מצעד כל הזמנים שלי - מהדורת יוני 2007

קרנוק

New member
../images/Emo194.gif

מקום 89: פורטיס סחרוף - ניצוצות (מצעד קודם: 95) נדוש אבל ראוי.אחלה צמד מקום 88: Pink Floyd - Wish you were here (מצעד קודם: 103) מעולה! מקום 87: דני רובס - איך הוא שר (מצעד קודם: 89)וואו איזה שיר נשכח.מרגש ביותר! מקום 86: פורטיס וסחרוף - שקיעתה של הזריחה (מצעד קודם: 97)מעולה!
מקום 85: The Doors - Riders in the storm (מצעד קודם: 73)
מקום 82: Pink Floyd - Run like Hell (מצעד קודם: 99)אחלה של שיר
 

Jagged chaos

New member
../images/Emo69.gif

pink floyd - wish you were here
שיר בסדר, לא היה צריך להפוך לאחד מחמשת השירים הראשונים שבנאדם יציין שהוא מכיר את פינק פלויד. הכי חלש באלבום. כנראה ש-high hopes התפספס במצעד שלך
 

Dannycom

New member
לא אוהב את High hopes

ובכלל פינק פלויד של שנות השמונים והתשעים לא מזכירים את פינק פלויד בימי הזוהר שלהם.
 

venustudent

New member
תגובות

פורטיס סחרוף - ניצוצות
, וזה בתור אחת שלא תמיד משתגעת על הצמד הזה- בשיר הזה הם ממש הצליחו לרגש. דני רובס - איך הוא שר
זמר ויוצר מוכשר מאוד, מחכה לשמוע ממנו חומר חדש... פורטיס וסחרוף - שקיעתה של הזריחה -מכירה רק ביצוע יפה של קרני פוסטל
 

milkshakit

New member
The Doors - Riders in the storm

שיר ע-נ-ק!!! הבלדה של העקרבים טובה, אבל לא מספיק טובה. אני אישית לא התחברתי
 

Dannycom

New member
מקומות 80 - 71

מקום 80: The Beatles - Eleanor Rigby (מצעד קודם: 78) מיותר לאמר. אחת הקלאסיקות האהובות והמוכרות של הביטלס. מקום 79: Dionne Warwick - Walk on by (מצעד קודם: 72) אחד מהשירים הבולטים של שנות השישים. גיליתי אותו יחסית לא מזמן ומאז הוא לא מפסיק להתנגן אצלי בראש. מקום 78: רונית שחר - אהוב יקר (מצעד קודם: 91) בלדה ענקית שלשם שינוי לא נמאסת עליי וממשיכה לעלות כשהיא מגיעה למקום השיא שלה במצעד. מקום 77: החברים של נטשה - נאמר כבר הכל (מצעד קודם: 70) נאמר כבר הכל על השיר המדהים הזה. 2 דקות ו- 20 שניות של קסם. מקום 76: Pink Floyd - Astronomy Domine (מצעד קודם: 92) הרצועה הראשונה מתוך האלבום הראשון של "פינק פלויד" שהתחילה את כל הקסם. דירוג השיא לשיר. אני גאה לפתוח את החצי העליון של המצעד! מקום 75: Shania Twain - You're still the one (מצעד קודם: 71) השיר שחברה שלי לשעבר נהגה לשיר לי ולא בכדי. אחד משירי האהבה החזקים ביותר. גם אותו ניתן לשמוע בבלוג שלי (הכניסה בחתימה). מקום 74: Gentle Giant - On reflection (מצעד קודם: 65) עוד שיר של דינוזאורית הרוק המתקדם "הענק העדין". בניגוד לקודמו "Free Hand" יחסית קליט ויותר מומלץ לשמיעה. מקום 73: Kiss - I was made to lovin' you (מצעד קודם: 61) להיט רוק קלאסי גדול. היה במקומות הרבה יותר גבוהים בזמנו, נמאס ונמצא בצניחה חופשית. בכל מקרה אני ממליץ עליו. מקום 72: Pink Floyd - Hey You (מצעד קודם: 69) עוד שיר מתוך האלבום "החומה". אין כמעט חובב רוק שלא מכיר אותו. מקום 71: ABBA - I do, I do, I do, I do, I do (מצעד קודם: 62) השיר הכי ותיק שאני מכיר. כבר 17 שנה שאני שומע את השיר בלי להימאס (כמעט)!
 

אריה31

Member
מנהל
היוצאת דופן - שנאייה טווין

לא לטובה ולא לרעה, פשוט כל כך שונה מכל השירים האחרים ברשימה
 

קרנוק

New member
../images/Emo194.gif

מקום 79: Dionne Warwick - Walk on by (מצעד קודם: 72)חביב ביותר,יש לו קטע אבל עבורי אישית הוא מונוטוני בהיסטריה מקום 78: רונית שחר - אהוב יקר (מצעד קודם: 91)שיר מקסים מקום 75: Shania Twain - You're still the one (מצעד קודם: 71)קצת קיטש דביק לדעתי מקום 73: Kiss - I was made to lovin' you (מצעד קודם: 61)אחלה שיר! מקום 71: ABBA - I do, I do, I do, I do, I do (מצעד קודם: 62) חחח.אוקיי.חמוד,יש להם הרבה יותר טובים אבל כאן מדובר בסנטימנטים מיוחדים אז נסלח שהוא עבר רבים וטובים ממנו
מקום 80: The Beatles - Eleanor Rigby (מצעד קודם: 78) אחד הטובים ביותר שלהם ללא ספק.והראשון שאומר עליו זאת-נמוך!!!!! מקום 77: החברים של נטשה - נאמר כבר הכל (מצעד קודם: 70)כל הכבוד שהוא כאן אחד המעולים שלהם מקום 72: Pink Floyd - Hey You (מצעד קודם: 69)אני מאוד אוהבת אותו
 

