אוברייטד

ש י ר ה 4

New member
../images/Emo45.gifאיך אפשר לקרוא לאוטוביוגרפיה חלטורה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אתה לא יודע כמה מחשבה הושקעה בעשיית האלבום. נראה לך כל כך קל לעבד מחדש 26(
) שירים? הלהקה וכל מי שעבד על האלבום הזה השקיעו המון בשביל שהתוצאה תהיה הכי קרובה לשלמות. יש שירים שקיבלו חיים תודות לעיבודים העשירים שעשו להם. תעריך את זה ואל תצא בהתלהמות נגד. לא טוב לפסול סתם ולפלוט שטויות בלי בסיס... וסתם ככה, בתור המלצה - אם יצא לך, תלך להתרשם בהופעה... חיים טובים :)
 

Rincewind

New member
אני מבין שמישהו נתן טיפ לפורום כנסיית השכל

לא נראה לי שזה קל לעבד מחדש 26 שירים, זה נראה לי down right מטופש ומיותר. שישקיעו את האנרגיות שלהם בחומר מקורי. אף להקה שמכבדת את עצמה בעולם כולו לא תעז לעשות פרויקט כזה, כי איפה שהמקצוענות שולטת, מדובר במיזם בלתי נסבל. אבל בישראל, לא רק שטחינה אינסופית של אותם חומרים אינה מוקצית, היא אף מעודדת על ידי הרדיו. יש בי כבוד כלפי כל מי שמשקיע ויוצר. אבל עבודה שלא עומדת בסטנדרטים של תעשיית מוסיקה מודרנית לא ראויה להערכה. וכמעט כל מה שנעשה בישראל לא עומד בסטנדרטים כאלה.
 

ש י ר ה 4

New member
לא יכולים להשאר אדישים...

אני ממש לא חושבת שהכנסייה החליטו לחדש את השירים שלהם בשביל לטחון לנו אותם בשכל (תרתי משמע P: ) ובשביל הרדיו. אם אתה חושב שהעבודה של הכנסייה ב"אוטוביוגרפיה" 'לא עומדת בסטנדרטים של תעשיית מוסיקה מודרנית ראויה להערכה', אין לי מה לומר לך... באמת שאני מנסה להבין...
 

pashut Adi

New member
אוחח.. ויכוחים נועדו כדי להבין אחד את השני

ולא סתם להוכיח שאתה צודק בכל מחיר... האמת אני גם לא מתה על קוברים.... אבל האלבום הזה באמת יצא טוב... אני אוהבת כשהשירים מעובדים טוב. אתה מתייחס אליהם כאל ספקי שירים. מה רע להתעמק קצת יותר במוזיקה? גם זאת אומנות. את תנו לי לשתות אני פחות אהבתי ואהבתי מאוד את האביב הנצחי. כן יש ביצועים טובים ויש פחות טובים. אני לא חושבת שאתה צריך להיות אנטי. תנסה להקשיב לכל האלבום ותראה שזה לא כל כך נורא כמו שאתה חושב. אתה יכול גם להמשיך לראות עיבודים בתור חלטורה אבל איך שאתה רוצה. דרך אגב ההופעה בבניני האומה היתה טובה ממש. 40נגנים, משהו מטורף. לך לקיסריה באוגוסט ותבין על מה אני מדברת...
 

kobbar

New member
אימאאאא

איך נבהלתי "גם אני לא מתה על קוברים" חשבתי - לא מתה על kobbar-ים
וברוכה הבאה, קוראת סמויה, אני אוהב את זה שבאת, תכתבי יותר.
 

Rincewind

New member
לא האזנתי לאלבום כולו, נכון

אבל "הופעה עם 40 נגנים" לא מרשימה אותי. הם שמים פול גז בניוטרל. הקשבתי והתעמקתי במוסיקה, כמו שמשום מה חשבת שלא עשיתי, וכל מה ששמעתי זה ערבובייה של כלים שיוצרים שירים עמוסים ומבולגנים. לא מבטל את כשרונם כאמנים, אבל כשאני אומר חלטורה, אני מתכוון לתהליך המחשבתי שאני יכול פשוט לדמיין:
"טוב, איך נהפוך את השיר הזה למעניין?"
"רגע, אוציא עוד פתק מהכובע... אוקיי, בשיר הזה נשתמש ב... צ'לו, ב... בס וב... קלרינט!"
"ובאיזה גימיק נשתמש בשביל להפוך אותו למעניין?"
"רגע, תן לי לשלוף משהו מכובע הגימיקים. מקהלה של ילדים זה בסדר? כבר השתמשנו? אולי נסמפל את ויואלדי? רעיון מצוין! אז מה אם עשו את זה 540 פעם לפנינו?"
"אבל זה לא משתלב עם הלחן בשיט!"
"מה זה משנה? נוסיף עוד קצת צ'לו בפלייבק וכולם יריעו לנו!" אני לא אומר שהמוסיקה לא מושקעת. אני אומר שהגישה היא חלטוריסטית. וכשמזלזלים באינטיליגנציה שלי כקהל, אני לא מסוגל לסבול את זה. לא יודע מה איתך.
 

