירה כשרוב היצירות (למעט באלבום הקודם שלהם) מאוד מזכירות את התקופה הנשכחת הזאת. התוצאה: לפעמים פחות טובה (כמו בשני האלבומים האחרונים) ולפעמים יצירת מופת (כמו "האיש שראה הכל"). חוויה מעניינת שקשורה: רציתי ללכת להופעה לפני חודש (ביום שנפגשתי איתכם בעזריאלי) ובגלל שאין לי רכב נאלצתי לשכנע את החבר שלי לנסוע למרות שהוא לא היה מעוניין. לבסוף לאחר שכנועים ותחנונים הוא הסכים. אלא מה, כמה שעות לפני בוטלה ההופעה מסיבות אישיות! עד עכשיו אני מחכה שיחזרו לארץ להופעה נוספת.
 

won the game

New member
היי, בא לי גם! ../images/Emo3.gif

האמן האהוב עליי ביותר היא מירי מסיקה כמובן! מתי התחלתם לאהוב את האמן? 27 בינואר 2005, השיר "נובמבר" מבצע עליות מטורפות בשני המצעדים הגדולים בארץ, ונכנס לתודעה של כולם:) מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם? נובמבר
ונוסיף, השיר האהוב עליי ביותר מתחלקים פה "טיול לילי" ו"בקרקס הזה"
במה מתבטאת ההערצה שלכם? קניתי את 2 האלבומים שלה, היא מקום ראשון אצלי בלאסט FM בהפרש גדול
והייתי בשתי הופעות שלה, אחת בפברואר 2006 ואחת בפסח השנה. מה אתם אוהבים בו? אני אוהב את הגרנדיוזיות שבהופעה שלה, את הטווח קול העצום יחסית שיש לה. אני מת על רוב השירים באלבום הבכורה שלה. וחוצמזה היא בנאדם מקסים ונחמד, יצא לי להיפגש איתה פעמיים אחרי ההופעות... חוויה מעניינת שקשורה, אם יש... האמת שלא ממש... אני מחכה כבר לאלבום השלישי [למרות שמעדיף שהיא תעבוד עליו הרבה], ובעקבתיו סיבוב ההופעות
 

a p p l e p i e

New member
קודם כל אני לא מעריצה-אני תומכת

ומעריכה. אבל בכל זאת אני רוצה לענות על כמה אמנים מרכזיים בפסקול חיי- הראל סקעת,U2 ,Depeche Mode ו- The Clash.
מתי התחלתם לאהוב את האמן?דפש מוד יו-2 והקלאש בערך בגיל 15-16,הראל-מהאודישן הראשון שלו בכ"נ ה-19.3.04.
מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם?אצל דפש מוד-Enjoy the silence אצל הקלאש-Rock the Casba אצל יו-2-אני לא ממש זוכרת כנראה משהו מאכטונג בייבי,ואצל הראל-זה יותר שהוא פתח את הפה והתחיל לזמרר-אם ממש ממש זה קיברור ל"הנני כאן".
במה מתבטאת ההערצה שלכם?אני יותר טיפוס של דיסקים-יש לי אולי מדבקה של הקלאש זרוקה איפהשהו 5 תמונות של הראל על המחשב והופעות שלו,כמובן ואמממ...זהו.
מה אתם אוהבים בו?טוב אז קודם כל,כל הסולנים של אותן להקות והראל סקעת עצמו-פרפורמרים ענקיים-אני מתה על אנשים שמתפוצצים על הבמה ונותנים את השואו של החיים שלהם ואת עצמם.אצל הקלאש ויו-2(בתקופתן המוקדמת)-זו המחאתיות אני מאד אוהבת להתחבר לשירי מחאה.אצל דפש מוד-זו היכולת להביא שירים שאני אזדהה איתם והיכולת להשתנות עם התקופות.אצל הראל-אמממ...זה קצת קשה לי לכתוב פה אבל יש לו קול משובח וכשהוא שר שירים כואבים אני באמת מרגישה שהוא שר מהקרביים שלו.
חוויה מעניינת שקשורה, אם יש...-יש כמה אצל הראל אבל זה לא לפה...
 