Jagged chaos

New member
../images/Emo69.gif

astronomy domine -
לא כל הדיסק שומר על הרמה כמו השיר הזה. Eleanor Rigdby -
 

venustudent

New member
תגובות...

The Beatles - Eleanor Rigby
אחד השירים הכי יפים והכי עצובים... Dionne Warwick - Walk on by
ויש גם חידוש מצויין משנות ה-90 של הזמרת גבריאל רונית שחר - אהוב יקר
החברים של נטשה - נאמר כבר הכל
שיר מרגש בטירוף Shania Twain - You're still the one
אני מעדיפה שיר אחר שלה, from this moment on Kiss- זה לא " I was made for lovin' you ? אם כן, שיר חביב. ABBA - I do, I do, I do, I do, I do -דווקא מהחלשים שלהם לדעתי (ואין להם הרבה שירים חלשים).
 

Dannycom

New member
השיר של אבבא, שיר עם פז"ם וסנטימנטים

מכיר אותו 17 שנה ויחד עם המנגינה של באך בעיבוד מודרני ו- So long במצעד המשנה הם השירים הוותיקים ביותר שאני מכיר ויש לי אליהם סנטימנטים מיוחדים וכמובן שהם מושמעים הרבה ולכן דירוגם הגבוה.
 

milkshakit

New member
The Beatles - Eleanor Rigby ../images/Emo5.gif

רונית שחר - אהוב יקר - גם עליי זה לא נמאס! יצירת מופת מרגשת@! Shania Twain - You're still the one
Kiss - I was made to lovin' you במקום to זה for
ושיר מדהים של להקה גדולה מהחיים.
 

Dannycom

New member
מקומות 70 - 61

מקום 70: Scorpions - Walking on the edge (מצעד קודם: 68) בלדת רוק יחסית לא מוכרת שלהם שהייתה להיט ענק אצלי בשנת 1998 והוא שיר השנה באותה השנה. מאז נחלש בהדרגה אך עדיין אהוב עליי. מקום 69: החברים של נטשה - פרדי על הבוקר (מצעד קודם: 67) "פרדי על הבוקר, אתם בקושי פקחתם עיניים, נתונים סטטיסטיים אנשים עם משקפיים". שיר הכי טוב של הלהקה ואחד הטובים בתולדות הרוק הישראלי. מקום 68: Rainbow - Since you've been gone (מצעד קודם: 63) שיר רוק קלאסי קליט וחמוד במיוחד של הלהקה. פחות מוכר בציבור רחב אבל שווה שמיעה. http://www.youtube.com/watch?v=dBclFpUmv_0 מקום 67: Guns 'n Roses - Civil War (מצעד קודם: 102) שיר שלא היה אהוב עד לפני פחות משנה ומאז השיר פשוט לא מפסיק להתנגן אצלי בראש וב"וינאמפ". שיר גדול של הלהקה. מקום 66: הדורבנים - לא בא לי לשמוע (מצעד קודם: 57) שיר של התקופה שבין הצבא לאוניברסיטה. שיר שאני מתחבר אליו ומכיר את כל המילים שלו בעל פה. יציאה חריגה של להקה שאני לא אוהב. מקום שני במצעד השנתי שלי לשנת 2004. מקום 65: Rainbow - Lost in Hollywood (מצעד קודם: 56) שיר לא מוכר של הלהקה שהיה הלהיט הראשון של הלהקה אצלי. השני בטיבו של Rainbow במצעד שלי. מקום 64: מוניקה סקס - רקוויאם לבלונדינית (מצעד קודם: 79) השיר האהוב עליי של להקת "מוניקה סקס" כפי שדירגתי במצעד מוניקה סקס לפני כמה שבועות. שיר שכתוב בצורת אקרוסטיכון שבו כל שורה מתחילה באחת מאותיות הא"ב. קלאסיקה של הרוק הישראלי. מקום 63: Iron Maiden - Run to the hills (מצעד קודם: 98) הזינוק הכי משמעותי במצעד. הלהיט המוביל של איירון מיידן בקאמבק שלהם אצלי השנה ומועמד מוביל לשיר השנה 2007 שלי. http://www.youtube.com/watch?v=u5Snehl2bAk מקום 62: The Beatles - Yesterday (מצעד קודם: 64) קלאסיקה של הביטלס. האמת אני פחות מעריך אותה ולכן יש כמה שירים של ביטלס שממוקמים לפניה. מקום 61: Queen - I want it all (מצעד קודם: 61) אני אוהב דווקא את גירסת האלבום הקצת יותר ארוכה של השיר. השיר עצמו מקפיץ במיוחד וקליט בטירוף.
 
למעלה