kobbar

New member
../images/Emo18.gifזהירות! אוברייטד - מקום 1../images/Emo18.gif

שירה גבריאלוב - הבוקר יאיר יש שתי פעמים בחיים שלי שבהן חשבתי שמחבל השתלט על גלגל"צ, והחליט להרוס את התחנה על-ידי החלטות שגויות שידרדרו אותה מהפסגה - לתהום. האחת - היא ההחלטה לא להעביר אותי לתפקיד עורך מוזיקלי,
השנייה - שירה גבריאלוב במקום ה-1 עם "הבוקר יאיר". אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל את מסע הארס והקטילה שלי. כל קשר בין "הבוקר יאיר" לבין "שיר טוב" הוא מציאותי בדיוק כמו שרשור חזרה של חולוני ממוסקבה שאני עושה בו אייקונים של חיבוק. ובאמת מתכוון לזה. השיר הזה הוא שיר סתמי, רדוד, עלוב, ילדותי ומטופש. הוא שיר גרוע, הוא לועג לאינטליגנציה שלי. לשירה גבריאלוב יש קול של בת 16. המילים, הלחן, העיבוד וההפקה הם ברמה של תקציב בית ספר לטקס הסיום של שכבת י"ב בבית ספר הדסים. אני משוכנע ששירה נאלצה לשכב עם המנהלים של התחנות כדי להגיע להישגים שהיא הגיעה אליהם. מיקומים במצעדים: גלגל"צ - הגיע למקום ה-1. רשת ג' - הגיע למקום ה-2.
 

chernia

New member
מצעד גרוע ../images/Emo5.gif שיר ענקק../images/Emo10.gif ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אחד המצעדים הגרועים שהיו בפורום
העם בחר שזה שיר טוב,הרוב אוהב את השיר הזה והצביע לו בגלגל"צ והרוב גם יצביע לשיר הזה במצעד השנתי
כנראה הפורום לא בנוי בשביל שירים טובים אלא בנוי בשביל הסינגלים הגרועים שמוציאה דנה אינטרנשיונל...
 

Rincewind

New member
../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

chernia

New member
זה שיר ששונה מהמיינסטרים ממך דווקא ציפיתי שתא

שתאהב את השיר הזה...זה סוג של פופ ששונה ממה שרגילים לשמוע במוסיקה הישראלית... ושירה גם יוצרת וכותבת ומלחינה בעצמה את השירים.
 

Rincewind

New member
אני אסביר לך למה השיר הזה רע מאוד

קודם כל, שונה מהמיינסטרים היא לא סיבה לאהוב שיר. אני אוהב שירים מיינסטרימיים וגם שירים שהם לא כאלה. המיינסטרים בישראל בעיני לא ראוי להגדרה שלו. קרן פלס מוגדרת ככזו בישראל, אבל בעיני היא רחוקה מזה מאוד. ביחס למה ששומעים פה, שירה גבריאלוב שונה. אבל השיר הזה, ידידי, רע מאוד. הוא חובבני, השירה על הפנים, הלחן והמילים נשמעים כמו מה שהם - יצאו הרגע מתוך יומן אישי של ילדה מתבגרת שלא ראתה כלום ולא עשתה כלום בחיים. השיר הזה טוב לתחרות כשרונות צעירים, לא לרדיו. גלגל"צ גילתה חוסר מקצועיות וצביעות משוועת כשהכניסה את השיר הנורא הזה לפלייליסט. ולמי לעזאזל איכפת שהיא כותבת ומלחינה בעצמה??? זה שהיא יוצרת לא הופך אותה לקדושה... היא יוצרת גרועה, היא ילדה, שתלך להתבגר, שתלמד איך עושים מוסיקה אמיתית, ואז אולי ייצא לה משהו ראוי. בינתיים שתחזור למלונה.
 

uk23

New member
אחד הגרועים שיצאו השנה בהחלט. מסכים

אגב יש ראיון איתה ב-7 לילות והיא יצאה כזאת פקאצה צפונבונית שבא להקיא . . .
 

liorsharabi

New member
לא אהוב עלי..אבל הוא כן טוב..

שיר שמגיע לו בהחלט מקום 1..למרות שאצלי לא היה נכנס ל20... יש כל כך הרבה שירי כוכב נולדים שיכולים להכנס פה בקלות בגלל שבוחרים בגלל ה"כוכב" ולא השיר ...ואלה השירים שמצאת!?!?!?!?!?!!?!?!?
 
למעלה