אוברייטד

Rincewind

New member
אין מה להשוות אותם לסאב

הטכניקה שלו טובה הרבה יותר, אבל המסרים שלו הפכו כבר מזמן להיות "תורידו את הרינגטון שלי" מאשר ביטוי כלשהו של אמנות. הציטוט שהבאת הוא סטנדרטי וחלק בלתי נפרד מהז'אנר. "מילים טיפשיות שילד בן 4 יכול לרשום?" אז למה הוא לא רשם? אם זה כל כך פשוט, למה אנחנו לא מוצפים בשירי ראפ כאלה? למה במקום, אנחנו בעצם מוצפים ביוצרים משועממים בוגרי רימון, שניחוחות הפלצנות מהשירים שלהם כבר מאיימים להפוך לנשק ביולוגי? אולי כי "זה שיר אהבה פשוט, פשוט שיר אהבה" אלו הם המילים שכל ילד בן 4 יכול לרשום??
 

idodo cohen

New member
אין שום בעיה עם שירי פאן, גם להם יש מקום

"פנאן" של שוטי הנבואה, "יהיה פיצוץ" של שב"ק ס. הבעיה היא עם שירים רעים. אני חושב שבאופן כללי, השירים של סבלימינל הם רעים מאוד. הדג נחש הם מצטייני הז'אנר בארצנו.
 

Rincewind

New member
לי נראה שעובר הזמן, ואתה לא פותח את הראש

אתה בפורום מספיק זמן, ונחשפת למספיק מוסיקה, בשביל שיהיו לך את הכלים להשוות ולנתח שירים, ולדעת מה עשוי טוב ומה לא.
 

liorsharabi

New member
זה עניין של טעם..

LOVE TODAY לדעתי זה אחד השירים הכי טובים שיצאו השנה..גם יהודית רביץ לדעתי טוב.. ואת השירים שאמרת לא שמעתי בכלל... אם גלגלצ יכניסו שירי מזרחית הם יהרסו תתחנה..אני יכול להבטיח לך שאני לא אשמע אותם יותר...ואיתי הרבה עוד לא ישמעו..באמת שזה עניין של טעם.. תפסיקו לחשוב שתחנה אחת צריכה לרצות את כולם... הנה נגיד תקח מהטלוויזיה ערוצים נגיד ביפ וערוץ 5+ .... כל ערוץ מייצג משהו כשערוץ 5+ מייצג ספורט וביפ קומדיות וכ'ו... מה אם מישהו לא אוהב ספורט ואוהב קומדיה זה אומר ש5+ ישנו תגישה שלהם?!?!?וככה ההפך עם ביפ?!?!? אז תחשוב שגלגלצ מייצגים יותר תחלק הלא מרחי(מוזיקה !לא אנשים! ) והם לא ישנו תגישה כי יש חלק שאוהבים! מה אתה רוצה שהם יראו כמו ערוץ 24!?!?!?שכל חרא נכנס !?!? אז אם אתה לא אוהב תשירים ..תעביר ערוץ..תעביר תחנה!
 

ady18

Well-known member
דעתי

חוץ מג'וני,כול הציפורים,וממי הכול מסכימה
 
יהודה סעדו לא ממש הצליח ברמות שניתן לכנות

אותו כ"אוברייטד" - ממשיך במרדף הצליח בגימל וזהו...
 

inbal287

New member
וואי, לא יכולתי להסכים יותר עם כל השירים

והאמנים ששמתם פה ועם מה שכתבתם. מבחינתי כל אמן פה [אולי חוץ מעברי לידר וכנסיית השכל בימים הטובים שלה] הוא אוברייטד בטירוף, והשירים ששמתם בכלל. לא ברורה לי החרישה המטורפת הזאת וההתלהבות של המאזינים...
 
למעלה