גנים / משפחתונים / צהרונים / מעונות / מטפלות

../images/Emo26.gif גן פרטי לגילאי 4 ../images/Emo36.gif

בגן של בתי, לאור בקשות ההורים, מנסים לפתוח קבוצת טרום חובה.( גילאי 4 ) למי שמעוניין, אשמח לתת פרטים במסרים. הגן מומלץ מאד, אנחנו ממש מאושרים שם. חוצמיזה - שנה אזרחית טובה לכולם
 

א י ו ש י

New member
../images/Emo207.gifגם בגן בטבע תפתח קב' לגיל 4../images/Emo36.gif

הסימון שלך יותר בולט משלי
מתעלקת חחחחחחחח הגן מדהים הגננת מקצועית ,חמה ,אכפתית, לבבית ועוד.... (למדה איתי ,,אני גם גננת) פרטים במסר!!
 
ביזמ"ה -תל"י מתחילים ב-7.30 עד 13.30

ויש אפשרות עד 16.00 או עד 17.00 ראו קישור מצורף http://www.yozma.org.il/mail/school-07c2.htm
 
מה עדיף "אופק" או "מעוז המכבים"

אחד קרוב לבית (אבל לא מספיק כדי ללכת בדגל) ויהיו ילדים מהאזור שלנו אבל הכיתות גדולות וצפופות (ויש חט"צ) ובשני במכבים הכיתות קטנות (יש גן חובה ולא חט"צ) אבל רחוק מהבית ויהיו שם ילדים מכל העיר אמרו לי ששניהם טובים מה עדיף?
 

ב נ ה

New member
רישום למעוז המכבים

יחייב אותך מעבר לנסיעות לב"ס הלוך ושוב שיכולות להיות נטל לא קטן, גם להסיע לחברים לכל קצוות העיר. כיתות קטנות זה מצב שעלול להשתנות-תמיד קיים סיכוי של איחוד כיתות .. חצ"ט אמנם לא שיא האידיליה אב ללא נשארים בחט"צ לנצח...אופק נחשב לב"ס טוב . לא מכירה לעומק את ההבדלים בין בתי הספר יכול להיות ששווה את המאמץ .
 
אופק נפלא

אנחנו בבית ספר אופק משנת 1999. שלושת בנותי למדו/לומדות בביה"ס הזה ואני ממליצה עליו בחום. יש צוות חם, חכם, קשוב וטוב. יש נשות חינוך שאני שמחה שמלוות את בנותי. ויש תחושת קהילתיות מאד חזקה. אין כל פסול בחט"צ, גם אם השיטה אינה אידאלית, רכזת החט"צ היא נפלאה! היא מלווה את הילדים והצוות במקצועיות, שלא תראי בשום מקום אחר! וחוצמזה, כשהילדים גדלים הם יכולים ללכת הביתה ברגל עם החברים. קרבה גיאוגרפית היא שיקול מאד משמעותי ככל שהילדים גדלים. בהצלחה!
 
תודה לעונות אשמח לעוג חוות דעת -

עפרה, (אני יודעת שילדיך במעוז המכבים) מה את הייתי עושה? האם שווה את המאמץ לעומת אופק?
 
במכבים שונאים אותנו, למה לעזור להם !

במכבים תחשבי תמיד מישהי מבחוץ. תראי את סיפור המחסום בכיכר ואת הורדת הדגלים ביום העצמאות. אם תושבי מודיעין לא ירשמו לבית הספר מעוז המכבים בית הספר יסגר בגלל שבמכבים אין מספיק פוטנציאל של ילדים.
 
אתה רציני? ../images/Emo6.gif

הלכתי לגן בביה"ס במעוז המכבים. מתוך קבוצה של 29 רק 4 ילדים ממכבים עצמה השאר ממודיעין. ולא ממהש מעניין אותי הפוליטיקות בין הישובים, מה שאני רואה לנגד עני זו טובת ביתי בלבד!
 
אני ממליץ על מסלול יזמ"ה-תל"י

תוכלי לראות תגובות הורים וגם לפנות אליהם לחוות דעת. לצפיה בחוות הדעת לחצי כאן http://www.yozma.org.il/mail/school-07c2.htm
 
גנים בגבעה C

שלום כולם, אחרי מחקר מעמיק של כל ההמלצות מהשנתיים האחרונות, הייתי מאד מודה למי שיכול לתת לי חוות-דעת עדכנית - ואם טובה, אז גם טלפון, בבקשה! - על הגנים הבאים: גן טלטל בנחל נעמן גן בשיא בנחל עמוד אגדת גן (או שהוא נועד לפעוטות? אני צריכה לגיל "טרום-טרום" - גיל כמעט 3) בתודה מראש!
 

ורדה 1

New member
מכירה חלק בגן בשיא היינו חודש וחצי בלבד לפני שנתיים וחצי בחופש הגדול. היינו מאוד מרוצים. למיטב ידיעתי הצוות לא השתנה מאז. אגדת גן - זה בנחל שורק עם הגננת אביטל? אם כן, אז גם אצלה היינו שנה אחת בקייטנה וגם שם היינו מאוד מרוצים. יש לי גם חברה שהבן שלה שם והיא מרוצה.
 

kerenor2

New member
גן לגיל 3.5

עזרה! אני מחפשת גן פרטי (מסגרת קטנה) לשנה הבאה שיתאים לגילאים 3-4 ואם יש מקום כבר מעכשיו אשמח לשמוע פרטים. באיזור קייזר שמשוני. עוד בקשה, שמעתי שיש גני מונטיסורי במודיעין (חוץ מרעות) האם זה נכון? ואם כן, אבקש את מס' הטלפון. תודה
 

א י ו ש י

New member
חבל שאת מוגבלת רק למודיעין וקרוב ל-../images/Emo82.gif

אם חשוב לך גן טוב ואיכותי תבדקי את הגן של יעל ,גן בטבע בכפר רות מבחינתי הוא שווה נסיעה גם עד י-ם!!!!! יתכן שיש מקום גם השנה על כל פנים, בהצלחה!
 
למעלה