אוברייטד

מי קבע שזה יותר קל../images/Emo35.gif

זה אולי אף יותר קשה לגבי ויולאדי- אני אוהבת את השימוש ואיך שזה משתלב בשיר
 

liorsharabi

New member
שימוש במקהלת ילדים זה גימיק?

הי הי זה לא ארוויזיון פה! זה כמו שתגיד שהביטים של טימבלנד זה גימיק..מקהלות ילדים (זה נשמע מפגר) מוסיף הרבה לשיר.. כך לדוגמה את נוף אחר..
 

Rincewind

New member
גם הקלטה של פלוצים מוסיפה הרבה לשיר

הביטים של טימבלנד זה משהו ייחודי לו, שלא נשמע בשום מקום אחר, בגלל שלאף אחד אין את היכולת הטכנית והיצירתיות כדי ליצור ביטים כאלה.
 
אתה דיי אוכל סרטים עכשיו

אתה מניח הנחות ממש לא על פי עובדות. אתה קובע בעבור הכנסייה את הסיבות לפרוייקט שהם עשו, וזאת קצת חוצפה. זה כמו שאני אלך ואצהיר עכשיו שאתה עובד בזנות להבדיל אלף הבדלות. זה פשוט חסר בסיס, ואם היית מבין קצת יותר, או מכיר את הכנסייה יותר מאשר "אלה ששרים את השיר X ויצאו משדרות" אולי היית מדבר אחרת. אם להיסחף קצת- אתה בא בקטע של לשון הרע(שזה בגדול עברה פלילית), אני חושבת שאתה צריך להתחיל לצנזר מילים. לא קראתי את כל מה שאמרת על השירים, אבל אני לא אתפלא אם גם שם השתמשת בכתיבה תוקפנית כזאת, ואם מישהו יתעצבן זה יכול להיגמר דיי רע. בכל מקרה.. תצמד לעובדות, את ההנחות תשאיר לסופרמרקטים ואת ההשגות תשאיר לפולשים. שבת שלומיק
 

idodo cohen

New member
אם דנה אינטרנשיונל הייתה עושה את זה

היית אומר משהו אחר. {סליחה על מיחזור המוטיבים [למי שעוקב אחריי], אין לי כוח להיות יצירתי}
 

Rincewind

New member
זה לא נכון.

CIARA גם השתמשה בסימפול של יצירה בסינגל שלה LIKE A BOY ואני מתעב אותו, למרות שהוא עשוי טוב. ומלבד זאת, עובדה שמלכתחילה דנה לא עושה את זה. כי דנה מחדשת, וממציאה את עצמה מחדש, ומרעננת את פני המוסיקה הישראלית. בדיוק ההיפך ממה שאפשר להגיד על הפרויקט הבזוי הזה של כנסית השכל.
 

idodo cohen

New member
הפרוייקט הבזוי הזה הכיר לי שירים שלא הכרתי

כי אני לא ממעריציהם הגדולים, ולא מכיר את כל היצירה שלהם. הכול היה חדש לי, אני מניח שגם לך [אם הכרת את "ידיים למעלה" ו"תנו לי לשתות" עימך הסליחה], ומאוד אהבתי את זה. מעבר לזה, הפרוייקט היה מאוד שאפתני, מאוד ייחודי בנוף הישראלי, ומאוד מגדיל ראש. מי שאוהב אותם אומר תודה, מי שלא אוהב אותם מחפש סיבות. ואתה הרי מהמחנה השני, אני טועה?
 

Rincewind

New member
אז זה בעצם היה פרויקט "תכיר לי מה שלא הכרתי"?

אני הכרתי את תנו לי לשתות ואת האביב הנצחי, ולעובדה שלא הכרת אותם אין שום רלוונטיות פה. כדי שתכיר אותם, מספיק היה שהם יוציאו אוסף להיטים עם שני שירים חדשים. להגדיל ראש זה לשבת ולכתוב חומרים חדשים. להקליט חומרים ישנים, ולדחוף בכל שיר גימיק אחר, זו מסחריות מהסוג הזול ביותר. ולהגיד שהוא ייחודי בנוף הישראלי זה כמעט עיוורון. מה ייחודי בלהקליט אלבום קאברים? כל אמן שני היום יוצא לרדיו עם קאבר, ונכנס עם זה אוטומטית לפלייליסט. מילא היו עושים קאברים לשירים של אמנים אחרים, מביאים אותם מהזווית שלהם. אבל אלבום שלם? עם חומרים ממוחזרים? כמה עוד זולים אפשר להיות? ומעבר לזה, אני אחד שכן נהנה מחומרי הגלם- כלומר, אני אוהב את המילים והלחן, ואוהב את הביצועים המקוריים של השירים- אני לא ממקטרגי כנסיית השכל באופן כללי! הפרויקט הזה, בעיניי, הוא זריית חול בעיני הקהל. והעיבוד של האביב הנצחי ספציפית, יושב על גבול הפתטי. שום דבר שם לא מתחבר. הסימפול של ויואלדי, לא רק שהוא נדוש להחריד, הוא גם משולב בצורה גסה ולא זורמת. אין שום סיבה שאני אפרגן לפרויקט הזה.
 
בשביל הקטנוניות-

דנה אינטרנשיונל, בשיר החדש שלה "לאב בוי", לקחה 2 שורות משיר ילדים כלשהו והכניסה אותם לשיר שלה. זה סוג של סימפול-קאבר כזה. ("והוא ישן במיטתי, והוא אוכל מצלחתי")
 

idodo cohen

New member
למה?

אני אומר, למה לדחוף גימיקים? קשה לכתוב חומרים חדשים? למה לזלזל בקהל?
 

Rincewind

New member
זו היתה הערה ממש מאולצת ולא מתאים לך

הרי ברור שהשיר כולו מקורי והלחן מקורי, והעיבוד המוסיקלי באמת לא נשמע כמו שום אמן ישראלי אחר. שתי השורות שבהן דנה השתמשה בפזמון הן משיר יחסית לא מוכר, ומקבלות טוויסט מיני מבריק בהקשר של השיר. אז אל תיתן דוגמאות שרק מזיקות לעמדה שלך.
 

kobbar

New member
טוב, תפסיקו לאנוס לי ולשבי את כל השרשור ../images/Emo46.gif

לכו להשתלט על שרשור אחר
 

kobbar

New member
מה זה יבטלו?

כאילו ימחקו? אני לא חושב, מוחקים בדרך כלל רק כשהויכוח נהיה מלוכלך עם העלבות וירידות ממש, כי הנהלת תפוז לפעמים נכנסים ולא טוב שהם רואים דברים כאלה. אבל אם הויכוח הוא מתורבת ונקי אז אף פעם לא מוחקים... הפעם הויכוח שלך ושל עידו הוא יותר כמו "דיון", זה סתם ויכוח נקי ומשעמם כזה, זה לא יימחק
 
למעלה