לזכר עשרת הנערות והנערים

סביון1

New member
לזכר עשרת הנערות והנערים

מצטערת, אני פשוט מרגישה שבפורום הזה, פורום של הורים, אני לא יכולה לעבור לסדר היום בלי לציין את הארוע הנורא הזה ולפחות להדליק נר וירטואלי לזכרם.
 
ברור. לי הייתה חסרה התייחסות של מערכת החינוך לאירוע
לא העלו את זה לא בכיתה של הגדול ולא בכיתה של הקטן. וזה אחרי שכל אחה"צ של יום חמישי שניהם היו דבוקים למסך, וכשהקטן התעורר ביום שישי אחד הדברים הראשונים שהוא שאל זה אם כבר מצאו את העשירי שנעדר. נאלצתי להגיד לו שכן

ציפיתי שלפחות 10-15 דקות יוקדשו לשיחה, אפשרות בכיתה לשאלות מצד הילדים. אבל כלום.
 

סביון1

New member
באמת מוזר שלא התיחסו

אצלנו היתה שיחה אצל הצעיר שביסודי, ואצל הגדול היועצת עברה בין הכיתות והזמינה את מי שמרגיש צורך, לבוא לדבר איתה. חוץ מזה קיבלנו מכתב להורים מהמנהלות וממשרד החינוך
 
המכתב הזה הועבר אצלנו בוואטסאפ של הכיתה של הצעיר
חוץ מזה לא הייתה שום התייחסות נוספת. אצל הבכור (כיתה ז) אפילו המכתב הזה לא עבר
 
אצלינו כן דיברו על זה

גם ביסודי וגם בחטיבה וגם קיבלנו מכתב ממחלקת החינוך
 

עדיקים

Active member
אסון נוראי

בהחלט אי אפשר לעבור לסדר היום בלי לציין את האירוע הנוראי הזה. בלתי נתפס.
אצלנו במסגרות לדעתי לא דיברו על זה, הילדים לא שיתפו ואני לא שאלתי אבל בשבילי הילדים שלי קטנים מידי ולא נתתי להם לראות/לשמוע בחדשות מה שקרה ולא יודעת עד כמה הם יודעים שקרה משהו.
 
אצלנו ביסודי המחנכות דיברו על זה בכל הכיתות

למרות שהילדים שלי קטנים ואינם חשופים למידע, וודאי שלא לחדשות. אני אישית ישבתי מול המסך עד השעות הקטנות של הלילה והתפלצתי מהמחשבה שאי אפשר להגן על הילדים. לא מאמינה שהייתי אוסרת / יכולה לאסור על ילד בן 18 לצאת לטיול. זה העלה אצלי מחשבה על הטיול של כתה ב' שהשנה יצא לי ללוות, והיה בו קטע שביל סמוך לקצה הר, ללא מעקה, והבנים כמובן רצו אל השפה ושיחקו אותה גיבורים. אנחנו ההורים יצרנו שרשרת חיה והרחקנו אותם מהקטע הזה (אולי 50-60 מ'), אבל המדריכים לא התרגשו מזה בכלל, וזה נחשב טיול לחלוטין תואם גיל ובטיחותי לגילאי 7-8.
 
למעלה