אוברייטד

../images/Emo18.gifזהירות אוברייטד! - מקום 4../images/Emo18.gif

מירי מסיקה - מאמי מאמי, מאמי, מאמי. מירי? מה קרה? אחרי שהחלטת לקחת אותנו לשם ולספר לנו על נובמבר, עכשיו את צריכה איזה מאמי לספר לנו עליו? מירי? מה קרה? אף מאמי לא רוצה אותך, אז החלטת להחריש לנו את האוזניים עם השירי "מאמי" הדביליים שלך? מירי? מה קרה? מתי תביני שאת לא זמרת? אלא סתם ילדת כאפות של רימון שהיא אוברייטד לחלוטין? בקיצור, מירי, אף אחד לא רוצה אותך, את כאפות לחלוטין, ואת ממש לא מאמי, אז תפסיקי לאנוס לנו את האוזניים אונס קבוצתי.
אני פונה אלייך בקריאה נרגשת: מירי, די!
"מאמי, מה נהיה ממני"
הישגים במצעדים: גלגל"צ - שבוע אחד במקום 1! רשת ג' - 6 שבועות(!!!) במקום 1!
 

chernia

New member
ממי מה נהיה ממני ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

עוד שיר מצויין
מירי מסיקה זמרת פלילית ומחוזית
 

liorsharabi

New member
איך מעצבן אותי שאתם מתייחסים לשיר בגלל השם...

שמעתי פה כבר "המילים של השיר לא יפות" , למה כי יש שמה מאמי?!?!? תקשיבו למילים,זה כתוב טוב! ולא לסקול כי יש שמה מאמי! עכשיו אם כבר שיר של מירי מסיקה שהיה מושמע סתם זה "שלום לאמונות"..שהביא לי אישית אכזבה קשה..דווקא ה"מאמי" הוציא אותי מהאכזבה הזו כי הוא באמת שיר טוב וכל מקום שהוא היה הגיע לו...
 

kobbar

New member
../images/Emo12.gif

התייחסנו לזה שזה אוברייטד בגלל איכות השיר כולו, כולל המילים - ביחס להצלחה במצעדים. (אני האמת מקפיד לשים לב יותר ללחן, יותר חשוב לי) ושישה שבועות מקום ראשון ברשת ג' זה יותר מדי !!
 

liorsharabi

New member
בסדר ואני הבאתי תדוגמה של המילים..

כי שמעתי פה כמה דברים מפגרים על המילים.. גם הלחן טוב...והביצוע ענק..
 

won the game

New member
שטויות, אם היו משנים את המילים

הוא היה אחד משירי השנה. אני בטוח.
 

X Slider

New member
מאמי לא מאמי, זה שיר גרוע

בלי שום קשר למילים. די לחפש תירוצים
 

kobbar

New member
../images/Emo18.gifזהירות! אוברייטד - מקום 3../images/Emo18.gif

סינרגיה - תראי זה אני משהו רע עובר על סלקום השנה. עם יד על הלב, וגם על האוזן - כדי לא לשמוע את השיר... באמת שלא ברור לי מה גורם לסלקום לבוא לסינרגיה, ולהציע להם לאמץ אותם, ולקחת את השיר הזה לפרסומות לחברה שלהם? אז סלקום, אנחנו מבינים שקינאתם באורנג' על המהלך המוצלח עם נינט ו"כשאתה כאן", וכן - ברור לי גם שסינרגיה הרבה יותר זולים, אבל עדיין, כשאני בא למגרש מכוניות לקנות אוטו, ובצד אחד יש למבורגיני לבנה זוהרת, שמישהו כבר לקח, (אורנג'), ובצד השני יש מיצובישי הרוסה יד רביעית, לפעמים עדיף לצאת מהמגרש בכבוד, ולא לקחת את המכונית החרא. מיקומים במצעדים: גלגל"צ - הגיע למקום ה-1 ונשאר שם 6 שבועות לפני שעזב. אני הייתי נותן לזה להגיע למקום ה-6 ולהישאר במצעד שבוע 1 לפני שעוזב. וגם זה רק ביום טוב.
 

chernia

New member
שיר מצויין ../images/Emo99.gif../images/Emo47.gif

אולי השיר הכי טוב של סינרגיה!!! ביחד עם אשם! שיר מדהים למה אוברייטד???
סינרגיה להקה מעולה
 

uk23

New member
דווקא שיר מצויין...נטחן אבל עדיין שיר מצויין

 

Rincewind

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
זה רק אני או..

שהסמל למעלה,בתוך המחומש הזה-ממש מזכיר את הסמל של גרין דיי,במהלך סיבוב ההופעות שלהם, Bullet in a Bible? אני מצרפת תמונה כדי שתראו. מאחורי מייק.
 
למעלה