ילד רע 16

New member
עונה

מי האמן - נינט טייב מתי התחלתם לאהוב את האמן? - "כוכב נולד" מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם? - "מקיץ אל חלום" (זה לא שלה, אבל אהבתי מאוד את הביצוע) השיר האהוב עליי, שלה, מהאלבום שלה - "יחפה" ו"כשאתה כאן" במה מתבטאת ההערצה שלכם? בהערכה. אני לא מעריץ אדם שאני לא מכיר לעומק (וגם אין לי אפשרות) - אני מעריך אותה, היא בראש ובראשונה יוצרת, זמרת מדהימה, מרגשת, נוגעת, מביאה אותי למחשבה על דברים מסויימים, גם בתוך-תוכי, עצמי. מה אתם אוהבים בו? שירה - הכשרון הגדול ביותר שלה, את האופי, העדינות ועם זאת חוסר הסבלנות שלה לפעמים (משהו ש"נוצר" בתקופה האחרונה - וזה הולך ומתגבר) - אני אוהב את החכמה שיש לה, החכמה הנרכשת איתה, בראיונות, בכתבות, בדברים שהיא אומרת לקהל, ב"יציאות" שלה פתאום באמצע הופע :) והיופי. אבל הכי - השירה והמוזיקה. חוויה מעניינת שקשורה, אם יש... אין, כרגיל. הלכתי להופעה שלה בסוף 2006.
 

maccabiben

New member
נינט טייב בראש ובראשונה יוצרת../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

זה בדיחת השנה..... היא ממש אבל ממש לא יוצרת. ואני מאוד בעדה ומעריך את המוסיקה שלה אבל זו האמת. מה היא יצרה בדיוק? היא רק השתתפה בכתיבת 2 שירים באלבום וזה כלום. באלבום השני אולי היא תתחיל ליצור,בשביל זה היא לומדת לנגן על גיטרה....... על זה שהיא זמרת מצויינת אני מסכים.
 

אריה31

Member
מנהל
יופי של שרשור ניב, אני עונה

האמן - Alizee מתי התחלתם לאהוב את האמן? 2001 מה היה השיר הראשון שלה שאהבתם? Moi lolita במה מתבטאת ההערצה שלכם? קניתי את שני אלבומי האולפן, מחכה בקוצר רוח לשלישי מה אתם אוהבים בה? הקול המדהים שלה והשירים האמן - מירי מסיקה מתי התחלתם לאהוב את האמן? שלהי תשס"ה מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם? באה אליכם במה מתבטאת ההערצה שלכם? הולך להופעות (ביום שני, הרביעית תוך שלושה חודשים וחצי), קניתי את שני האלבומים, כותב בפורום שלה מה אתם אוהבים בה? האופי הנפלא שלה, הפתיחות לאהבה, הכנות, ההומור. הקול המדהים שלה, גם בבלדות וגם בשירים קצביים. השירים עצמם חוויה מעניינת שקשורה, אם יש...- הדבר הכי גדול שקרה לי השנה זה המיפגש הראשון איתה, אחרי ההופעה ב-14 באפריל ברמת גן, החיבוקים והשיחה שקלחה:) [אם מעריצים יותר מאחד כיתבו גם את האחר!] רצוי כמובן להרחיב ולהשקיע
 

The Human

New member
לא את האמן.. אלא את היצירות שלו.

או במקרה הזה שלהם..
Manic Street Preachers בשלהי 1998.. A Design For Life קניית אלבומים ושמיעת המוסיקה שלהם בלי סוף.. המלודיה, הדרך שבה המשמעות של המילים באה לידי ביטוי במוזיקה.. המשמעות שיוצאת מתוך רוב השירים שלהם.. אם זה קשור ביצר המרדנות שלהם, בתחושת הניכור שלהם ובתפיסות המהפכניות שלהם. בפעם הראשונה ששמעתי את The Everlasting ברדיו, בכיתי. (אם יש שיר שהייתי רוצה שישמיעו בלוויה שלי, לא הייתי חושב על שיר מתאים יותר)
 
למעלה