שרשור השירים הכי אהובים

chernia

New member
אבל אחרי הMTV AWARS של 2006

אז זה 2007. אחרי הMTV AWARS בהרבה של 2001,כי באמצע 2002 יצא lasgo.....תראה אני הולך לפי הMTV(אנגליה) והרבה גם לפי ישראל(שהולכים לפי הMTV).
 

M a r y J a n e

New member
השנה עוד לא הסתיימה...

ויש לי כבר להיטים שמסמלים את אותה שנה.. Avril Lavinge - Girlfriend שיר קצבי ונאמר עליו שהוא שיר פקצתי, לפי דעתי השנה אבריל הפתיעה אותנו בענק עם הלהיט הזה. Lax - Forget You אוהבי הפופ החזק, וודאי יאהבו את השיר הזה. להקה של 3 בנות חדשה שעושה עבודה מצוינת. Paris Hilton - Nothing in this World פריס חוזרת עם להיט קצבי ואולי יותר טוב מהקודם, Stars Are Blind. Cascada - Magic Summer Night הזמרת שהביאה לנו אותה חזק בסוף שנה שעברה עם Everytime We Touch חוזרת עם להיט נוסף. Rihanna Ft. Jay Z - Umbrella אולי שיר השנה במוזיקה השחורה ואולי בכלל. להיט! Beyonce Ft. Shakira - Beautiful Liar הזמרות הטובות וכנראה הכי טובות בזמן האחרון, מתאחדות ביחד, בדואט, עם שיר שכובש את כל המצעדים. Maroon 5 - Makes Me Wonder אותה להקה ששנתיים לא שמעו ממנה, חוזרת עם דיסק חדש ועם להיט מבטיח. Gia Farrell - Hit Me Up שיר מקפיץ בטירוף! מתוך פסקול הסרט Happy Feet שיצא שנה קודם לכן ב2006. Snow Patrol - Chasing Cars מתוך פסקול הסרט "ספיידרמן 3". Nelly Furtado - Say It Right שמתי לב ששכחתי להזכיר אותה בשנה הקודמת.. אותה זמרת מ2001 שנעלמה לתקופה די ארוכה חוזרת בסוף 2006 ובתחילת 2007 עם להיטים מבטיחים ביניהם Give It To Me בשיתוף פעולה עם טימברלנד וג'סטין טימברלייק. ועכשיו לשיר השנה הכי גדוללללל... Infected Mushroom - Becoming Insane שיר גדולללל, מומלץ לאוהבי מוזיקת מועדונים וערסים (חחח.. הייתי חייבת להזכיר את זה) הייתי בהופעה אחת שלהם והיא לא הספיקה לי, השיר הזה אולי הכי טוב שלהם, לא הכרתי לפני כן כל כך טוב את השירים שלהם, אבל ללא ספק זה שיר שמצליח ובענק! מומלץ בחום!!!!!!!!!!
 

Akay4

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני אאסוף מכאן שירים לפינה
!!
 

milkshakit

New member
מה שמך קודם כל?../images/Emo9.gif

השרשור הזה מבורך! אחלה רעיון, אהבתי!
ייכנס לטאגליינס
 

kobbar 3

New member
אמממ... כן ולא ../images/Emo9.gif../images/Emo8.gif זה ביני לבין קארין ../images/Emo8.gif

 

kobbar 3

New member
אז מה דעתך עליי? טרול ../images/Emo191.gif או ליצן? ../images/Emo151.gif

 

M a r y J a n e

New member
חחחחחח...

אני לא מכירה פה את כולם, רק חלק, את אלה שמפציצים בהודעות פה ואני זוכרת כמובן את זה שתמיד מעדכן על המצעד של רדיו ירושלים שברח לי השם שלו...
 

kobbar 3

New member
אם את זוכרת את אלה שמפציצים בהודעות,

אז לא נראה לי שאת זוכרת אותי, כי ת'כלס אני לא כותב כל כך הרבה..... אני מאלה שכותבים הכי פחות כאן.
 

M a r y J a n e

New member
אפשר להתחרות על זה..../images/Emo6.gif

בקושי כתבתי פה.. אני קוראת ולוקחת מפה שירים במיוחד של מפציצי ההודעות.
 
למעלה