מבואסת.
המורה לחשבון והנדסה של הילדה, מאוד אהובה. חוויה מתקנת אחרי מורה צעקנית ולא חביבה בשנתיים הקודמות.
היום הבת באה מביה"ס, וסיפרה שפתרו תרגילים בכפל שברים. היא פתרה תרגיל על הלוח, והמורה אמרה שהכל נכון. אח"כ מצאה את אותו תרגיל בחוברת כתרגיל לדוגמה. בחוברת פתרו את התרגיל בצורה אחרת מזו שהם למדו בכיתה, וגם התוצאה היתה שונה.
היא ניגשה אל המורה והראתה לה את התרגיל. המורה בדקה את החוברת, הסתכלה שוב על הלוח, והודיעה לילדים לא להמשיך לעבוד בחוברת. אספה את כל המחברות לבדיקה, ואמרה שימשיכו ללמוד את הנושא בשיעור הבא.
ביקשתי לראות את החוברת, ושאלתי מה המורה לימדה בכיתה. מסתבר שהתחילו ללמוד כפל של שברים מעורבים, והמורה אמרה להכפיל את השלמים בשלמים, ואת השברים בשברים. בחוברת הסבירו שצריך להפוך את המספרים לשברים מעורבים, ואז להכפיל.
בקיצור, מורה לחשבון שלא יודעת את החומר. נחמדה, אבל לא חזרה על הנושא ולא התכוננה לפני השיעור.
כמובן שהסברתי לילדה איך להכפיל שברים, ולמה.
נראה לי שלא אוכל לסמוך על המורה הזאת יותר, ואצטרך לבדוק את המחברת של הילדה באופן קבוע.
לא חושבת שאפתח את הנושא כרגע. אני מחכה לראות מה היא תעשה בשיעור הבא. אז אצטרך לחשוב אם לדבר עם המורה, המחנכת, או ההורים.
המורה לחשבון והנדסה של הילדה, מאוד אהובה. חוויה מתקנת אחרי מורה צעקנית ולא חביבה בשנתיים הקודמות.
היום הבת באה מביה"ס, וסיפרה שפתרו תרגילים בכפל שברים. היא פתרה תרגיל על הלוח, והמורה אמרה שהכל נכון. אח"כ מצאה את אותו תרגיל בחוברת כתרגיל לדוגמה. בחוברת פתרו את התרגיל בצורה אחרת מזו שהם למדו בכיתה, וגם התוצאה היתה שונה.
היא ניגשה אל המורה והראתה לה את התרגיל. המורה בדקה את החוברת, הסתכלה שוב על הלוח, והודיעה לילדים לא להמשיך לעבוד בחוברת. אספה את כל המחברות לבדיקה, ואמרה שימשיכו ללמוד את הנושא בשיעור הבא.
ביקשתי לראות את החוברת, ושאלתי מה המורה לימדה בכיתה. מסתבר שהתחילו ללמוד כפל של שברים מעורבים, והמורה אמרה להכפיל את השלמים בשלמים, ואת השברים בשברים. בחוברת הסבירו שצריך להפוך את המספרים לשברים מעורבים, ואז להכפיל.
בקיצור, מורה לחשבון שלא יודעת את החומר. נחמדה, אבל לא חזרה על הנושא ולא התכוננה לפני השיעור.
כמובן שהסברתי לילדה איך להכפיל שברים, ולמה.
נראה לי שלא אוכל לסמוך על המורה הזאת יותר, ואצטרך לבדוק את המחברת של הילדה באופן קבוע.
לא חושבת שאפתח את הנושא כרגע. אני מחכה לראות מה היא תעשה בשיעור הבא. אז אצטרך לחשוב אם לדבר עם המורה, המחנכת, או ההורים.