חיסון בנים נגד פפילומה - מי חיסנה ולמה?

חיסון בנים נגד פפילומה - מי חיסנה ולמה?

נראה לי מיותר, אבל אשמח לשמוע דעות נוספות.
 

סביון1

New member
התייעצתי עם רופאת ילדים

שבנה לומד עם הבן שלי. היא חיסנה את בתה, אבל אמרה לי שאת הבן, לא תחסן. נראה לה מיותר. אני גם נזהרת במיוחד כי לחיסון הזה יש תופעות לואי ובנוסף, לבן שלי יש נטיה לאלרגיה. לא רוצה לקחת סיכון. מודעת למחיר הפוטנציאלי - הוא עלול להפוך לנשא. מקוה שבנות הזוג העתידיות שלו תהיינה מחוסנות. בינתיים החיסון הזה עושה עלי רושם של לא מספיק בשל ואני לא אסכן את ילדי
 
מה הכוונה לתופעות לוואי?

כמו שאר החיסונים או משהו מיוחד?
ושאלה מפגרת - אין שום סרטן שגבר יכול לחלות בו כתוצאה מהדבקה בוירוס?
 

סביון1

New member
חברה סיפרה שלבתה היתה חולשה ברגליים

למשך כחצי יום, וזה באמת היה קרוב למה שקראתי באינטרנט. לא זוכרת מה עוד. מציעה לך לבדוק בגוגל. לא ידוע לי לגבי סרטן
 
לפי כללית, החיסון מגן גם על הגברים

אז רק נשים חשופות לסיכון מהנגיף הזה? ממש לא! הנה מה שלא כולם יודעים, וחשוב לדעת: נגיף הפפילומה גורם ליבלות ולגידולים סרטניים גם אצל גברים, שעלולים להדביק בהמשך את בני או בנות הזוג שלהם וחוזר חלילה. לכן התחילו באחרונה לחסן נגד הנגיף גם גברים. החיסון, שנכלל כיום בסל הבריאות, מיועד לנשים ולגברים כאחד, ומספק הגנה גם מפני סרטן בפין, סרטן בפי־הטבעת, סרטן הפות וסרטן הלוע
 
אני קראתי והחלטתי שלא להתנגד. בד"כ אנחנו מחסנים בכל החיסונים
המומלצים, למעט שפעת (הילדים מעולם לא חוסנו וגם מעולם לא חלו בשפעת...)
 

סביון1

New member
אני חיסנתי תמיד בכל החיסונים המומלצים

למעט אבעבועות רוח, שחיכיתי קצת וחיש קל הילדים נדבקו, חלו וזה מזמן מאחורינו. גם נגד שפעת מחסנת תמיד. בעבר בגלל אסטמה של הצעיר והיום פשוט כי אני לא רואה חסרונות, רק יתרונות. במיוחד שעד כה לא היו להם תופעות לואי. אבל חיסון הפפילומה זה סיפור שונה לגמרי להשקפתי. מדובר בחיסון די חדש, עם תופעות לואי שונות ומשונות. בגלל זה התלבטתי וגם התייעצתי עם רופאה. אגב שיהיה ברור שאם מישהו ישאל אותה את אותה שאלה בדיוק במסגרת תפקידה הרשמי, היא תגיד לו שצריך לחסן. אני לא יודעת כבר למה להאמין ממה שכתוב באינטרנט ולמה לא. כל כך הרבה אינטרסים מעורבים פה וכל כך הרבה כסף..
&nbsp
בכלל, בענייני חיסונים הפכתי מאד חשדנית ואני גם יודעת שלו נדרשתי היום להתחיל בשגרת חיסונים לתינוק בן יומו, הייתי נזהרת מאד, וחלק מהחיסונים, במיוחד המורכבים (כמו המשולש, המחומש וכדומה) הייתי דוחה או מתעקשת להפריד.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
נושא בעייתי מבחינתי

אני מאוד חשדנית לגבי החיסונים. כן חיסנתי עד היום את מה שהיה חובה, אבל תמיד פיצלתי. אני לא יודעת מה נחוץ ומה נדחף ע"י מונופול של חברות תרופות גדולות ואינטרסים כספיים.
מעולם לא חיסנתי או חוסנתי לשפעת, לדעתי זה מחליש את הגוף לעתיד, אף כתבה בנושא לא תשכנע אותי אחרת זאת בחירתי. במקרה אתמול הייתה לי שיחה עם חברה חדשה שסיפרה לי שהבעל שלה ככל הנראה הדביק אותה בפפילומה והיא עברה את המחלה על צידה הקשה ביותר. אז אני לא יודעת מה הייתי עושה ואני מודה שהנושא הזה מאוד מלחיץ אותי.
 

לאה361

New member
הבעיה בתופעות הלוואי

אני לא נגד חיסונים,מאמינה במערכת הבריאות. אבל שמציינים שיכולים להיות תופעות לוואי , זאת בהחלט דילמה גדולה
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
קבעתי כמה פגישות עבור כל חיסון

זה טירטור כי יכלתי לגמור שלושה חיסונים בפגישה אבל לא עשיתי. אולי חיסון צהבת נתתי עם חיסון שניתן בטיפות? בכל מקרה גם לא הסכמתי לשתי דקירות.
 

סביון1

New member
החיסון המחומש והמשולש מגיעים באמפולות נפרדות?

למיטב ידיעתי לא. ואז אי אפשר לפצל אותם אלא אם כן את הופכת הרים ומחפשת איפה אפשר להשיג בנפרד. אולי אני טועה? המודעות שלי לנושא התגברה רק אחרי שילדי כבר עברו את גיל שנה, כך שלא התעמקתי
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
יש מחומשת וזאת זריקת חיסון אחת

מגדילים לעשות בטיפת חלב שלושה חיסונים יחד, ז"א שתי זריקות וטיפות או אפילו 3 זריקות
לדוגמא (ויכול להיות שאני טועה בשמות) אבל לדוגמא מנה מחומשת מנה צהבת ומנה רוטה...
&nbsp
 

סביון1

New member
אין רחמים על התינוקות..

גוף כ"כ קטן וחלש צריך להתמודד עם כל כך הרבה נגיפים.. גם אם מוחלשים..
 
אצלי השנייה הייתה רגישה לחיסון כלשהו,

אבל אנחנו לא יודעים לאיזה, כי היא קיבלה 3 חיסונים באותו זמן. רק אחד היה חדש עבורה, אז הנחנו שזה לחדש והפסקנו איתו - אבל בכלל לא ברור שזה נכון (לפעמים אלרגיה מתבטאת בחשיפה השנייה, למשל).
אצל השלישית פיצלנו את כל החיסונים - כל פעם חיסון אחד. ותופעה שנלווית לכך היא שהיא אף פעם לא בוכה בחיסונים! עד כדי כך שהתחלתי לחשוב שמשהו לא בסדר איתה. אבל לא, פשוט בחיסון הראשון בדרך כלל הם שוכחים במה בדיוק זה כרוך ואז הם בהלם ואפשר להסיח מהר את דעתם. הם בוכים רק בשני, כי הם כבר יודעים מה מגיע.
 
לא חיסנו את הבנות ולא את הבן

בגלל תופעות הלוואי והטענות שעלו נגד החיסון.
כשהן יגיעו לגיל שבו ירצו להינשא שיחליטו בעצמם אם להתחסן.
כרגע זה לא רלוונטי לנו ולגילם.
 
למעלה