מצעד כל הזמנים שלי - מהדורת יוני 2007

Dannycom

New member
סיכום והתייחסות כללית לתגובות

אז מצעד יוני 2007 הושלם בהצלחה אחרי מלאכה מרובה שכללה שעות רבות של עבודה ושעות רבות לא פחות של כתיבה. בגדול המצעד הוא די רגיל ולא היו בו שינויים מהפכניים כמו במצעד הקודם (אוקטובר 2006) אך בכל זאת היו תזוזות משמעותיות, בעיקר בחצי התחתון של המצעד אך גם יותר למעלה היו עליות וירידות משמעותיות. המגמות הגדולות במצעד הם: 1. קאמבק לאיירון מיידן שהתבטא בעלייה במיקום כמעט כל השירים שלה ובמיוחד Run to the hills 2. כניסות לשירים חדשים ובמיוחד לשירים של רוקפור ושל סקורפיונס (תודה קארין
). 3. הרבה שירים ותיקים התקדמו במיקום וכמה מהם אף רשמו מיקום שיא במצעד למרות התחרות הגוברת. 4. אמנים שהמשיכו להיחלש: מטאליקה (למעט שני השירים הגדולים שלהם), קווין והוותיקים של רוקפור. והתייחסות כללית להערות שהועלו כאן: היו פה טענות על כל מיני אמנים טובים שלא קיבלו ייצוג. אני מודה בכך שכמות היצירות המוסיקליות היא אינסופית וקשה להכניס את כולן לתוך 150 או 300 שירים גדולים. בנוסף אמנם יש לי כ- 12,000 שירים על דיסקים, אך אין לי את היכולת לשמוע את כולם. בגלל הלחצים בלימודים ובדברים אחרים אין לי הרבה זמן פנוי להאזין למוסיקה חדשה (אתם יודעים כדי שההשמעה לא תהיה סתמית יש צורך בזמן איכות ולא סתם לשמוע בדרך) ולכן מה שיוצא הוא שאני שומע מוסיקה מתוך פלייליסט של כ- 1600 שירים שיש לי במחשב. זהו פלייליסט גדול אך די חדגוני שקצב העדכון שלו לא גדול בגלל מגבלת המקום בהארד דיסק. מדי פעם אני מנסה דיסקים חדשים אך לא תמיד אני אוהב אותם ולכן לא תמיד יש שירים שנכנסים לפלייליסט ומשם למצעד. בכל מקרה לבחור מתוך הפלייליסט 300 שירים היא מלאכה קשה ותמיד יהיו שירים מקופחים. אני עובד על גיוון במצעד אך ריבוי הקלאסיקות למעלה גורם לתזוזה איטית של שירים במעלה המצעד. בכל מקרה, אני אשמח לקבל המלצות על אמנים שאני לא שומע ולקבל שירים חדשים. ועוד משהו, אני לא מרבה להוריד באימיול. רוב הדיסקים שיש לי הם או קנויים או דיסקים שהביאו לי חברים חובבי מוסיקה ועתירי דיסקים. אחד מהם אוהב רוק כבד קלאסי ורוק מתקדם, האחר מטאל ישן יותר וחדש יותר והשלישי רוק ישראלי ומכאן הרוב המוחץ לסגנונות אלה אצלי. בשנים האחרונות אני לא כל כך בקשר עם חברים אלה, אז אני נאלץ להשלים פערים ואשמח אם בפורום ימליצו לי על דיסקים חדשים בסגנונות שאני אוהב (רצוי עם הרבה גיטרות וטכניקה).
 

Dannycom

New member
המצעד המלא כולל סטטיסטיקות בקובץ אחד

ולמי שלא רוצה לדפדף בכל השרשור הזה ריכזתי את המצעד בקובץ אקסל אחד כשהוא כולל גם סטטיסטיקות מלאות לגבי שנת הוצאת השיר, מיקום במצעד הקודם ותאריך כניסה למצעד. תהנו ותגיבו.
 

Dannycom

New member
מצעדים עתידיים צפויים

בזמן הקרוב צפויים שני מצעדים נוספים המבוססים ישירות על מצעד כל הזמנים. מצעד האמנים - מצעד שבו כל שיר מקבל ניקוד בהתאם למיקומו במצעד כל הזמנים וסך כל השירים של האמן נותנים לו ניקוד סופי. אמן שמקבל את הניקוד הגבוה ביותר מדורג במקום הראשון. מצעד מעניין שיפורסם ביום שישי הקרוב. מצעד השנים - So! Years אם יורשה לי להשתמש בשם. מקביל למצעד SO! 2000's של Akay4, כלומר אני לוקח מכל שנה את השיר המוביל אצלי מאותה השנה (החל משנת 1954 ועד שנת 2006) על פי הדירוג של כל הזמנים. המצעד הראשון שלי באותה השיטה התקיים לפני 10 שנים בדיוק (ביוני 1997) ויצא כאוסף של שתי קלטות של 90 דקות. 10 שנים אחרי, הרבה דברים השתנו והמצעד החדש יהיה מעניין. יפורסם בכמה חלקים במהלך השבועות הבאים. זהו, הסתיים הפרויקט הגדול ביותר שלי עד כה בפורום (וכנראה בכלל בתחום הזה). תתייחסו למצעד בתגובות (מצפה לראות יותר תגובות!) ונתראה במצעדים הבאים.
 

Dannycom

New member
../images/Emo13.gif

תודה קובי. אשמח לתגובות מפורטות יותר לגבי השירים.
 

kobbar 8

New member
אין בעד מה - ביקשת ותקבל

אני אגיב לך עכשיו על כל המצעד מקום מקום (לפחות עד שיחסמו אותי)
 

Oleg0486

New member
אני מצדיע לך דני- עבודה מעולה

פרויקט מעולה.. לא מסכים עם הרבה מהדירוגים שלך אבל אני מוריד בפניך את הכובע- כל הכבוד על ההשקעה והפרויקט המיוחד
 

ForeverMC

New member
פרוייקט מדהים../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo140.gif

כל הכבוד על ההשקעה האדירה! שמתי לב שאתה מאוד אוהב קלאסיקות רוק, אני מתחבר לחלק מאלו שבחרת.. המקום ה-1 שלך שיר ענק ומרשים שכבר נבחר בכל מיני מצעדי כל הזמנים, יצירה חסרת גיל וזמן.
 
למעלה