איןאריותכאלה
New member
אותה מחנכת לשני אחים ?
בשנה הבאה האמצעי שלי עולה לכתה א', בגלל שהמחנכות עובדות שנתיים עם כל כתה, יש אפשרות שהוא יקבל את אותה מחנכת של הגדולה שלי, שעולה לכתה ג'.
אישית אני לא מאד מתחברת אליה, היא מאד דידקטית וקצת נוקשה מדי לטעמי עבור ילדים כל כך רכים, ואני גם רואה חוסר אחידות בקצב ההתקדמות שלפעמים מאד מבלבל את הילדים. שבועיים אין שיעורים בכלל, ואז פתאום יש המון עמודים בבת אחת ועוד קטנות מעין זה. מצד שני, היא בהחלט שמה לב ומשקיעה באופן פרטני בילדים, כולל בבת הפרטית שלי, ואני מאד מעריכה אותה על זה. היא זמינה ואיכפתית ואלה מעלות גדולות.
מצד שלישי - מרוב שאיכפת לה היא רצתה לשלוח את הבת שלי לאבחון במתמטיקה, אחרי שיחה איתה ועבודה מעט יותר אינטנסיבית בבית הסתבר שהילדה מסוגלת לחבר מספרים תלת ספרתיים עם שבירת עשרת ללא קושי מיוחד. אותה בעיה התעוררה גם עם הקריאה - היא סומנה כבעייתית בתחום - ולאחר עבודה בבית קוראת ספרים שלמים. בקיצור, כפי שכבר כתבתי פה פעם, יש הרגשה שהילדה 'מסומנת' (זה התחיל מאחיזת העפרון ששופרה פלאים אחרי 7 מפגשים עם מרפאה בעיסוק, לפני יומיים ראיתי אותה כותבת 2 עמודים מלאים באחיזה מצויינת ובכתב נכון).
אני מתלבטת אם בכלל אפשר לבקש לקבל עבורו מחנכת אחרת - והאם זה צעד נכון להפריד, כך שלכל אחד יהיה את העולם שלו בביתה ספר ללא חפיפה (כי גם ככה הם די צפופים). והאם זה נכון לאור הבטן המלאה שיש לי ביחס אליה? (שבעלי לא מבין מה אני רוצה - הרי היא סה"כ רוצה לעזור ,אז אולי התגובה שלי מוגזמת בכלל?)
אשמח לשמוע מה דעת המנוסות?
בשנה הבאה האמצעי שלי עולה לכתה א', בגלל שהמחנכות עובדות שנתיים עם כל כתה, יש אפשרות שהוא יקבל את אותה מחנכת של הגדולה שלי, שעולה לכתה ג'.
אישית אני לא מאד מתחברת אליה, היא מאד דידקטית וקצת נוקשה מדי לטעמי עבור ילדים כל כך רכים, ואני גם רואה חוסר אחידות בקצב ההתקדמות שלפעמים מאד מבלבל את הילדים. שבועיים אין שיעורים בכלל, ואז פתאום יש המון עמודים בבת אחת ועוד קטנות מעין זה. מצד שני, היא בהחלט שמה לב ומשקיעה באופן פרטני בילדים, כולל בבת הפרטית שלי, ואני מאד מעריכה אותה על זה. היא זמינה ואיכפתית ואלה מעלות גדולות.
מצד שלישי - מרוב שאיכפת לה היא רצתה לשלוח את הבת שלי לאבחון במתמטיקה, אחרי שיחה איתה ועבודה מעט יותר אינטנסיבית בבית הסתבר שהילדה מסוגלת לחבר מספרים תלת ספרתיים עם שבירת עשרת ללא קושי מיוחד. אותה בעיה התעוררה גם עם הקריאה - היא סומנה כבעייתית בתחום - ולאחר עבודה בבית קוראת ספרים שלמים. בקיצור, כפי שכבר כתבתי פה פעם, יש הרגשה שהילדה 'מסומנת' (זה התחיל מאחיזת העפרון ששופרה פלאים אחרי 7 מפגשים עם מרפאה בעיסוק, לפני יומיים ראיתי אותה כותבת 2 עמודים מלאים באחיזה מצויינת ובכתב נכון).
אני מתלבטת אם בכלל אפשר לבקש לקבל עבורו מחנכת אחרת - והאם זה צעד נכון להפריד, כך שלכל אחד יהיה את העולם שלו בביתה ספר ללא חפיפה (כי גם ככה הם די צפופים). והאם זה נכון לאור הבטן המלאה שיש לי ביחס אליה? (שבעלי לא מבין מה אני רוצה - הרי היא סה"כ רוצה לעזור ,אז אולי התגובה שלי מוגזמת בכלל?)
אשמח לשמוע מה דעת המנוסות?