את מי אתם מעריצים

won the game

New member
../images/Emo69.gif את מי אתם מעריצים../images/Emo35.gif

אז אחרי השאלון של שחף, הגיע הזמן לברר..
איזה אמן כל אחד מאיתנו מעריץ?! ולמרות שחלקנו כבר יודעים על האמן של האחר מזמן, כולם לענות בכנות כדי שנעשה קצת סדר
מי האמן
מתי התחלתם לאהוב את האמן?
מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם?
במה מתבטאת ההערצה שלכם?
מה אתם אוהבים בו?
חוויה מעניינת שקשורה, אם יש... [אם מעריצים יותר מאחד כיתבו גם את האחר!] רצוי כמובן להרחיב ולהשקיע
 

חולוני

New member
אם אתה מתעקש :)

Wu-Tang Clan, Neptunes/N.E.R.D/Pharrell Williams, The Clash, Sublime, Fischerspooner, Princess Superstar, Pixies, The Smiths, The Stooges, David Bowie, ODB, Ladytron, M.I.A, Diplo, Richard X, Peaches, OutKast, A Tribe Called Quest/Q-Tip, Arctic Monkeys, Blackstar/Mos Def/Talib Kweli, Depeche Mode, DFA, Just Blaze, Mark Ronson, Regina Spektor, Franz Ferdinand, Bloc Party, Infekzia, Izabo, Eatliz, Halutzey Hahalal, Shabaq S, Hadag Nahash, Noar Shulaim, Funk'n'stein, Gnarls Barkley/Cee-Lo, Goldfrapp, Portishead, Radiohead, Hot Chip, Kelis, Clipse, Le Tigre, Marvin Gaye, Curtis Mayfield, Prince, Pet Shop Boys, Parliament/Funkadelic, New Order, Queen, Guns N' Roses, Rage Against The Machine, Public Enemy, Saul Williams, Soulwax, Spank Rock, Ghostface Killah, Super Furry Animals, Supergrass, Pulp, Blur, Blondie, Television, Phantom Planet, Fountains Of Wayne, Syd Barrett, T. Rex, Leonard Cohen, Moshik Afia, Zoar "The King" Argov, The Beatles, The Faint, The White Stripes, Flaming Lips, The Roots, Tiefschwarz, Les Rhytems Digitals, Zoot Woman, Tiga, Adam Green, Nancy Sinatra, Tenacious D, The Libertines, Cypress Hill, NWA, Hole, Stone Roses, Basement Jaxx, Eminem, Primal Scream, The Breeders, Miss Kittin, Ween, Girafot, Noseay Hamigbaat, Bjork, The Who, Smashing Pumpkins, Ted Leo, SOAD, QOTSA, Rachel Stevens, Pretty Girls Make Graves, Pharcyde, Nas, Jay-Z, Biggie, MSTRKRFT, Death From Above 1979, The Doors, Dead Kennedys, Black Flag, Eric B. and Rakim, Husker Du, Ludacris, Minor Threat, Sonic Youth, Roxy Music, Rick James Bitch!, Richard Hell, Reel Big Fish, Jamie Lidell, Stellastarr*, Ash, Velvet Underground, Modern Lovers, !!!, Eddy Grant, Gil Scott-Heron, Gogol Bordello, Beck, Beastie Boys, Maor Cohen, Mike Patton, Mylo, Jane's Addiction, Undertones, Buzzcocks, Annie, Datarock, Felix Da Housecat, X, Dr. Dre, Snoop Dogg, Violent Femmes, Clor, MSI, Ramones, New York Dolls, The Gossip, Love, Led Zeppelin, The Hives, Justin Timberlake, Frankie Goes To Hollywood, Scissor Sisters, Shiny Toy Guns, Duran Duran, Eurythmics, Human League, Kraftwerk, Cut Copy, You Say Party! We Say Die!,Supersystem, Liars, Gang of Four, Megablast, Bad Brains, Descendents, Coldcut, BDP, Bloodhound Gang, Big Star, Bad Religion, Feist, Living Colour, Metric, The Knife, Freezepop, Röyksopp, Arcade Fire, TV On The Radio, Weezer and Many More...
 

