חוו"ד על משפחתונים

אלה 76

New member
חוו"ד על משפחתונים

שלום, חדשים במודיעין, מבקשים לקבל המלצות על שני משפחתונים ששמענו עליהם, אחד מהם נקרא אם אני לא טועה חלום דרום אמריקאי ליד העירייה והשני משפחתון מעיין שנמצא בבוכמן. האמת שאין לנו בעייה של אזור, רק חשוב חשוב לנו שיהיה משפחתון עם המלצות, משפחתון חם ונעים, עד 5 תינוקות בלבד. מקום הגייני ושמור, עם אוכל כשר, יחס אישי. מדובר על תינוקת בת חצי שנה.
 

רחלילי

New member
הי

לגבי מעיין אם אני לא טועה, איני מכירה אותה אישית אך לדעתי זו מי שהיתה גננת בגן המתנס ושמעתי עליה דברים טובים, שוב, לא מכירה ולא ניסיתי. לגבי המקום השני שצינת, לא מכירה מקום כזה יש (או היה) מקום עם שם דומה, קסם דרום אמריקאי שהיה לפני כמה שנים באזור עמק החולה כלפי מעלה (בין עמק החולה לעמק דותן) לא יודעת אם את מתכוונת אליו.
 

אלה 76

New member
נכון הכוונה לקסם דרום אמריקאי

היום הם נמצאים ליד העירייה, מכירה? מה את אומרת?
 

תותית60

New member
רחלילי תיקון טעות

פעוטון מעיין נמצא בבוכמן כבר שנים ומנהלת אותו נדמה לי סבטלנה. מעיין מהמתנ"ס עברה לגן ערייה גם בבוכמן וכנראה מכאן הבלבול. קסם דרום אמריקאי מנוהל ע"י סרחיו ואשתו אחד איפה שציינת בין עמק החולה ועמק דותן והשני באיזור העריה.
 

ענת5555

New member
../images/Emo91.gifהמלצה חמה!!!!

ממליצה בחום על משפחתון של חלי גלאם בשמשוני 050-7924671. הבת שלי כבר שנה שנייה שם ואנחנו מאוד מאוד מרוצים. יש שם כרגע 4 פעוטות ויש עוד מקום אחד.
 
למעלה