איןאריותכאלה
New member
הילד (ממש) אוהב מתמטיקה
עולה לכתה א' בספטמבר. מחבר ומחסר בתחום העשרים, עד 10 בע"פ, מעל 10 עם עזרת אצבעות. מבין את מושג הכפל ומצליח לפתור תרגילים בסיסיים. יודע לסדר מספרים לפי גודל (גם שליליים), עובר בקלות בין קני מידה שונים (עשרות מאות אלפים מליונים). ומבין את הקונספט של חזקה (בסיס 10).
את הכל הוא עושה בע"פ, מתוך סקרנות ושאלות שהוא שואל. מתלבטת אם סקרנות כזו היא דבר שכדאי לי לטפח באופן יזום (שמעתי שיש כל מיני תוכניות בהתכתבות) או להמשיך בקצב השאלות שלו כמו שעשיתי עד עכשיו.
עולה לכתה א' בספטמבר. מחבר ומחסר בתחום העשרים, עד 10 בע"פ, מעל 10 עם עזרת אצבעות. מבין את מושג הכפל ומצליח לפתור תרגילים בסיסיים. יודע לסדר מספרים לפי גודל (גם שליליים), עובר בקלות בין קני מידה שונים (עשרות מאות אלפים מליונים). ומבין את הקונספט של חזקה (בסיס 10).
את הכל הוא עושה בע"פ, מתוך סקרנות ושאלות שהוא שואל. מתלבטת אם סקרנות כזו היא דבר שכדאי לי לטפח באופן יזום (שמעתי שיש כל מיני תוכניות בהתכתבות) או להמשיך בקצב השאלות שלו כמו שעשיתי עד עכשיו.