מתנת סופשנה אישית למורה פרטית

סביון1

New member
מתנת סופשנה אישית למורה פרטית

כמו שכבר סיפרתי בעבר, לבן שלי היתה השנה מורה להוראה מתקנת ממש מדהימה. היא לא רק הביאה אותו להישגים שלא יאמנו, היא גם הפגינה אכפתיות, קשב לילד וצרכיו וטונות של סבלנות וסובלנות לאורך כל השנה. אני מאד רוצה להודות לה על כך. חשבתי למסגר מילות תודה כתובות מהילד, אבל זה לטעמי לא מספיק. מה כדאי לקנות לה? אני יודעת שמורות מקבלות המון מארזי סבון ותכשיטי "מגנוליה" וכדומה. לא רוצה לתת לה משהו שישאר במגירה ומצד שני רוצה שזה יהיה משהו אישי שתאהב. אין לי בעיה גם אם תרצה להחליף אבל אני רוצה לנסות לקלוע. מה אתן מציעות?
 

mykal

New member
בשונה מלמורות מהשורה

שלא נכון לקנות מתנה.
למורה כזו מגיעה מתנה,
אני הייתי קונה לה ספר בתחום הדעת שלה--
כלומר --ספר שעוסק באינטיליגציה רגשית--או משהו בהוראה מתקנת,
עם פתק החלפה בסטימצקי,
זה כן אישי ומתחום העיסוק. ולצרף לכך ברכה יפה מהבן,
 
אנחנו נתנו מתנה אישית למורה רק פעם אחת, למחנכת של הבכור
שליוותה אותו מכיתה ג' ועד סוף כיתה ו.
אפינו יחד עוגיות שוקולד צ'יפס מ-2 סוגים (לבנות וחומות), שמתי בקופסה עוגיות יפה והבכור כתב מכתב אישי ממנו. זה ריגש אותה עד דמעות.
 

סביון1

New member
זה רעיון יפה ומתאים גם למורה בבית הספר

אולי באמת אעשה כך עם המחנכת של הצעיר שליוותה אותו בשנתיים האחרונות ובשנתיים שלפני כן ליוותה את הגדול. היא גם מורה משכמה ומעלה, יש לי קשר נהדר איתה ולמען האמת היא אכלה לא מעט קש מה"תכשיט" שלי השנה, אז מגיע לה.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
אני כבר שנה רביעית קונה ספר

אני חושבת שזאת אחלה מתנה והיא צנועה ומתאימה ליציאה לחופש.
אני קונה ספר שאני יודעת שהוא טוב וכנראה יהנו ממנו.
אני גם קונה למורה לחשבון המדהימה של הגדול שלי כי היא היתה מדהימה וכל כך מכילה וסבלנית (במיוחד אלי) והיא חייבת לדעת כמה שאני מעריכה ולא לוקחת את זה כמובן מאליו.
 

danakama10

New member
gift card

אני הייתי מוותרת על הנסיונות לקלוע לטעמה, ופשוט קונה לה כרטיס בו תוכל להנות. אני בטוחה שיש אופציה לקנות כרטיס מתנה לסטימצקי, וגם למסעדות שונות.
 
למעלה