idodo cohen

New member
וואי הסטונ רוזס

באחת השיחות שלי במסנ עם מישהו שאני מכיר מאנגליה [יש לנו חברים ממנצ'סטר, בערך. היכרנו אותם בדיסניוורלד, ישבו שורה מעלינו במופע של MGM], ביקשתי ממנו המלצות על מוזיקה טובה שיש שם עכשיו. אז הוא המליץ על בני עירו הנ"ל, ואהבתי מאוד. אבל אני לא מצליח להשיג את השירים שלהם ):
 

חולוני

New member
הסטון רוזס כבר מזמן לא פעילים.

הם התפרקו ב-96 ומאז הסולן איאן בראון יצא לקריירת סולו. אלבום הבכורה שלהם מ-89 נבחר לא פעם לאלבום הכי טוב בכל הזמנים ע"י ה-NME. הם גם נחשבים לאחת הלהקות הכי משפיעות על הבריטפופ של הניינטיז.
 

idodo cohen

New member
או../images/Emo12.gif

טוב, אז כנראה הוא סתם רצה לעשות פרסומת ללהקה מנצ'סטרית. או שאולי קראו להם משהו אחר עם stone.. בע, לא יודע, כבר בילבל אותי לגמרי. תודה על האינפורמציה בכלמקרה.
 

maccabiben

New member
מושיק עפיה???../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

לא הייתי מאמין שאתה מעריך אותו,טוב מאוד!!
 

X Slider

New member
../images/Emo68.gif

מי האמן? - בוב מתי התחלתם לאהוב את האמן? - אמממ וואוו.. סוף 2005 תחילת 2006.. שLG היה סתם עוד שיר מסכן בתחתית מצעד האינטראקטיחב צ'ראט בערוץ MTV HITS המצעד הכי לא משקף בעולם
מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם? - LG במה מתבטאת ההערצה שלכם? - שפיות, נורמליות
בעיקר מה אתם אוהבים בו? - הכל
(כמה נדוק) חוויה מעניינת שקשורה, אם יש... - ממממ אין.. סתם חם לי ואין לי כוח לחשוב
 

ללוווש

New member
עונה

מי האמן ממ.. אני אוהבת במיוחד כרגע את קולדפליי ואדיר אוחיון.. לשאלון הזה נתייחס רק לאדיר מתי התחלתם לאהוב את האמן? מהפרק ה2 של התוכנית [הפרק ה1 שראיתי אאל"ט אחרי כוכב נולד ה1\2] פשוט.. להתאהב מה היה השיר הראשון שלו שאהבתם? זה לא שיר שלו כמובן אבל את "אף פעם לא תדעי", השיר הראשון שלו ששמעתי במה מתבטאת ההערצה שלכם? מנסה נואשות לפתוח לו קומונה בתפוז \: שיתפרסם קצת.. וכותבת לפעמים בפורום שלו מה אתם אוהבים בו? הכל.. קודם כל מהראיונות שלו משתמע שהוא אדם טוב וגם אינטילגנט הוא כשרוני בצורה יוצאת דופן הוא נותן לשירים משהו משלו, משנה אותם לפעמים לגמרי ו... זה יוצא מדהים. הוא ממש מרגיש את המוזיקה, ואפשר לראות את זה ולשמוע את זה... הוא הזמר הישראלי הכי מוכשר כרגע בישראל לדעתי. וגם יש לו עיניים יפות. חוויה מעניינת שקשורה, אם יש... לצערי הרב, אין :[ סבבות ניב [:
על השאלון ;)
 

חולוני

New member
מצחיק שאמרת לא מזמן שאת שונאת את כוכב נולד

ועכשיו את אומרת שאת מעריצה מתחרה בתוכנית שעוד לא עשה כלום בקריירה שלו (חוץ מלחקות את הקול של ת'ום יורק ומת'יו בלאמי, שבעצמו מחקה את הקול של ת'ום).
 
למעלה