עדכון בנושא המורה לחשבון
היום היה שיעור חשבון. המורה החזירה את המחברות, והכריזה שעכשיו ילמדו דרך חדשה לפתרון תרגילים של כפל שברים.
כתבה תרגיל על הלוח, והראתה איך להפוך את המספרים המעורבים לשברים מדומים, ואז להכפיל. הודיעה שעומדת על כך שמהיום יפתרו רק בדרך הזאת.
אחד הבנים שפתר את התרגיל במהירות במחברת, בדרך הישנה, הודיע שהגיע לתוצאה שונה. מיד התפתח דיון בכיתה, ואפילו שאלו אותה אם היא לימדה אותם דרך שגויה. היא ענתה שהדרך הישנה לא תמיד שגויה, אבל הדרך החדשה נכונה תמיד.
הילדים לא הרפו, ושאלו אותה למה לימדה אותם דרך שלא נכונה תמיד. התשובה שלה היתה, שבסוף השנה יבינו.
הייתי רגועה יותר אם היא היתה מודה בטעות, אבל אני מניחה שהיא מנסה לשמור על כבודה בפני התלמידים.
כרגע אני בעיקר גאה בבת שלי שישבה ולא התערבה בדיון. דיברנו על זה מראש, והחלטנו שכל מה שתגיד יכול רק לגרום לבעיות עם המורה, ולא להביא תועלת.
אני אמשיך להיות עם אצבע על הדופק השנה בחשבון ובהנדסה, ותוהה אם כדאי לי לעשות משהו נוסף.
היום היה שיעור חשבון. המורה החזירה את המחברות, והכריזה שעכשיו ילמדו דרך חדשה לפתרון תרגילים של כפל שברים.
כתבה תרגיל על הלוח, והראתה איך להפוך את המספרים המעורבים לשברים מדומים, ואז להכפיל. הודיעה שעומדת על כך שמהיום יפתרו רק בדרך הזאת.
אחד הבנים שפתר את התרגיל במהירות במחברת, בדרך הישנה, הודיע שהגיע לתוצאה שונה. מיד התפתח דיון בכיתה, ואפילו שאלו אותה אם היא לימדה אותם דרך שגויה. היא ענתה שהדרך הישנה לא תמיד שגויה, אבל הדרך החדשה נכונה תמיד.
הילדים לא הרפו, ושאלו אותה למה לימדה אותם דרך שלא נכונה תמיד. התשובה שלה היתה, שבסוף השנה יבינו.
הייתי רגועה יותר אם היא היתה מודה בטעות, אבל אני מניחה שהיא מנסה לשמור על כבודה בפני התלמידים.
כרגע אני בעיקר גאה בבת שלי שישבה ולא התערבה בדיון. דיברנו על זה מראש, והחלטנו שכל מה שתגיד יכול רק לגרום לבעיות עם המורה, ולא להביא תועלת.
אני אמשיך להיות עם אצבע על הדופק השנה בחשבון ובהנדסה, ותוהה אם כדאי לי לעשות משהו נוסף.